Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii : ,,Modernizare Centura Rutiera a Municipiului Bucuresti intre A1 ? D.N.7, D.N. 2 ? A2?? ? Sectorul A1 (km 55+465) ? D.N.7 (km 64+160)


Anunt de participare numarul 105295/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Stefan Dona Maria, Tel. 021.264.33.12, Email:  [email protected], Fax:  021.312.09.84, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii : , ,Modernizare Centura Rutiera a Municipiului Bucuresti intre A1 ? D.N.7, D.N. 2 ? A2?? ? Sectorul A1 (km 55+465) ? D.N.7 (km 64+160)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Centura Rutiera aMunicipiului Bucuresti , Sectorul A 1 (km 55+465)-D.N. 7 (km 64+160
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii : , ,Modernizare Centura Rutiera a Municipiului Bucuresti intre A1 ? D.N.7, D.N. 2 ? A2?? ? Sectorul A1 (km 55+465) ? D.N.7 (km 64+160)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233122-0 - Lucrari de constructii de drumuri de centura (Rev.2)
45221100-3-Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din Caietulde sarcinisi documentatia tehnica faza S.F.-revizuit
Valoarea estimata fara TVA: 138, 124, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 2.760.000 lei sau echivalent euro, respectiv 646.915 euro. Garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere - Asociere ce va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie pe propria raspundere de reprezentantulsau legal ca la data30.06.2010 sau ulterior si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local si plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare (C.U.I.);Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) care sa fie egala sau mai mare cu200.000.000 lei, respectiv46.877.930 euro;Ofertantul va prezenta un angajament privind asigurarea riscului profesional iar, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original, asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani; Declaratie privindexperienta similara in executia unor astfel de lucrari in ultimii 5 ani din care se rezulte ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani sau are in curs de derulare cel mult 3 contracte de executie lucrari de drumuri si poduri/pasaje/viaducte pe drumuri de interes national sau strazi din categoria I-a, a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu 110.000.000 lei fara T.V.A., respectiv25.782.860 euro fara T.V.A., si in cadrul carora s-au executat urmatoarele cantitati minime:
terasamente ? 260.000 mc;mixturi asfaltice ? 90.000 t; beton simplu si armat ? 10.000 mc;coloane forate de 1080 mm ? 3.500 m;armatura in coloane ? 330 t.
Declaratie privind lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani; Declaratie privind experienta similara in prestarea unor astfel de servicii in ultimii 3 ani din care se rezulte ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani servicii de proiectare lucrari de drumuri si poduri /pasaje/viaducte pe drumuri de interes national sau strazi din categoria I-a, a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu 650.000 lei fara T.V.A., respectiv 152.350 euro fara T.V.A.;Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice: utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratore, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Certificat de atestare tehnica a societatii emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri, sau echivalent, pentru executarea de lucrari de drumuri si poduri pe reteaua de drumuri nationale, valabile pentru anul in curs;Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze;In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de plata acordat de catre ofertant
20%
Descriere: Conform Fisei de Date a Achizitiei
3.
Perioada de garantie a lucrarilor
8%
Descriere: Conform Fisei de Date a Achizitiei
4.
Identificarea si prezentarea posibililelor surse pentru principalele materiale
5%
Descriere: Conform Fisei de Date a Achizitiei
5.
Programul de executie al lucrarilor
7%
Descriere: Conform Fisei de Date a Achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 11:00
Locul: la sediul C.N.A.D.N.R. S.A. Bucuresti, sector 1, B-dul Dinicu Golescu nr.38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, alte persoane autorizate de autoritatea contractanta, Observatori MFP-UCVAP si reprez.imputerniciti ai ofertantilor.Din partea unui ofertant pot participa maxim 2 pers.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toata Documentatia aferenta procedurii va fi disponibila pe www.cnadnr.ro/CENTURA BUCURESTI .Durata contractului de achizitie publica : minim 36 de lunidin care: 1) 12 luni proiectaresi executie - (din care 2 luni proiectare);2) Garantie de buna executie a lucrarilor ? minim 24 luni ? de la data semnarii Procesului Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021. 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.264.33.12, Email:  [email protected], Fax:  021.312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2010 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer