Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2011 ? 2012


Anunt de participare numarul 129995/06.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Botosani
Adresa postala:  str. Victoriei nr.2, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  6800, Romania, Punct(e) de contact:  Haiduc Stelu, Tel. 0231510792, Email:  [email protected], Fax:  0231510792, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINEREDRUMURIJUDETENEPETIMPDEIARNA 2011 ? 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene din judetul Botosani aflate in administrarea D.J.D.P. Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in executia lucrarilor de intretinere pe timp de iarna, in perioada 1.11.2011-15.03.2012 a drumurilor judetene din judetul Botosani aflate in administrarea D.J.D.P. Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
14210000-6-Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
34927100-2-Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Drumurile judetene din judetul Botosani aflate in administrarea D.J.D.P. Botosani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 868, 105.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2011 pana la 15.03.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lot va fi de :1. Baza Botosani ? 39.000 lei2. Baza Dorohoi ? 43.000 lei3. Baza Saveni ? 39.000 lei4. Baza Trusesti ? 34.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare Formulare 7.2.2.12A (eligibilitatea)si Formular 7.2.2.12B(neincadrarea in prevederile art. 181).- confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor respectiv cerficate de la:
- D.G.F.P. ? Administratia financiara- Primaria unde are sediul principal;
- Primariile unde au filiale si puncte de lucru.Ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie(Formular 7.2.2.12C).Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita informatii cu privire la:
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3aniobligatoriu, minim:
1. Baza Botosani ? 3.900.000 lei
2. Baza Dorohoi ? 4.300.000 lei
3. Baza Saveni ? 3.900.000 lei
4. Baza Trusesti ? 3.400.000 lei
-cashflow-ul de executie a lucrarii pentru perioada impusa(01.11.2011-15.03.2012): 200 000 lei/baza.Completare Formular Anexa nr.2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)declaratii cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani ?experienta similara, in care sa se regaseasca cel putin un contract de lucrari de deszapezire pe drumurile nationale si judetene in valoare minima de:
1. Baza Botosani ? 660.000 lei
2. Baza Dorohoi ? 720.000 lei
3. Baza Saveni ? 650.000 lei
4. Baza Trusesti ? 570.000 lei
sau cel mult 3 contracte de servicii de deszapezire pe drumurile nationale si judetene in valoare minima de:
1. Baza Botosani ? 990.000 lei
2. Baza Dorohoi ? 1.090.000 lei
3. Baza Saveni ? 980.000 lei
4. Baza Trusesti ? 860.000 lei
Se vor prezenta contractele de executie, procesele verbale de receptie finala si recomandari.Se completeaza Formularul 7.2.2.12F si formular Anexa nr.3.b)obligatoriu ofertantul va avea in dotare proprie sau inchiriate urmatoarele utilaje: autofreza, autogreder, incarcator, autoutilaje cu plug si raspanditor, autoutilitara cu 7 locuri si bena transport materiale, depozit de carburanti cu o capacitate minima de 10to de combustibil.
Se completeaza Formular 7.2.2.12H pentru fiecare baza.c) personal de specialitate pentru indeplinirea contractului (Resposabil tehnic cu executia si minim 2 ingineri de drumuri pentru fiecare(baza).
-Lucratori de drumuri pentru revizie sector.
Se completeaza Formularul 7.2.2.12I si Formular Anexa nr.4.d)certificate conform SR EN conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, conform SR EN ISO 14001sau echivalent, valabile la data achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incheia aceasta procedura si se va desfasura intr-o singura runda. Criteriul de evaluare va fi pretul cel mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 11:00
Locul: DJDP Botosani, str. Victoriei nr. 2, Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 2, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710335, Romania, Tel. 0231510792, Email:  [email protected], Fax:  0231510792
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer