Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea fazelor de proiectare PT + DTAC + DE si executie lucrari aferente obiectivului de investitie ?Consolidare si restaurare Cazino Constanta?


Anunt de participare numarul 134378/29.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: Sediu social: Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050121, Romania, Punct(e) de contact: Monica Septilici, Tel. +40 213167383/ +40 374200931/932, In atentia: Serviciul achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: +40 213167380/81, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050122, Romania, Punct(e) de contact: Monica Septilici, Tel. +40 213167382/ +40 374200933/934/935, In atentia: Serviciul achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: +40 213167380/81, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050122, Romania, Punct(e) de contact: Monica Septilici, Tel. +40 213167382/ +40 374200933/934/935, In atentia: Serviciul achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: +40 213167380/81, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea fazelor de proiectare PT + DTAC + DE si executie lucrari aferente obiectivului de investitie ?Consolidare si restaurare Cazino Constanta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cazino Constanta, bd. Regina Elisabeta nr. 4, orasul Constanta, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul privind Cazinoul din Constanta are in vedere consolidarea si reastaurarea acestei cladiri de patrimoniu aflata intr-o stare avansata de degradare. Contractul presupune elaborarea proiectului tehnic (PT), a documentatiei pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC), a detaliilor de executie, asistenta tehnica pe durata executarii lucrarilor din partea proiectantuluisi executia lucrarilor aferente consolidarii si restaurarii. In urma realizarii lucrarilor de consolidare si restaurare, Cazinoul va deveni un obiectiv turistic si cultural major si isi va recapata menirea de loc unde se pot organiza jocuri sau evenimente fastuoase si atractive.Specificatia completa a serviciilor si lucrarilor solicitate se regaseste in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45454000-4-Lucrari de restructurare (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea fazelor de proiectare PT + DTAC + DE si executie lucrari aferente obiectivului de investitie ?Consolidare si restaurare Cazino Constanta?.
Valoarea estimata a contractului este de 24.732.350 lei fara TVA, din care: 1.873.650 lei fara TVA pentru serviciile de proiectare si 22.858.700 leifara TVA pentru executia lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 732, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de part.: 400.000 lei sau echivalent in euro, la cursul mediu BNR de 1 euro = 4, 35 lei. In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 10.033, 23 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: scrisoare de garantie bancara - intocmita cf. Formularului I sau prin virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul CNI nr. RO23 BTRL 0480 1202 8462 0904 - Banca Transilvania, Ag. Chibrit. Ordinul de plata trebuie sa contina conf. transferului sumei catre CNI, proced. de achizitie pub.si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor. G.B.E.: 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA.G.B.E. se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. care devine anexa la contr. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu privire la culpa persoaneisaub) retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia autorit. contrac. Suma initiala care se depune de catre Antreprenor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.In sit. in care of. este declarat IMM, in conf. cu Lg. nr. 346/2004, cu modif. si complet. ult.., G.B.E. este de 2, 5% din val. contr., exclusiv TVA si se constit. in cond. enuntate la aliniatul anterior.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea obiectivului de investitie se va face din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitatea: Formular A, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
Cerinta obligatorie 2: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formularul B se va intocmi conform Ordinului ANRMAP nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicarea a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C;
Cerinta obligatorie 4: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C².Se precizeaza ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt: Sorin Munteanu - Director General; Manuela Patrascoiu - Director economic; Valentin Cheratoiu - Director tehnic; Roxana Negoita - Sef Serviciu Juridic si Resurse Umane; Adriana Luchian - Sef Serviciu Promovare Investitii; Monica Septilici - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contractare;
Cerinta obligatorie 5: Certificat fiscaleliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.
Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul local.
Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana;
Cerinta obligatorie 6: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, inoriginal sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.
Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul de stat.
Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Cerinta obligatorie : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantii au dreptul de a desfasura activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Astfel, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului (proiectare si executie lucrari de constructii) are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea candidatului.
Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie 1: Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit candidatul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara
Cerinta obligatorie 2:
Cifra de afaceri medie anuala in domeniul aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim:
- Pentru activitatea de proiectare: 2.000.000 lei;
- Pentru activitatea de executie lucrari de constructii: 45.000.000 lei
Cerinte privind indeplinirea capacitatii economice si financiare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie 1:
Fisa de informatii privind experienta similara
Cerinta obligatorie 2:
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Cerinta oblig. 3: Operatorul economic a prestat servicii si lucrari similare, de complexitatea celor prevazute in caietul de sarcini ? proiectare (PT, DTAC, DE, Asistenta tehnica) si executie lucrari, pentru monumente istorice si de arhitectura ? cu urmatoarele niveluri specifice minime de calificare: A. Pentru proiectare - un nivel al volumelor proiectate de cel putin 9.800 mc, indeplinit , in mod cumulat, in cadrulcontractelorfinalizate in ultimi 3 ani; B. Pentru executie, urmatoarele volume minime de lucrari, executate, in mod cumulat, in cadrul contractelor finalizate in ultimii 5 ani: a) refacere/reparare/restaurare fatade cu componente artistice, la exterior: 4800 mp; b) refacere/reparare/restaurare componente ornamentale si suprafete drepte, la interior: 5500 mp, din care: finisaje la pereti si tavane ornamentate cu elemente decorative lineare sau plane, inclusiv turnarea si montarea de elemente decorative din ipsos (profile trase pe loc, profile trase la masa): 1900 mp;
Cerinta oblig. 3: Operatorul economic a prestat servicii si lucrari similare, de complexitatea celor prevazute in caietul de sarcini ? proiectare (PT, DTAC, DE, Asistenta tehnica) si executie lucrari, pentru monumente istorice si de arhitectura ? cu urmatoarele niveluri specifice minime de calificare: (continuare) refacere/reparare si/sau montare pardoseli decorative din marmura: 550 mp; interventiiin stratul suport si interventii structurale-relief ornamente - stucatura policroma si stuco-marmura (indepartare depuneri aderente si neaderente, chituiri, extragerea, restaurarea si replantarea elementelor decorative din ipsos, reintegrarea cromatica, etc.): 570 mp; stuco-marmura policroma: 200 mp; aplicare foita schlagmetal pe elemente decorative: 500 mp.
Cerinta obligatorie 4:
Operatorul economic are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere, etc.) la utilajele/echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, acestea incluzand cel putin: 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II;schele metalice; 1 pompa pentru injectat mortar/beton; 1 automacara;2 autobetoniere; Utilaje de mica mecanizare (unelte, scule, echipamente).
Cerinta obligatorie 5:
Operatorul economic dispune pentru indeplinirea contractului de o echipa de specialisti a carei componenta trebuie sa includa cel putin: 1. Manager de proiect - Studii superioare inginer/arhitect; Experienta profesionala generala de cel putin 4 ani; Experienta profesionala specifica demonstrata prin detinerea calitatii de manager de proiect, in cadrul a cel putin unui contract de lucrari de consolidare si/sau restaurare monumente istorice;2. Responsabil coordonator proiectare (sef proiect) -Studii superioare arhitect; Experienta profesionala generala de cel putin 4 ani;Experienta profesionala specifica demonstrata prin detinerea calitatii de coordonator proiectare, in cadrul a cel putin un contract de proiectare de natura si complexitate similara, respectiv consolidare si/saurestaurare monumente istorice; 3. Arhitect, expert atestat Ministerul Culturii si Patrimoniului National (MCPN);
Cerinta obligatorie 5:
Operatorul economic dispune pentru indeplinirea contractului de o echipa de specialisti a carei componenta trebuie sa includa cel putin: (continuare)
4. Specialist/Expert atestat MCPN in domeniul restaurare componente artistice; 5. Specialist/Expert atestat MCPN in domeniul consolidare, restaurare structuri istorice; 6. Inginer proiectare structura, atestat MCPN; 7. Ingineri instalatii (electrice, sanitare, termoventilatie); 8. Verificatori proiect, atestati de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) sau echivalent pentru domeniile structura, instalatii, fundatii si pentru siguranta la foc; 9. Manager executie lucrari - Studii superioare inginer constructor;Experienta profesionala generala de cel putin 4 ani;Experienta profesionala specifica demonstrata prin detinerea calitatii de manager executie lucrari, in cadrul a cel putin unui contract de proiectare de natura si complexitate similara, respectiv consolidare si/sau restaurare monumente istorice
Cerinta oblig. 5: Op. ec. dispune pentru indepl. contr. de o echipa de specialisti a carei componenta trebuie sa includa cel putin: (continuare) 10.Responsabil tehnic cu executia, atestat MCPN si responsabil tehnic cu executia, atestatMDRT;11.Responsabil de coordonarea santierului; Studii superioare inginer constructii; Experienta profesionala generala de cel putin 4 ani;Experienta profesionala specifica demonstrata prin detinerea calitatii de coordonator de santier, in cadrul a cel putin unui contract de lucrari de constructii similare, respectiv consolidare si/sau restaurare monumente istorice;12.Responsabil cu controlul tehnic al calitatii - Studii superioare inginer constructii; Experienta profesionala generala de cel putin 4 ani; Experienta profesionala specifica demonstrata prin detinerea calitatii de responsabil cu controlul tehnic al calitatii, in cadrul a cel putin unui contract de lucrari de constructii similare, respectivconsolidare si/sau restaurare monumente istorice.
Cerinte privind indeplinirea capacitatii tehnice si profesionale
Operatorul economic implementeaza proceduri de asigurare a calitatii la un nivel echivalent cu cel pentru managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001, atat pentru activitatile de proiectare cat si pentru activitatile de executie a lucrarilor. Operatorul economic implementeaza proceduri de asigurare a protectiei mediului la un nivel echivalent cu cel pentru managementul sistemului calitatii din seria ISO 14001 pentru activitatile de executie a lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
1.Exp. similara (Es) 70%; 2.Cifra medie de afaceri exclusiv pentru servicii de proiectare (CAsp) 5%; 3. Cifra medie de afaceri exclusiv pentru lucrari de constructii (CAlc) 25%; A se vedea Sec. IV.4.3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 35 puncte; b)pentru un pret mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pfin (n) = (pret minim/pret n) x 35, unde Pfin (n) =punctajul pentru oferta care contine un pret mai mare decat pretul prezentat la lit. a);pret minim = pretul cel mai scazut pentru care se acorda punctaj maxim, conform lit. a) (exprimat in lei); pret n = pretul prezentat, altul decat cel de la lit. a) (exprimat in lei).Preturile care se compara sunt preturile totale in lei prezentate in Formularul de oferta pentru prestarea integrala a serviciilor si executia lucrarilor, exclusiv TVA.
2.
Durata de executare a contractului (proiectare si executie)
20%
Descriere: Punctajul pentru factorul de ev. ?Durata de executare a contractului? se acorda astfel: a) pentru cea mai mica durata se va acorda pct. maxim de 20 puncte; b) pentru o durata mai mare decat cea prevazut la lit. a), pct. se acorda astfel: Pp (n) = (durata minima/durata n) x 20, unde: Duratele de executare care se compara sunt cele prezentate in cadrul propunerii tehnice a fiecarui ofertant.Termenul limita de executare a contractului este de 24 luni; nu se accepta oferte cu termen de executie mai mare de aceasta perioada. Duratata minima pentru care se acorda pct. maxim este de 18 luni. Pentru ofertele care prezinta durate de executare anormal de scazute, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice clarificari/detalii suplimentare care sunt considerate necesare pentru demonstrarea fezabilitatii duratei de executare propuse. In cazul in care ofertantul nu poate argumenta in mod elocvent o durata de execuare anormal de scazuta, oferta va fi respinsa ca fiind neconforma.
3.
Identificarea riscurilor privind executia lucrarilor
15%
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile, identificate suplimentar fata de cele care reies din documentatia de atribuire si documentele anexate acesteia, privind executia lucrarilor, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri, notat NIR, pentru care se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 15 puncte. Pentru orice alt numar de riscuri identificate in cadrul ofertei se va aplica formula: Pn = (NIRn / NIR) x 10, unde NIRn = numar riscuri identificate in oferta ?n?, NIR = numarul maxim de riscuri, rezultat prin compararea ofertelor. Nota: Oferta care nu analizeaza cel putin toate riscurile care reies din documentatia de atribuire va fi considerata neconforma (in conformitate cu art. 36 alin. (2) lit. a) din H.G. nr. 925/2006).
4.
Recomandarile si strategiile pentru minimizarea/eliminarea riscurilor privind executia lucrarilor
15%
Descriere: Se puncteaza recomandarile si strategiile pentru minimizarea/eliminarea riscurilor privind executia lucrarilor, pentru riscurile incluse in oferta, atat cele care reies din documentatia de atribuire, cat si cele suplimentare prezentate de ofertant. Pct. obtinut la acest factor de catre un ofertant se va calcula astfel: pentru numarul maxim de recomandari si strategii relevante si justificate se acorda 15 puncte; pentru un numar mai mic de recomandari si strategii relevante si justificate, punctajul se calculeaza procentual: Pct. maxim = Nr. maxim de recomandari si strategii = 15 puncte; Pct. X = Nr. recomandari si strategii / Nr. maxim recomandari si strategii x 15= X puncte.Nota: Se vor contabiliza numai acele recomandari si strategii incluse in oferta care au fost identificate, descrise si argumentate. In cazul in care pentru riscurile identificate in documentatia de atribuire nu s-au identificat masurile de reducere/prevenire aferente, oferta va fi declarata ca fiind neconforma.
5.
Identificarea elementelor structurale vulnerabilein zonele de reazem si solutiile de remediere a acestora
15%
Descriere: Se puncteaza identificarea elementelor structurale vulnerabilein zonele de reazam si solutiile de remediere a acestora, suplimentare in raport de cele prezentate in documentatia de atribuire.Punctajul obtinut la acest factor de catre un ofertant se va calcula astfel: pentru numarul maxim de elemente structurale vulnerabile identificate impreuna cu solutiile de remediere aferente se acorda 15 pct; pentru un numar mai mic de elemente structurale vulnerabile identificate impreuna cu solutiile de remediere aferente, punctajul se calculeaza procentual: Pct. maxim = Nr. maxim elemente si solutii = 15 pct; Pct. X = Nr. elemente si solutii / Nr. maxim elemente si solutii x 15= X pct.Identificarea elementelor structurale vulnerabilein zonele de reazam si a solutiilor de remediere a acestora va fi tratata distinct fata de elementele identificate la criteriile de atribuire nr. 3 si 4.
Punctaj maxim componenta tehnica: 65
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:00
Locul: Pta Natiunilor Unite nr. 8, bloc 108, tr. 2, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA: Va fi declarata castigatoare oferta care obtine cel mai mare numar de puncte rezultat prin insumarea punctajelor aferente fiecarui factor de evaluare. In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal, dar cu oferte de pret diferite, se va declara castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut. In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal si oferte de pret egale, va fi declarata castigatoare oferta care va obtine cel mai mare numar de puncte pentru factorul de evaluare ?Identificarea riscurilor privind executia lucrarilor?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Serviciul Juridic si Resurse Umane
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050121, Romania, Tel. +40 213167383/ +40 374200931/932, Email: [email protected], Fax: +40 213167381, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2012 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer