Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE / REVIZIE, REPARATII SI UPGRADARE PENTRU SISTEMUL DE MANAGEMENT AL TRAFICULUI IN MUNICIPIUL PLOIESTI


Anunt de participare numarul 106753/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala:  Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, int. 303, In atentia:  Corina Mihaela Ilinca, Email:  [email protected], Fax:  0244510736, Adresa internet (URL):  www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Ploiesti - Directia Mobilitate si Trafic Urban
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Mobilitate si Trafic Urban, Tel. 0244/516699, int. 492
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE / REVIZIE, REPARATII SI UPGRADARE PENTRU SISTEMUL DE MANAGEMENT AL TRAFICULUI IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 827, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE ACHIZITIONEAZA SERVICIILE DE INTRETINERE / REVIZIE, REPARATII SI UPGRADARE PENTRU SISTEMUL DE MANAGEMENT AL TRAFICULUI IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
45316212-4-Instalare de semafoare (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 827, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 50000 lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale pe raza carora societatea are sediul social, sediile secundare si toate punctele de lucru, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare; Actul constitutiv/statut; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar tipul de servicii supus ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a acordului-cadru; Certificat de cazier judiciar pentru companie si pentru administratorul firmei sau persoana desemnate de catre actionari pentru conducerea executiva a acesteia eliberat de organele abilitate; Documente care atesta statutul de intreprindere mica si mijlocie (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la datele de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara; Fisa de informatii generale; Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri globale medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2500000 lei (fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani; Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (CV-uri, copii de pe atestate/autorizatii/certificate/ legitimatii specifice); Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, inclusiv scule, dispozitive, verificatoare, aparatura de masura si control s.a.; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru serviciile supuse ofertarii; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru serviciile supuse ofertarii; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/echivalent pentru serviciile supuse ofertarii; Informatii privind subcontractantii/asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Experienta similara in valoare de minim 1350000 lei, fara TVA, dovedita prin prezentarea a maxim 3 contracte avand ca obiect intretinere si reparatii sisteme de semaforizare, derulate si finalizate in ultimii 3 ani, insotite de recomandari din partea beneficiarilor.2) Necesar minim de personal specializat: - 1 inginer electronist/automatist cu experienta in proiectarea si realizarea sistemelor de semaforizare;
- 1 inginer autovehicule rutiere/cai ferate, drumuri si poduri cu experienta in intocmirea de proiecte pentru organizarea si dirijarea circulatiei rutiere;
- 1 programator calculator;
- 1 electrician autorizat de Agentia Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei tip II.B.3) Dotare tehnica minima: - dotari tehnice pentru interventia la softul automatului de semaforizare (1 PC portabil si soft de programare care sa permita interventia in traseu la softul automatului de semaforizare);
- utilaj ridicator pentru interventii la semafoarele montate in consola si pentru interventii la camerele de supraveghere trafic;
- 1 autovehicul pentru interventii si patrulare;
- 1 stand pentru verificarea si testarea fiecarui tip de echipament.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 12:00
Locul: sediul Directiei Tehnic-Investitii dinstr. Valeni nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care participa la sedinta de deschidere vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Prahova ? Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244/523265, Email:  [email protected], Fax:  0244/523265, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios - Primaria Municipiului Ploiesti
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer