Licitatie Publica - Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii : ,,Modernizare Centura Rutiera a Municipiului Bucuresti intre A1 ? D.N.7, D.N. 2 ? A 2?? ? Sectorul D.N. 2 (km 12+300) ? A 2 (km 23+750)
Anunt de participare numarul 103710/13.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Dona Maria, Tel. 021.264.33.12, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii : , ,Modernizare Centura Rutiera a Municipiului Bucuresti intre A1 ? D.N.7, D.N. 2 ? A 2?? ? Sectorul D.N. 2(km 12+300) ? A 2 (km 23+750)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Modernizare Centura Rutiera a Municipiului Bucuresti intre A1 ? D.N.7, D.N. 2 ? A 2?? ? Sectorul D.N. 2(km 12+300) ? A 2 (km 23+750)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii : , ,Modernizare Centura Rutiera a Municipiului Bucuresti intre A1 ? D.N.7, D.N. 2 ? A 2?? ? Sectorul D.N. 2(km 12+300) ? A 2 (km 23+750)-conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233122-0 - Lucrari de constructii de drumuri de centura (Rev.2)
45221100-3-Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din Caietulde sarcinisi documentatia tehnica faza S.F.-revizuit
Valoarea estimata fara TVA: 243, 422, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1778 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este 4.800.000 lei sau echivalent euro, respectiv 1.147.365 euro;cuantumul garantiei de buna executie estede 10%din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data de 30.04.2010;Certificat de inregistrare (C.U.I.), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) care sa fie egala sau mai mare cu360.000.000 lei, respectiv86.052.348 euro;Asigurarea riscului profesional :
Ofertantul va prezenta un angajament privind asigurarea riscului profesional iar, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original, asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani;Declaratie privindexperienta similara in executia unor astfel de lucrari in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani: un contract de executie lucrari de drumuri de interes nationala carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 150.000.000 lei fara T.V.A., respectiv35.855.145 euro fara T.V.A.si un contract de executie a unuipod/pasaj/viaduct a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 70.000.000 lei fara T.V.A., respectiv16.732.400 euro fara T.V.A.;Declaratie privind lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;Declaratie prvind experienta similara in prestarea unor astfel de servicii in ultimii 3 ani-ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani: un contract de proiectare lucrari de drumuri de interes national a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 400.000 lei fara T.V.A., respectiv 95.613 euro fara T.V.A.si un contract de proiectare pod/pasaj/viaduct a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 350.000 lei fara T.V.A., respectiv 83.662 euro fara T.V.A.;1. Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice: utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratore, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Certificat de atestare tehnica a societatii emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri, sau echivalent;Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze;In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere; Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de plata acordat de catre ofertant
20%
Descriere: Conform Fisei de Date a Achizitiei
3.
Durata de elaborare a proiectului
5%
Descriere: Conform Fisei de Date a Achizitiei
4.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Conform Fisei de date a Achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 11:00
Locul: C.N.A.D.N.R. B-dul Dinicu Golescu 38, sector 1, Sala de Consiliu etj 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP-UCVAP si alte persoane autorizate de Autoritatea contracatanta, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.(max. 2 persoane)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
CD-urile cu listele de cantitati sunt disponibile pe www.cnadnr.ro/CENTURA BUCURESTI deoarece spatiul disponibil in SEAP nu permite atasarea acestora.Toata documentatia aferenta procedurii va fi disponibila si pe site-ul CNADNR www.cnadnr.ro-Sectiune Achizitii Publice-Proceduri in curs de derulare-LucrariDurata contractului de achizitie publica: PROIECTARE: minim 90 zile? maxim 135 zile de la data emiterii ordinului de incepere pentru proiectare; EXECUTIE LUCRARI: minim 16 luni ? maxim 18 luni, de la primirea ordinului de incepere aexecutiei lucrarilor; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE A LUCRARILOR?3 ani? de la data semnarii Procesului Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021.264.33.12, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 16:12