Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea documentatiilor necesare dezlipirii din CFC CFR si intabularii in Cartea Funciara locala a dreptului de proprietate asupra terenului CFR, conform Protocolului incheiat intre ANCPI si CNCF CFR SA nr.2340921-1/4497/2006 pt. terenul aferent-SC IMP


Anunt de participare (utilitati) numarul 60701/06.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: P-ta Avram Iancu, nr. 17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel.0264/598869, Email: [email protected], Fax: 0264/598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocmirea documentatiilor necesare dezlipirii din CFC CFR si intabularii in Cartea Funciara locala a dreptului de proprietate asupra terenului CFR, conform Protocolului incheiat intre ANCPI si CNCF CFR SA nr.2340921-1/4497/2006 pt. terenul aferent-SC IMPREGNAT TRAVERSE DIN LEMN SA-TILEAGD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Intre statiile CF Tileagd si Telechiu, de la Km 629+244 - 630+085, pe partea stanga a liniei in sens kilometric.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei necesare dezlipirii din CFC CFR si intabulare in CF locala a terenului aferent obiectivul SC IMPREGNAT TRAVERSE DIN LEMN SA-TILEAGD, conform protocol incheiat intre ANCPI si CNCF CFR SA nr. 2340921-1/4497/2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74274300-3 - Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire documentatie cadastrala
Valoarea estimata fara TVA: 50, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare in valoare de 1.000lei (IMM-urile vor beneficia de reducere de 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii - Sucursala Regionala CF Cluj-Divizia Patrimoniu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind bugetul consolidat al statului si taxele locale, certificat de inregistrare la ORC, certificat constatator emis de ORC, documentatia care atesta calitatea de IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilant contabil vizat pe anul 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind informatiile de personal, declaratie care contine numarul TOTAL STATION aflate in dotare, declaratie care contine numarul de unitati GPS aflate in dotare, autorizatie pentru lucrari de cadastru si topografie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei de atribuire se achita in numerar la caseria Sucursalei Regionala CF Cluj.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Cluj - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400113, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/593865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la luarea la cunstinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic al Regionalei CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu, nr. 17, et. IV, cam. 404, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/430468, Email: [email protected], Fax: 0264/430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer