Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intrerupatoare electrice, Lampi electrice portabile, Lampi electrice ,reflectoare si corpuri de iluminat


Anunt de intentie (utilitati) numarul 18571/02.12.2010
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala:  Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea:  Turceni, Cod postal:  217520, Romania, Punct(e) de contact:  Vaduva Constantin, Tel. 0253.335.045, In atentia:  Dlui Biriboiu Ion, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0253.335.068, Adresa internet (URL):  www.eturceni.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intrerupatoare electrice
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va presupune furnizarea de intrerupatoare electrice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.12.2010
11 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 111, 596.92RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire si durata contractului sunt date orientative, mai multe informatii puteti obtine prin urmarirea sectiunilor de Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lampielectrice portabile
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va presupune furnizarea de lampielectrice portabile
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31520000-7 - Lampi si aparate de iluminat (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.12.2010
11 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 147, 244.68RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire si durata contractului sunt date orientative, mai multe informatii puteti obtine prin urmarirea sectiunilor de Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lampielectrice , reflectoare si corpuri de iluminat
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va presupune furnizarea de Lampielectrice , reflectoare si corpuri de iluminat
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.12.2010
11 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 291, 181.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire si durata contractului sunt date orientative, mai multe informatii puteti obtine prin urmarirea sectiunilor de Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 550, 022.9 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer