Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea hartilor de risc natural la nivelul teritorului judetului Bistrisa Nasaud


Anunt de participare numarul 79504/08.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea hartilor de risc natural la nivelul teritorului judetului Bistrisa Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Teritoriul judetului Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTARI SERVICII PENTRU IDENTIFICAREA , ELABORAREA, LOCALIZAREA SI DELIMITAREA ZONELOR DE RISCURI NATURALE, ALUNECARI DE TERENURI SI INUNDATII, ELABORAREA HARTILOR DE RISC PENTRU ACESTE ZONE, DEFINIREA CONDIITILOR DE PRODUCERE A ACESTOR FENOMENE LA NIVELUL TERITORULUI JUTETEAN, PRECUM SI DE STABILIRE A STRATEGIEI SI A PROGRAMULUI DE MASURIPENTRU PREVENIREA SI ATENUAREA EFECTELOR ACESTORA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71332000-4 - Servicii de inginerie geotehnica (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Identificarea , elaborarea, localizarea si delimitarea zonelor de riscuri naturale, alunecari de terenuri si inundatii, elaborarea hartilor de risc pentru aceste zone, definirea conditiilor de producere a acestor fenomene la nivelul teritoriul judetului, precum si de stabilire a strategiei si a programului de masuri pentru prevenirea si atenuarea efectelor acestora
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 5000 lei si garantia de buna executie minim 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006
- Certificate constatatori privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si cel local, valabile la data licitatiei.- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data evaluarii sau documente echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind cifra medie de afaceri > 800.000 ron
- Bilantul contabil pe anul 2008-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani minim 3 servicii- Fisa privind experienta similara incheierea si indeplinireain ultimii 3 ani a cel mult trei contracte a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 300.000 ron si al carui obiect a fost prestarea unor servicii similare
Declaratie privind personalulde specialitate care este considerat strict necesar pentruindeplinirea contractului de servicii, si anume: 1 manager de proiect cu minim 10 ani vechime
1 ingineri topografi, cu vechime mai mare de 2 ani1ingineri geologi, cu vechime mai mare de 2 ani
1 ingineri de structuri, cu vechime mai mare de 2 ani
1 economici, cu vechime mai mare de 2 aniDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , dotari Ofertantii trebuie sa prezinte( in copie)documente (acte de proprietate, declaratie pe propria raspundere) prin care sa faca dovada ca au in proprietate/ inchiriate si pot fi disponibilizate pentru contract un minim de utilaje si echipamente, dupa cum urmeaza: -echipamentpentru masuratori topografice cu instrumenteGPS;
- instalatie de foraj pentru lucrari geotehnice;
- laborator geotehnic autorizatde Inspectia Teritoriala in Constructii si atestat RENAR- echipamente birotehnice pentru prelucrarea datelor;
- programe de calcul electronic licentiate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Bistirta Nasaud, P-ta Petru Rares nr.1-2, loc Bistirta, jud Bistirta N
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant autorizat al ofertantului poate participa la sedinta de deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Toata documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264431063, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic din cadrul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud
Adresa postala: P-ta Petru Rares nr.1-*2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0263230741, Fax: 0263214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer