Licitatie Publica - INTOCMIREA PROIECTULUI TEHNIC SI AMENAJAREA A 1KM DRUM COMUNAL PRIN ASFALTARE
Anunt de participare numarul 67959/02.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Adresa postala: COMUNA GIUBEGA;NR. 879;JUDETUL DOLJ, Localitatea: Giubega, Cod postal: 207290, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE GUNA, Tel.0251460222, Email: [email protected], Fax: 0251460222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTOCMIREA PROIECTULUI TEHNIC SI AMENAJAREA A 1KM DRUM COMUNAL PRIN ASFALTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA GIUBEGA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTOCMIREA PROIECTULUI TEHNIC SI AMENAJAREA A 1KM DRUM COMUNAL PRIN ASFALTARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
45233222-1-Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTOCMIREA PROIECTULUI TEHNIC SI AMENAJAREA A 1KM DRUM COMUNAL PRIN ASFALTARE
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 10000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 8% DIN VALOAREA CONTRACTULUI;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN SURSE PROPRII;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU ESTE CAZUL;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-SA NU FI FOST CONDAMNAT IN ULTIMII CINCI ANI PRINTR-O HOTARARE DEFINITIVA: -TAXELE IMPOZITELE SI CONTRIBUTIILE SA FIE ACHITATE, SA SE PREZINTE DOVADA;
-SA NU FI FOST CONDAMNAT IN ULTIMII TREI ANI PENTRU O FAPTA CARE A ADUS ATINGERE ETICII PROFESIONALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 500 000 LEI CIFRA DE AFACERI MEDIE IN ULTIMII TREI ANI;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SA PREZINTE O LISTA CU DOUA LUCRARI SIMILARE CONFORM ART. 188, ALIN. 3a DIN O.U.G.34/2006 A CAROR VALOARE DEPASESTE 7000001 LEI / LUCRARE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai mic
70%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2008 10:00
Locul: CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI DIN PARTEA FIRMELOR PARTICIPANTE;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Adresa postala: COMUNA GIUBEGA, Localitatea: COMUNA GIUBEGA, Cod postal: 207290, Romania, Tel.0251460222, Email: [email protected], Fax: 0251460222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2008 23:41