Licitatie Publica - Intocmirea fazelor de proiectare PT + DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,PARCARE SUPRATERANA SI TERENURI DE SPORT"
Anunt de participare numarul 113703/04.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea fazelor de proiectare PT + DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: , ,PARCARE SUPRATERANA SI TERENURI DE SPORT"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea fazelor de proiectare PT + DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "PARCARE SUPRATERANA SI TERENURI DE SPORT STADIONUL NATIONAL?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45213312-3-Lucrari de constructii de parcari cu etaje (Rev.2)
45236100-1-Lucrari de nivelare pentru diverse activitati sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si documentatiei faza SF, anexata.
Valoarea estimata fara TVA: 36, 709, 572.9RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.are dr.de a achiz ult lucr.sim.cf art122 litj)OUG34/2006, cu modif. si compl. ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip: 700.000lei, echiv 163.170, 16 euro(instr de gar emis de o soc.bancara sau de asig/OP sau fila CEC, gar de buna exec: 7%din val.ctr, fara TVA(instr garantare)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in original sau copii legalizate.
Certificat de inregistrare (C.U.I.), in copie legalizata
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorin original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani in copie ?conform cu originalul?
Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte caexercitiul financiar pe anul 2009 conform bilantului la 31.12.2009, este pozitiv.
Asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu70.000.000 lei, respectiv 16.317.016, 31 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Informatii privind capacitatea profesionala
Informatii privind subcontractantii-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Standarde privind asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl priv lista princip serv sim (PT + DDE) prest in ultimii 3 anisi Decl priv lista princip lucr sim efect in ultimii 5 ani Fisa privexp similara in exec unor astfel de lucr in ultimii 5 ani, din care se rez ca of a exec si finalizat ( receptie la termin lucr sau receptie finala) in ultimii 5 ani cel putin un ctr de exec lucr, care sa cupr lucr de real a unei parcari supraterane, cu o val mai mare sau egala cu27.000.000 leifaraTVA, echiv 6.293.706, 3 euro. Of tb sa faca dov det in propr sau in orice alta forma de det, a urmat echipam si utilajeExec: Autobetoniera 9 mcmin 9 buc, Finisor beton min 1 buc, Perie mecanica min 2 buc, Compactor pneuri min 2 buc, Compactori lis-lis min 2 buc, Compactor lis-lis spatii ingustemin 2 buc, Vibrator beton min 8 bucAutogredermin 2 bucExcavatormin 2 bucIncarcator frontal min 1buc, Buldozer min 1 bucBuldoexcavatormin 1 bucAutotractor + Semiremorca (Trailer)min 4 bucMasina marcajmin 1 bucAutobasculantamin 10 bucMacara min. 30 tmin 1 bucLab autoriz de grII. Proiectant: statie tot pentru ridicari topo 1 buc, copiator A0 1 buc imprimanta A0 2 buc, scanner AO 1 buc.Decl priv efect mediu anual al pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani. Lista pers resp angajat inctr: 1manager de proiect -dipl de licenta in constr civile sau industr sau CFDP, cu atest de manag de proiect si exp profes specif in lucr de constr civile sau industr, in min 2 pr sim, ca managde proiect sau poz sim 1 sef de santierdipl de licenta in constr civile sau industri sau CFDP, cu exp prof specif. in lucr de constr civile, in min 2 proiecte sim1 resp tehnic cu exec in dom lucr constr civile1 ing constr civile si industr1ing instal termice, sanit si ventil 2 ing topografi1 ing instal electr ?abs al unei instit de invat super de lunga durata (5 ani), atest in dom si exp in activ de proiect instal electrice de min 2 ani1respcu asig si contr cal1resp cu prot muncii1manager sist mediu , cu certif elib de un org acred de Min. Muncii si Min. Educatiei.ISO 9001:2008/ echiv, ISO 14001:2005/echiv OHSAS 18001:2008/echiv. Decl pe propria rasp priv respect legisl. de sec si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2011 13:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et 10, Directia Generala Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55 87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2010 17:12