Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere curenta pe timp de vara (plombari) a drumurilor judetene de pe raza judetului Satu Mare


Anunt de participare numarul 74494/31.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-713693, int.146, In atentia: ing.Faur Marcel, Fax: 0261-713589, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerecurentape timpde vara (plombari) adrumurilorjudetenedeperazajudetului Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Satu Mare, prezentata in Anexelenr. 1.1, 1.2, 1.3si1.4la Caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: 20, 050, 060RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de lucrari / 4 loturi (zone)Intretinerecurentape timpde vara (plombari) adrumurilorjudetenedeperazajudetului Satu Mare constand in plombari cu mixtura asfaltica si plombari cu emulsie si criblura.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: 1.- cantitatile maxime previzionate de lucrari, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor cadru, sunt prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la caietul de sarcini.2.- cantitatile minime previzionate de lucrari, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor cadru, sunt de 20 %din cantitatile maxime previzionate.3.- cantitatile maxime previzionate de lucrari, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, pe fiecare lot in parte, sunt prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la caietul de sarcini.4.- cantitatile minime estimate de lucrari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt cele aferente realizarii cantitatilor unitare (1 to) din cele prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la Caietul de sarcini;
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente : Perioada( ani ) Cantitatea estimata acontractelor subsecvente
(%)2009(8 luni ) 70%2010( 5 luni)30 %
Valoarea estimata fara TVA: 20, 050, 060RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiilor de part.: -Lot I: 40.000 lei;
-Lot II: 30.000 lei;
-Lot III: 50.000 lei;
-Lot IV: 30.000 lei.Cuantumul garantiei de buna ex.este de 10% din val.contr.subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.elig.Solicitat Decl.pe propria rasp.compl.in conf.cu Form.12A din Sect.III a doc.de atrib. Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din OUG 34/2006 Solicitat Decl.pe propria rasp.compl.in conf.cu Form.12B din Sect.III a doc.de atrib., insotita de urm.doc.: -Certif.de at.fisc.priv.indepl.oblig.de plata a imp., taxelor si contrib.de as.soc., emis de DGFP;
-Certif.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a imp. si taxelor loc., emis de Dir./Serv.de sp.al Consiliul Local in a carui raza de comp.isi are of.sediul princ.;(persoanele juridice/fizice straine, vor prezenta documente echivalente- traduse in limba romana si legalizate)Pers.jur./fizice romane -Certif.const.emis de ORC;(persoanele fizice romane vor prezenta Aut.de functionare - in copie legalizata ;
Persoane juridice/fizice straine Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului -traduse in limba romana si legalizate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale conform FormularuluiC din Sectiunea III a documentatiei de atribuire .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii :1.- Lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor ce fac obiectul contractului, conform Formular 12H - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Se solicita ca ofertantii sa faca dovada disponibilitatii unui minim de utilaje/ echipamente, conform anexei nr. 3 la caietul de sarcini.Pentru toate echipamentele/utilajele aferente loturilor pentru care agentii economici depun oferta, se vor prezenta documente, in copie, privind detinerea acestora (in proprietate, leasing, chirie, etc.). Este interzisa mentionarea aceluiasi echipament/utilaj la mai multe loturi.2.- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, conform Formular 12 F - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Se solicita ca ofertantii sa faca dovada executarii minim a unei lucrari similare de intretinere (plombari), insotita de recomandarea beneficiarului. Se vor lua in considerare doar recomandarile cu calificativul foarte bine si bine.3.- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conduceresi Angajament privind asigurarea fortei de munca necesare indeplinirii contractului/contractelor subsecvente, conform Formular 12 I - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 17:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer