Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancii de date urbane in municipiul Drobeta Turnu Severin


Anunt de participare numarul 69035/20.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancii de date urbane in municipiul Drobeta Turnu Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarigeodezice, topografice, cadastru imobiliar si edilitar, Realizarea sistemuluiinformational si incarcarea bazei de date.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTOCMIREA SISTEMULUI INFORMATIONAL SPECIFIC DOMENIULUI IMOBILIAR-EDILITAR SI BANCII DE DATE URBANE IN MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN - CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.1. Lucrari(retele)geodezice: 2.731, 64 ha;
2. Lucrari topografice: 2.731, 64 ha;
3. Lucrari de cadastru imobiliar :2.731, 64 ha;
4. Lucrari de cadastru edilitar :2.731, 64 ha;
5. Realizarea sistemului informational si incarcarea bazei de date pentru constituirea bancii de date urbane: 2.731, 64 ha
Valoarea estimata fara TVA: 3, 361, 345RON
II.2.2) Optiuni
Da
Mun Dr Tr Severin isi rezerva dreptul de a achizitiona noi serv similare de la ofertantul castigator
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de 20.000 RON;Cuntumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cf.OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata la notariat din care sa rezulte adresa actuala si domeniile de activitate ale societatii si extrasul de registru care atesta starea firmei.
5.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului-xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Pentru persoane juridice straine
-Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.
-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generalecifra de afaceri medie pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie egala sau mai mare de3.000.000 RON;
-Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, in care ofertantul a incheiat cel putin 1(unu) contract ce a avut ca obiect prestarea de servicii de cadastru imobiliar-edilitar lalocalitati cu populatie minim 100.000 locuitori;
Se solicita recomandari din partea altor beneficiari privind calitatea lucrarilor de cadastru imobiliar-edilitar si de constituire a bancii de date urbane (minim 1 recomandare) ce au avut ca obiect prestarea de servicii de cadastru imobiliar-edilitar lalocalitati cu populatie minim 100.000 locuitori si a altor lucrari de specialitate (minim 2 recomandari) precum si o recomandare a OCPI judetean unde ofertantul isi are domiciliul;
Lista echipamentelor si resurselor informatice destinate realizarii contractului;Echipamentele minime se regasesc in fisa de date;Lista cu personalul de specialitate ;Personalul minim de specialitate angajat cu contract de munca necesar pentru indeplinirea contractului de prestari de servicii se regaseste in fisa de date;
Curriculum Vitae pentru personalul de conducere si specialistii in domeniul retelelor geodezice si baze de date;
Certificat de autorizare A.N.C.P.I.Clasa I (sau echivalent);
Declaratie privind lucrarile in derulare;
Certificat de atestare a calitatii ISO 9001/2000 (sau echivalent)pentru domeniul masuratorilortopografic;
Demonstrarea capacitatii tehnice a ofertantului cu privire la realizarea masurilor de management al mediului ISO14001 (sau echivalent);Declaratie privind protectia muncii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai mic
60%
Descriere:
2.
perioada de executie a tuturor cerintelor
10%
Descriere:
3.
termenul de la care se pune la dispozitia beneficiarului baza de date partiala-sectiunea II.1
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA PRIMARIEI SAU OP IN CONTUL NR RO06TREZ46121180250XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA DR.TR.SEVERIN, COD FISCAL 4426581
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului DROBETA TURNU SEVERIN, STR.MARESAL AVERESCU nr 2;JUD MEHEDINTI;ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, experti cooptati, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.STAVROPOLEOS, nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Maresal Averescu nr.2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252316317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2008 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer