Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea Proiectului tehnic si executia lucr.de alim.cu en.electr.a zonei turistice Luna Ses


Anunt de participare numarul 130836/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala:  P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Seres Ioan, Tel. 0261-805112, In atentia:  Seres Ioan, Email:  [email protected], Fax:  0261-713589, Adresa internet (URL):  www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea Proiectului tehnic si executia lucr.de alim.cu en.electr.a zonei turistice Luna Ses
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Proiectul tehnic se va preda la Consiliul judetean Satu Mare, Directia Tehnica et.XII, cam.4, in 3 (trei) ex. si un ex.pe CD, in AUTOCAD.
Executia lucrarii in zona turistica Luna Ses, versantul nordic al Muntelui Pietroasa, orasul Negresti-Oas, jud.Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea proiectului tehnic si executie lucrari de alimentare cu energie electrica a Zonei Turistice Luna Ses.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Intocmirea Proiectului tehnicvizat de verificator de proiecte atestat, pe bazaStudiului de fezabilitate (varianta II), respectiv pozarea cablurilor in tuburi de protectie din PE cu camine de tragere. La intocmirea Proiectului tehnic se va tine cont si de cerintele dinAvizul tehnic de racordare (ATR).- Executia lucrarilor de alimentare cu energie electrica LES 20 kV - amplasata in ampriza drumului comunal DC 75, si a punctelor de conexiune, prevazute in SF.NOTA: Cantitatea de 2022 mc de sapatura si cantitatea de 336, 44 mc umplutura de nisip este contractata. Operatorii economici (ofertantii) vor prezenta oferta de pret numai pentru diferenta de sapatura si umplutura de nisip.
Valoarea estimata este de 4.914.490 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 914, 490RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 90.000 lei;Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare si Bugetul local de venituri si cheltuieli al orasului Negresti Oas, precum si alte surse legal constituite (HG nr.320/2011).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Form.12A;Decl.priv.neinc.in prev. art.181 Form. 12B; Certif. de atest. fisc. priv.indepl.oblig. exig. de pl.a imp., tax.si contrib. de asig. soc., emis de D.G.F.P. - in orig.sau cop.conf.cu orig.; Certif.priv.indepl. oblig. exigib.de pl. a imp. si tax.loc.- in orig.sau cop.conf.cu orig. Pers.jur./fiz. straine, vor prez.doc. echiv.insotite de trad. in lb. rom.-copii conf.orig; Decl. priv. calit. de part. la proc. Formularul 12C;Decl. priv.neinc.in sit.prev.la art.69.1 ? Form. Y; Certif. de part. la licit.cu of. indep. Form. Z; Se va dep.certif.const. emis de ORC - in orig.sau in cop. conf.cu orig.; Pers.fiz.vor prez. autoriz. de funct. PF - in cop.legal.sau cop.conf.cu orig.;Pers.jur./fiz.straine-vor dep.doc.care dov.o forma de inreg.ca pers.jur./pers.fiz.autoriz., atest.ori apart. dpdv prof.la o grup.leg.constit., in conf.cu legisl.in vig.din tara de orig.a of. insotite de trad.in lb. rom.-copii conf.orig.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Inf.gen.?Form.C; Cifra de af. medie pe ult.3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de min.7.370.000 lei; Bilant. cont.pt. anii 2008, 2009, 2010 ? viz.si inreg. de DGFP - in copii. Pers.jur./fiz.str., vor prez. doc. echiv.- trad.aut.in lb. rom.-copii conf.orig.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl.priv.princip.lucr.ex.in ult.5 ani (aug.2006-aug.2011)-Form.12F si anexa;Decl.priv.princip.prest.serv.din ult.3 ani (aug.2008-aug.2011)-Form. 12E cu anexa. Of. sa faca dovada indepl. a2 contr.: 1 proiect.(aug.2008-aug.2011) avand ca ob.alim.en.electr.LEA/LES de min.20kV si 1 lucrare (aug.2006-aug.2011) avand ca ob.lucr.de alim.en.electr.LEA/LES de min.20kV si a caror val.insumata min.4.914.000 lei;Contr.in copie conf.orig.insotit de: Proc.-vb. de rec.la term. lucr, Proc.-vb. de pred-prim.a doc.de proiect.af.contr.de proiect;Recom. benef.or, af.contr; Decl.priv.ef. mediu anual al pers. ang.si al cadr.de cond.- Form.12I;Pt.indepl.contr.specialisti min: Pt.proiect: 1 manager de pr;2 electr.autoriz. gradul III A cu dipl.in profil el.si calif.ing./subing;1 verif.de pr.at. in dom;Pt.exec: 1 manager de pr;1 electr.autoriz.gr. III B cu dipl.in profil el.si calif.maistru, subing/ing;1 RTE, at;1 CQ, conf.Legii 10/1995;5 muncitori cu calif.electr.;1 muncitor cu calif.lac.mec;Pt. fiec.membru al ech.se vor prez.: doc.atest.teh.prof- in copii conf.orig; contr.munca/contr.colab.pt.indepl.contr-copie conf.orig, sau ang.partic.pt.indepl.contr ?in orig;CV-uri semnate?in orig;Atestat ANRE; Pers.jur./fiz.straine-doc.echiv.trad.-copii conf.orig;Decl.priv.utilajele, instal.echip.tehnice-Form.12H;Inf.priv.subcontr. Form.12G;Certif.ISO 9001:2008, Certif.ISO 14001, Certif. OHSAS 18001, sau echiv- copii conf.orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2011 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contetstatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261-805154, Fax:  0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer