Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere , revizii, reparatii si lichidari incidente de natura mecanica la utilajele de cariera (LN1+LN2)


Anunt de participare (utilitati) numarul 133312/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Albeanu, Tel. +40 351403357, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinere , revizii, reparatii si lichidari incidente de natura mecanica la utilajele de cariera (LN1+LN2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SM PRIGORIA, com. Prigoria, sat Corbu, jud. Gorj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere , revizii, reparatii si lichidari incidente de natura mecanica la utilajele de cariera (LN1+LN2), conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50324200-4 - Servicii de intretinere preventiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere , revizii, reparatii si lichidari incidente de natura mecanica la utilajele de cariera (LN1+LN2
Valoarea estimata fara TVA: 276, 129.11RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
5.500lei Per.de valab.a gar. pt. participare: cel putin 60 de zile de la data.limita de dep. a ofertelor.Forma de const. a gar.de part.care va fi acceptata cf. prev. art. 86 din HG 925/2006: a) prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare.b) OP conf.de catre banca emit.pana la data desch.of.Cont RO77RNCB 0134041638010001 BCR Suc. Dolj.Dov.const. GP va fi dep.in orig.(pt.instr. De garant) la sed. CEN Craiova, Serv. Aciz, Etaj. V, pana la data lim.de dep. a of.Of. care se incad. In IMM GP in cf. cu cond. Art.3 din Lg.346/2004 benef. De red. 50% a GP.Aut.contr.are dreptul de a ret.GP in mas. In care CNSC resp. Contest. Ca nefond. In cf. cu art.278^1 din OUG34/2006, alin. 1, litb, resp.2.761, 29lei si in cf. cu art.87, alin1 din HG 925/2006. 10%din val.ctr.faraTVA.Mod.de const: conf. art. 90 din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Prezentare Formular 5 in original;
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Prezentare formular 6, in original;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
III. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG34/2006, Prezentare Formular 7, in original.Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Balasoiu ? Director General, Veronica Nica ? Director Economic, Vergil Soare ? Director Comercial
IV. Certificat de participare cu oferta independenta, prezentare Formular 9, in original
V. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare Formular 8, in original;
VI. Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, Prezentare Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila certificata conform cu originalul.
*) In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul A), acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.**) In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul/candidatul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.***) Autoritatea Contractanta are dreptul de a descalifica operatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 si 181din OUG 34/2006. I. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
II. Pentru persoane fizice/juridice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Prezentare documente traduse, copie legalizata.
III. Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, prezentare Formular 6 in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite de recomandari /documente constatoare copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Cerinta minima: cel putin un contract din care sa rezulte ca ofertantul a mai executat servicii de intretinere , revizii, reparatii si lichidari incidente de natura mecanica la utilajele de cariera (LN1+LN2.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, fie a unui ?angajament?, fie a unui?contract de inchiriere cu clauza suspensiva?) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Cerinta minima: Declaratie referitoare la dotarea minima cu SDV sau utilaje auxiliare, conform Anexa B a caietului de sarcini.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii, documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatiiofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)
Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara, Val.totala a of.pt. intret.planif.de tip LN1 si LN2.(pmax ) pt.of.cu val.cea mai mica (Vmin.intret).
2.
Valoarea totala a ofertei pentru piesele de schimb si subansamblelor noi pentru lichidari de incidente tehnice si avarii conform date statistice ale SM Prigoria din perioada anilor 2004-2010 (Anexa 5)
30%
Descriere: (pmax ) pentru of.cu val.cea mai mica la piesele de schimb si subans.noi (Vmin.avarii ).
3.
Valoarea totala a ofertei pentru Nomenclatorul pieselor de schimb ?i subansamblelor noi pentru utilaje ? S.M.Prigoria (Anexa 6)
15%
Descriere: (pmax) pentru of.cu val.cea mai mica aNomenclatorului piese schimb si subans.(Vmin.nomenclator).
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2012 13:30
Locul: SC CEN Craiova SA, str. Unirii, nr. 147, Sala de Licitatii, etaj III, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
?Ofert.poate beneficia de dreptul prev.la art.11 alin.(4) din HGR925/2006 de a prezenta o decl.pe proprie raspundere din care sa rezulte indepl.crit.de calificare (vezi Formular A), insotit de : - Declaratie priv.calit.de participant la procedura?formular 8- Certif.de participare la licit.cu oferta independ.-formular 9- Fisa de informatii generale-formular 10?Atunci cand ofert.participant la proced.prez.decl.cf.FormularuluiA are oblig.de a prez/completacertif./doc.edific.care probeaza/confirma indepl.cerintelor de calif., atunci cand primeste din partea AC o solicitare in acest sens, in termenul prev.in respectiva solicitare.In cazul in care doua sau mai multe oferte prez.acelasi pret, ofert.vor depune un nou document ca urmare a solicitarii de clarif.de catre AC.Termenul lim.de dep.a ofert.precum si data lim.de desch.a ofert.depuse sunt preciz.in anuntul de particip.publicat in SEAP.Detalii priv.aplic.algorit.de calcul: 1)Se acorda55 de puncte(pmax )pt.oferta cu val.cea mai mica la lucr.de intret.planif.de tip LN1 si LN2(Vmin.intret).Pt.of.cu val.mai mari(Vn.intret)punctajul se aplica prin aplic.formulei: pn=(Vmin.intret/Vn.intret)x55.2)Se acorda 30 puncte(pmax )pt.of.cu val.cea mai mica la piesele de schimb si subans.noi pt.lich.de incid..teh.si avarii cf.date stat.ale SM Prigoria din per.2004-2010(Anexa 5)(Vmin.avarii ).Pt.of.cu val.mai mari(Vn.avarii)punctaj.se aplica prin aplic.formulei: pn =(Vmin.avarii/Vn.avarii)x30.3)Seacorda 15puncte(pmax)pentru of.cu val.cea mai mica aNomencl.piese schimb si subans.noi pt.utilaje?S.M.Prigoria(Vmin.nomenclator).Pt.of.cu timpi mai mari(Vn.nomenclator)punctaj.se aplica prin aplic.formulei: pn =(Vmin.nomenclator/Vn.nomenclator)x15.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al SC Complexul Energetic Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 351403362, Email: [email protected], Fax: +40 251418466, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer