Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea documentatiilor de cadastru necesare intabularii terenurilor apartinand domeniului public al statului, aflate in administrarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (M.T.I.) si concesionate catre Compania Nationala de Cai Ferate (CNCF


Anunt de participare (utilitati) numarul 139974/26.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Licitatii Contracte Proiecte Europene, Tel. +40 213199528/122360, In atentia: Nicolae Vlad, Email: [email protected], Fax: +40 213192432, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocmirea documentatiilor de cadastru necesare intabularii terenurilor apartinand domeniului public al statului, aflate in administrarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (M.T.I.) si concesionate catre Compania Nationala de Cai Ferate (CNCF) ?CFR? SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Reteaua feroviara apartinand CNCF CFR SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiilor de cadastru necesare intabularii terenurilor apartinand domeniului public al statului, aflate in administrarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (M.T.I.) si concesionate catre Compania Nationala de Cai Ferate (CNCF) ?CFR? SA, intabularea acestora in cartile funciare locale si stabilirea vecinatatilor , terenuri situate in zona unitatilor administrativ ? teritoriale pe care sunt programate lucrari in cadrul proiectelor: ?Reabilitarea liniei de cale ferata Craiova - Timisoara, componenta a Coridorului IV Pan-European ramura sudica, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h ? tronson Drobeta Turnu Severin ? Timisoara - Arad? (lot 1), ?Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferata?(lot 2), Reabilitare pentru poduri si tuneluri de cale ferata, aflate pe raza Centrelor Regionale de Exploatare, Intretinere si Reparatii Cai ferate: Timisoara, Brasov, Constanta, Galati, Iasi, Bucuresti si Cluj? (lot 3) si ? Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Ilia ? Lugoj, Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Siculeni ? Adjud si Sistem de detectare a cutiilor de osii supraincalzite si a franelor stranse? (lot 4)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea documentatiilor de cadastru necesare intabularii terenurilor apartinand domeniului public al statului, aflate in administrarea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (M.T.I.) si concesionate catre Compania Nationala de Cai Ferate (CNCF) ?CFR? SA, intabularea acestora in cartile funciare locale si stabilirea vecinatatilor , terenuri situate in zona unitatilor administrativ ? teritoriale pe care sunt programate lucrari in cadrul proiectelor: ?Reabilitarea liniei de cale ferata Craiova - Timisoara, componenta a Coridorului IV Pan-European ramura sudica, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h ? tronson Drobeta Turnu Severin ? Timisoara - Arad? (lot 1 -12 UAT, 796ha), ?Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferata?(lot 2 -86 amplasamente, 2309ha), Reabilitare pentru poduri si tuneluri de cale ferata, aflate pe raza Centrelor Regionale de Exploatare, Intretinere si Reparatii Cai ferate: Timisoara, Brasov, Constanta, Galati, Iasi, Bucuresti si Cluj? (lot 3 -75amplasamente, 1565ha) si ? Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Ilia ? Lugoj, Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Siculeni ? Adjud si Sistem de detectare a cutiilor de osii supraincalzite si a franelor stranse? (lot 4 -39 amplasamente, 524 ha)
Valoarea estimata fara TVA: 7, 791, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
35 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare, pentru fiecare lot in parte, eliberata in numele ofertantului in cuantum deLot1-11.940 lei, Lot2-34.640 lei, Lot3-23.480 lei, Lot4-7.860 lei.care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.08.2012 ? 31.08.2012, de 1 Euro = 4, 5163 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 5% din valoarea contractului, fara TVA .Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011, in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
EligibilitateaAutoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 18o din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundereModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.Cerinta nr. 2
Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie ipe proprie raspundere. - De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele depuse trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Formularul B1.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator(ter?ul doar literele a, c1 si d)- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale -- se depun in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociatCerinta nr. 3
Neincadrarea la art.69indice 1 din OUG nr. 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69indice1 din OUG nr. 34/2006 .Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian Ghibu -Dir.General; Corneliu Cretu- Dir.Gen.Adj.Ec.; Sorin Trandafirescu - Dir.Gen.Adj.PE; Alexandru Macarie Moldovan - Dir.Gen.Adj.Tehnic; Dorina Voicu ?Director Patrimoniu; Monica Mihaileanu ?Dir.DLCSS; Florin Tomescu -Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane; Florina Mirica- SefServSACPE;Virgil Tcaciuc ?Sef serviciu APPE, RaduGrigore ?Sef serviciu Cadastru, Daniel Boar ?sef proiect, Marin Valentin ?sef proiect;Vlad Nicolae- sef Serv., Madalina Arhire -sef birou; Mariana Coman -sef proiect;Ionut Melinte -consilier juridic;Mariana Buholt -consilier juridic;Georgiana Preda -consilier juridic; Mirela Laudat -consilier juridic;Gabriel Tudorie -inginer, Mirela Toma -sef proiectModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va depune Formularul B2 ?in original. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator.Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independentaAutoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAPModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul B3?in original
Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant / ofertant asociat.Dovada privind calitatea de IMMDovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului:
- in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: -? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Intreprinderi legate?;
? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modelele formularelor enumerate se regasesc in Sectiunea III- Formulare.
In acest sens, ofertantii vor depune documentele in original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitateCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, in termen de valabilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul asocierii, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC pentru fiecare asociat care presteaza serviciile solicitate.Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, in termen de valabilitate, - se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documenteleCerinta nr. 2Conform Ordinului ANCPInr. 107 din 29 martie 2010, pentru prestarea serviciului licitat Ofertantul trebuie sa detinaautorizatie ANCPI pentru clasa I. In cazul in care valabilitatea autorizatiei nu acopera toata perioada contractului, ofertantul va prezenta un angajament prin care i?i va prelungi valabilitatea autorizatiei pe toata perioada contractului
In cazul asocierii, dovada autorizarii Clasa I-a , conform Ordinului 107/2010 ANCPI va fi prezentata de catre fiecare asociat care va presta in cadrul contractului activitati ce necesita aceasta autorizare.Modalitatea de indeplinire
Autorizatie ANCPI pentru clasa I.Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Fisa de informatii generale (Formular G) din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care sa reflecte capacitatea ofertantului de a sustine contractul in valoarea egala sau mai mare de :
Lot 1 ? 1.194.000 lei
Lot 2 -3.464.000 lei
Lot 3 -2.347.995 lei
Lot 4 -786.000 lei
Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4.2379 lei.
In cazul in care ofertantul invoca sustinerea financiara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere financiara incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006. Demonstrarea cifrei de afaceri se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
Cerinta nr. 2
Acces la resurse
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile pentru o perioada de 35 zile, resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pentru perioada precizata. Suma trebuie sa fie in cuantum de: Lot 1 -306000 lei.
Lot 2 -889000 lei.
Lot 3 -603000 lei.
Lot 4 -202000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei prestarilor de servicii in ultimii 3 ani, in original, care va contine valori, cantitate, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare celor licitate (se prezinta cel putin un document/contract/proces verbal receptie sau a unui numar maxim de 3 (trei) care sa confirme prestarea de servicii similare (Realizare documentatii topo-cadastrale in vederea intabularii terenurilor apartinand domeniului public feroviar de interes national)in valoare de minim (ha): lot1 -580; lot2 -1300;lot3 -900;lot4 -250;
continuare Cerinta nr.1
a) Contractele mentionate trebuie sa acopere categoriile de servicii mentionate mai sus;
b) Fiecare contract mentionat va fi insotit de o recomandare din partea beneficiarului / clientului, din care sa rezulte ca serviciile respective au fost realizate la termen si in conformitate cu cerintele cantitative si calitative;
c) Daca participarea la realizarea contractelor mentionate s-a facut in alta calitate decat cea de contractant unic, atunci se vor specifica numai categoriile de servicii (si cantitatile aferente) prestate efectiv numai de catre ofertant.In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere privind experienta similara incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006. Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de sustinator, fara cumularea acestora.
Cerinta nr.2Cerinta minima obligatorie referitoare la asigurarea cu personalOfertantii trebuie sa faca dovada faptului ca pentru serviciul licitat au disponibil suficient personal (angajat/contract de colaborare/angajamente/ acorduri de participare) pe perioada contractului, avand calificarea si experienta profesionala specifica pentru acest tip de serviciu, conform caietului de sarcini. In acest sens, ofertantul va prezenta: Declaratie privind resursele umane( formular 9 +anexa), CV-urile detaliate ale managerilor si ale personalului de baza, care va fi folosit pentru prestarea serviciului, (in original) insotite de copii dupa atestatele profesionale ale acestora, conform nominalizarii, cu indeplinirea urmatoarelor conditii minimale:
-Numarul personalului autorizat ANCPI, categoria D trebuie sa fie cel putin: lot 1 -1; lot 2 -5; lot 3 -3; lot 4 -1.
-Numarul personalului autorizat ANCPI, categoria A trebuie sa fie cel putin: lot 1 -2; lot 2 -6; lot 3 -4; lot 4 -2.
continuare Cerinta nr.2
-Numarul personalului autorizat ANCPI, categoria B si C trebuie sa fie cel putin: lot 1 -3; lot 2 -9; lot 3 -6; lot 4 -2.
-Numarul personalului cu studii superioare (ingineri) de geodezie / cadastru / topografie, neautorizati de ANCPI, minimum: lot 1 -6; lot 2 -17; lot 3 -11; lot 4 -4.
-Numarul de avocati cu experienta generalaminim 5 ani , minimum: lot 1 -1; lot 2 -1; lot 3 -1; lot 4 -1.
-Numarul de avocati cu experienta specifica in domeniu de minim 3 ani , minimum: lot1 -0;lot 2 -1; lot 3 -1;lot 4 -0.
-Personal auxiliar, minimum: lot 1 -18; lot 2 -48; lot 3 -33; lot 4 -10.
Daca un ofertant participa la mai multe loturi, se va preciza pentru personalul nominalizat pentru care lot este disponibil.
Cerinta nr.3Cerinta minima obligatorie referitoare la asigurarea cu dotari tehnice
Prezentare Formular 8 ? Sectiunea III (original), cu indeplinirea urmatoarelor conditii:
a)Echipamentele, instalatiile si licentele software mentionate trebuie sa fie disponibile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care valabilitatea documentelor prezentate nu acopera toata durata de derulare a contractului, ofertantul va prezenta o declaratie prin care se angajeaza sa prelungeasca durata valabilitatii pe toataperioada.
b)Declaratie care contine informatii privind dotarile tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Dotarile trebuie sa cuprinda echipamente performante si suficiente pentru realizarea lucrarii in termen, cu indeplinirea urmatoarelor conditii minimale:
-statii topografice totale -cel putin: lot 1 -4; lot 2 -11; lot 3 -8; lot 4 -3
continuare Cerinta nr3
-receptoare GNSS cu dubla frecventa si utilizare ROMPOS-cel putin: lot 1 -2; lot 2 -13; lot 3 -11; lot 4 -6.
-mijloace de transport auto-cel putin: lot 1 -2; lot 2 -17; lot 3 -14; lot 4 -8.
-calculatoare -cel putin: lot 1 -6; lot 2 -43; lot 3 -38; lot 4 -20.
-scannere cartografice color A0-cel putin: lot 1 -1; lot 2 -1; lot 3 -1; lot 4 -1.
-plottere cartografice color A0 -cel putin: lot 1 -1; lot 2 -3; lot 3 -3; lot 4 -1.
-scannere A3 high volume-cel putin: lot 1 -1; lot 2 -3;lot 3 -2;lot 4 -1.
-licente software CAD, sau echivalent-cel putin: lot 1 -3;lot 2 -21;lot 3 -19;lot 4 -10.
Comisia isi rezerva dreptul de verifica, direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului in care operatorul economic este stabilit si cu conditia acordului acestei autoritati, capacitatea tehnica a ofertantului, cf.art.189din OUG34/2006Daca un ofertant participa la mai multe loturi, se va preciza pentru care lot sunt disponibile dotarile nominalizate
Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractarea.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Declaratia privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora (se vor prezenta informatii privind proportia/partea in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor). In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ? nu este cazul?.
Cerinta nr. 5
Informatii privind asocierea.In cazul asocierii Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere). In cazul declararii ofertantului ca si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/1/1624/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta BI/CI sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192432, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14.2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizatain limba romana.3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP.4. Intreaga documentatie de atribuire se afla postata in cadrul anuntului de participare SEAP5. In cazul in care doi operatori economici obtin acelasi punctaj total, va fi desemnat castigator acel operator economic care prezinta pretul cel mai scazut.Cursul valutar mediu anual folosit pentru completarea formularelor depuse in cadrul ofertelor, precum si in cadrul analizei acestora, este cel comunicat de BNR (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb), respectiv: Anul 2009:1 euro =4, 2373 leiAnul 2010:1 euro =4, 2099 leiAnul 2011:1 euro =4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia in lei a altor monede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala atarii respectivesi vor specifica ratele utilizate si sursa acestora, in oferta depusa.DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzelecontractualeobligatoriisunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile prestatorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului. Nu se accepta ajustarea pretului contractului. Nu se acorda avans.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica Resurse Umane
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): http: www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2012 17:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer