Licitatie Publica - Intretinere drumuri judetene pe timp de iarna 2008 - 2009
Anunt de participare numarul 65051/29.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4181, 41111, In atentia: d-nei Antonela Patrascu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretineredrumurijudetenepetimpdeiarna 2008 - 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene din judetul Botosani aflate in administrarea D.J.D.P. Botosani.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinereadrumurilorjudeteneaflate in administrarea D.J.D.P. Botosani, judetul Botosani petimpuliernii 2008 - 2009.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinereadrumurilorjudetenedin judetul Botosani aflate in administrarea D.J.D.P. Botosani petimpdeiarna 2008 2009.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 122, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :60.000 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii conformform 12A, 12B, 12C si Cazier judiciar pentru administratorul firmei/certificat echivalent; -certificate privind bugetul consolidat de stat, precum si a impozitelor si taxelor locale, la 31/08/2008 D.G.F.P. si Primarie;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal document din care se atesta inregistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare, precum si ca operatorul economic are domeniul de activitate corespunzator codului CPV supus licitatiei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani, conform anexei nr. 2 informatii generale, cifra de afaceri medie anuala;
-bilanturile contabile pentru anii: 2005; 2006; 2007, vizate si inregistrate de organele competente ;
-demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa (scrisoare de bonitate bancara).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala de min. 9.360.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- decl priv lista princip lucrari exec in ultimii 5 ani, Form 12F;
- inf ref la studiile, preg prof si calif pers de cond, a persresponsabil pt indepl contr de lucrform 12I - op ec va avea minim 130 de angajati;
-obligatoriu op ec va avea pers de spec atestat pentru indepl contr de lucr; C.V. urile pers de cond, a resp tehnici care vor participa la indepl contr;
-inf ref la util, inst, echip tehnice de care disp op ec pt indepl coresp a contr de lucrform 12H
-oblig op ec va avea in dotare proprie sau inchiriate (contr de colab) pt fiecare baza (nr de util nec, conf anexei nr.2 din Caietul de sarcini) urm utilaje: Autofreza; Autogreder;Incarcator , Autoutilaj cu lama; Autoutilaj cu plug cu raspanditor;
-decl pe propria rasp prin care op ec isi asuma rasp respect. regulilor oblig ref la cond de munca si de prot a muncii Form 12J.;
- decl ca in cazul atrib contr de lucr nr de util, autovehicule si tipul acestora ramane neschimbat tot contr, in caz de defectiuni, acestea vor fi inlocuite in max 8 ore de la sesizare;
-decl pe propr rasp ca autoutilajele ce se utiliz pt derularea contractului sunt dotate conf cu cerintele din caietul de sarcini;
- decl pe propr rasp ca util ofertate nu fac obiectul unei alte oferte in cadrul unei alte proceduri de achiz in perioada 01 noiembrie 2008 15.03.2009;
- complet form nr.12G cu subcontr si specializ acestora;
- inf priv prop in care contr de lucr urmeaza sa fie indepl de catre subcontr si specializ acestora;
- inf priv prop in care contr de lucr urmeaza sa fie indeplinit de asoc si specializ acestora Form D1.In cazul asoc mai multor op ec, crit de calif priv sit pers (pct. V. 1 si V.2) trebuie indepl de fiecare asoc, iar celelalte crit de calif priv sit ec-fin si capacit tehnico-prof, trebuie sa fie indepl prin cumul de grupul de asoc;
-sist de asigurare a calit sa fie conform ISO 9001/2001, ISO 14001/2005 si OHSAS 18001/2004-se vor respecta regulamentele nationale si standardele UE in domeniul respectiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11542
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Consiliului Judetean Botosani sau de pe SEAP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710390, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2008 09:54