Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere canale pluviale in Municipiul Timisoara-zona de Nord


Anunt de participare numarul 69163/20.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453, In atentia: Corina Radu, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere canale pluviale in Municipiul Timisoara-zona de Nord
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: raza municipiului Timisoara, zona de nord
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere canale pluviale in Municipiul Timisoara-zona de nord.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere canale pluviale in Municipiul Timisoara-zona de nord conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 120.000 lei; garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;
2)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;
3)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(original sau copie legalizata);
4)Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata);
Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa oglindeasca situatia obligatiilor ofertantului la data deschiderii ofertei, documente in termen de valabilitate.
5)Fisa de informatii generale completata conform Formularului B1.
6)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 3) - 5) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va prezenta: declaratia pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
7)Certificat constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertei, (original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 de zile).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani=18.000.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dotari tehnice
2.Experienta similara
3.Resurse umane
4.Inf.subcontr.
5.Standarde de asigurare a calitatii
6.Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl.util., instal., echip.teh., alte dotari, strict necesare pt.indeplinire contr. de lucrariFormular 12H;lista lor si dovada ca la detine in dot. proprie/contr. inchiriere/conventii;sa dispuna de: utilaj pt. incarcat si sapaturi, util. pt. refacere carosabil, instr. topo de masura, alte dotari;prez. taloane, facturi de achizitie, contr. care sa dovedeasca ca util. sunt disponibile pentru derularea contr.; lista lab. utilizate pt.asig. grad de compactare a umpluturii (indicare laborator ce va face incercarile si va emite buletinul de incercari) 2.Decl. si Lista princip. lucrari simil.exec. in ultimii 5 ani, cu valori, perioade de exec., beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt aut. Contr/clienti privati-Formular 12 F;dovada indepl. si finalizarii in ultimii 5 ani, a unui contr. care a avut ca obiectexec. de lucrari intretinere canale pluviale/lucrari de decolmatari/desecaricu valoare=1.800mii lei (contr., pv de receptie lucrari, semnat decomisiade receptie a benef.de contract, rec./certificare de buna executie din partea benef.client respectiv original/copii legalizate); Daca beneficiarul este un client privat si din motive obiective, op.ec. nu are posib. Obt. unei certif../confir./rec. din partea acestuia, demo lucrarilor decl. pe propria raspundere a op. ec.;oblig.contr. in desf.fata de alti beneficiari/clienti cu nr.de personal angajat pe lucrare contr. 3.Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Formular 12I; lista cu pers. antrenate in realizarea acestei lucrari;nominalizare: Sef de santier;Cond. punct de lucru;RTE - atestat MLPTL. pt. lucrari edilitare (copie dupa atestat);4. Decl. si lista cu subcontractati -Formular 12G si acorduri de subcontr-Formular15; Acord de asociere-incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului-Formular 14. 5. ISO 9001 copie certificate; 6. ISO 14001-copie certificate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar; virament/cont RO89TREZ62124510220XXXXX Municipiul Timisoara RO14756536. Orar pt casierie: 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2008 10:00
Locul: la sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara- sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la CNSC; in justitie conf. Legii 554/2004; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la CNSC pt.Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Primaria municipiului Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408300, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2008 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer