Licitatie Publica - Intocmirea fazelor de proiectare PT + DE, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii :Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1-DN 7 si DN 2-A2: Lot 1: Sector A1 (km 55+465) ? DN 7(km 64+160), Lot 2: Sector
Anunt de participare numarul 124285/18.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii cu Finantare Externa, Tel. 021.264.32.92, In atentia: Horia Nicolae ? Director, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.62, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea fazelor de proiectare PT + DE, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii : Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1-DN 7 si DN 2-A2: Lot 1: Sector A1 (km 55+465) ? DN 7(km 64+160), Lot 2: Sector DN2 (km 12+300) ? A2 (km 23+750)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Romania, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea fazelor de proiectare PT + DE, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii : Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1-DN 7 si DN 2-A2: Lot 1: Sector A1 (km 55+465) ? DN 7(km 64+160), Lot 2: Sector DN2 (km 12+300) ? A2 (km 23+750)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45233130-9-Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
20, 145 Km (Lotul 1 ? 8, 695 km; Lotul 2 - 11, 45 km) A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 424, 677, 380RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
69 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de particip, elib in numele ofertantului: Lot1-3.050.000 Lei;Lot2-5.400.000 Lei sau : Lot1-721.944, 75 Euro;Lot 2-1.278.197, 28 Euro.Garan buna executie: 10% din val de ctr acceptata, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul se intentioneaza a fi finantat din Bugetul de stat al Romaniei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?;?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala privind indeplinirea oblig exigibile de plata. ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ; Certif./ Doc edificatoare: certificat de inregistrare (C.U.I.) emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptulca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L85/2006 privind procedura insolventei. Pt persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim: -pt Lot1? 230.000.000 Lei; pt Lotul 2 ? 400.000.000 Lei;2. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim: - pentru Lotul 1 ? 35.000.000 Lei;
- pentru Lotul 2 ? 60.000.000 Lei, sau echivalent, pentru o perioada de 4 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.3. Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010: - pt Lot 1 - de min100%.- pt Lot 2 ? de min100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Of. a exec in ult 5 ani cel mult 2 pr/ctr lucr constr in dom ITR in care partip of sa fi fost in val tot cum de min: - pt Lot 1?135000000 Lei, fara TVA;
-pt Lot 2?240000000 Lei fara TVA;2.Of are dr de fol sau detine: -pt Lot 1 min 2 st asfalt care pot fi disponib pt ac ctr, din care c.p. o st este oblig sa fie dot cu instal pt bitum modificat;
- pt Lot 2-min 2 statii de asfalt care pot fi disponib pt ac ctr, din care c.p. o st e oblig sa fie dot cu instal pt bitum modif;3.Of are dr fol sau detine: -pt. Lot 1 instal forat col de Ø1080 mmce pot fi disponib pt. ac ctr;
-pt Lot 2 - instal de forat coloane de Ø1080 mm ce pot fi disponib pt ac ctr;4. Of a exec in ultimi 5 ani lucr terasam in ITR: -pt Lot 1- in cantit min 140000 mc;
-pt Lot2- in cantit min 230000 mc.5.Of a pus in opera in ult 5 ani: -pt lot 1: a)mixt asf pe A /DN/DE in cant min 60.000 t.b)str uzura pe A si/sau DN si/sau DE in cant min 100000 mp;
-pt lot 2: a)mixt asf pe A si/sau DN si/sau DE in cant min 135.000 t b)str uz pe A/DN/DE in cant min 210000 mp.6.Of are drept de fol sau detine: -pt lot 1-lab autoriz (de min gr II) cu profile coresp lucr de ITR ;
- pt. lot 2 -lab autoriz (min gr II) cu profile coresp ITR.7.Of a exec lucr constr/reab/moderniz poduri/pasaje/viadDN/DE/A, in ultimii 5 ani, in val de: -pt Lot 1-9000000 Lei, fara TVA; - pt Lot 2?13000000 Lei, fara TVA. 8. Of a exec in ultimii 5 ani, un pr/ctr deelab PT si DDE: pt Lot 1-a)pt lucrconstr/ reab /moderniz DN si/sau DE si/sau A in lung tot de min8 km;pt Lot 2-a) pt lucr constr/ reab /moder DN/DE /A in lung totmin11 km 9. Of detine sau are drept de fol: - pt Lot 1- asupra unui nr min de echip disp pt indepl ctr.;
- pt Lot 2- asupra unui nr min echip disp pt indepl ctr;10.- Pt lot 1 - Of tb sa faca dov ca a util intr-un pr/ctr de exe lucr ITR, in ultim 5 ani, tehn de bitum modif /comp alternat;
- Pt Lot 2 - Of tb sa faca dov ca a utiliz intr-un pr/ctr exec de lucr ITR, in ultim 5 ani, tehn de bitum modif /comp altern. Of tb sa dem ca dispune de exp cheie: Ing Dr ? Sef Ech proiect, Coord Pr, Coord Pr Adj, Pers Resp Asig Cal, Sef de Santier
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
20%
Descriere: Factorii de evaluare din documentatia de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2011 15:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 10:00
Locul: CNADNR -CESTRIN BD IULIU MANIU 401A, S6, BUCURESTI ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentii imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 69 de luni (21 luni proiectare si executia lucrarii, de la data de incepere a lucrarilor + 48 luni perioada de garantie a lucrarilor). Durata contractului poate fi diferita de 69 de luni in functie de Durata de Executiea lucrarilorb) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC d) Data limita pentru solicitarea clarificarilor data 29.07.2011, ora 12:00; e) Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila pe pagina web www.cnadnr.ro/bypass. f)Criteriile au fost stabilite in baza prevederilor ordinului ISC nr. 154 din 11.03.2010 publ. in MO 184/2010 privind Procedura de autorizare a dirigintilor de santier;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 0040 (021) 264.34.07, Fax: +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2011 19:04