Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE CAROSABIL PRIN ASFALTARE CU COVOARE BITUMINOASE PE STRAZI EXISTENTE


Anunt de participare numarul 19288/14.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULNAVODARI
Adresa postala: Str. Dobrogei nr. 1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905 700, Romania, Punct(e) de contact: Sima Elena, Tel.0241 - 760 353, Email: [email protected], Fax: 0241 - 761 606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE CAROSABIL PRIN ASFALTARE CU COVOARE BITUMINOASE PE STRAZI EXISTENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Orasul Navodari pe strazile existente, parcaje adiacente, incinte institutii de invatamant si pe aleile de legatura dintre strazi si pe trotuarele limitrofe.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-activitati de interventie ce au ca scop compensarea partiala a capacitatii portante si a uzurii;covoarele bituminoase se vor realiza diferentiat cu grosimi determinate de categoria functionala a strazii dupa programul stabilit de beneficiar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere carosabil prin asfaltare-aprox.218181 mp.pe strazi existente, incinte institutii de invatamant si alei;parcaje adiacente-aprox.7000 mp, lucrari de refacere trotuare-aprox.3000mp.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 537, 815.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare 160 000 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile- Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantarea lucrarilor de catre executant: 60% din valoarea totala;suma creditata se plateste prin bilete la ordin-perioada de scadenta minim 24 de luni.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va incheia in conditiile prevazute de art.44 si urm. din O.U.G. nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executarea lucrarilor-cel mult 24 de luni.Contractul va putea fi prelungit pentru o perioada de maxim 8 luni.Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea de lucrari suplimentare sau similare pana la 50% din contractul initial.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare in tara in care operatorul economic este rezident;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale;
-bilantul contabil aferent anului 2006 si balanta de verificare la 31.12.2006;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract similar cu valoare egala sau mai mare de 8400000 lei.-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 42000000 lei.- lichiditatea generala: peste 100%;
- solvabilitatea patrimoniala: peste 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni al personalului angajat;
-declaratie privind dotarile specifice, utilajele si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
-prezentarea autorizatiilor si avizelor stipulate de normele in vigoare pentru executia lucrarii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Utilaje in proprietate sau detinute in folosinta(contract de inchiriere sau comodat): capacitate de productie de mixturi asfaltice-min.120t/ora;cilindru vibrator imbracaminte rutiera, cilindru compactor;masina de frezat imbracaminte asfaltica;taietor de rosturi;mijloace de transport(autobasculante);repartizator de mixturi asfaltice;laborator autorizat gradul II(proprietate/contract de prestari servicii);raspanditor emulsie;sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilorcertificare SR EN ISO 9001:2001(ISO 9001-2001), SR RN ISO 14001:2005(ISO 14001:2004), OH SAS 18001:2004.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
3.
Perioada de rambursare a pretului lucrarilor/scadenta biletelor la ordin
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 90 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia poate fi ridicata de la sediul autoritatii contractante, Primaria Orasului Navodari, str. Dobrogei nr. 1.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 15:00
Locul: Sediul Primariei Orasului Navodari, loc. Navodari, str. Dobrogei nr.1, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei numiti prin dispozitia Primarului Orasului Navodari si reprezentantii delegati/imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile H.C.L. nr. 78/31.05.2007 privind aprobarea conditiilor de asigurare a cofinantarii lucrarilor de intretinere carosabil prin asfaltare cu covoare bituminoase pe strazi existente in orasul Navodari, executantul va asigura cofinantarea lucrarilor de intretinere in procent de 60 % din valoarea totala a lucrarilor.Primaria Orasului Navodari va plati executantului suma creditata a contractului, care este egala cu 60 % din valoarea fiecarei situatii de lucrari lunare plus T.V.A., prin intermediul unor bilete la ordin a caror perioada de scandenta este de minim 24 de luni, numita perioada de scadenta a biletelor la ordin. Primaria Orasului Navodari va garanta platile prin avalizarea biletelor la ordin.Nivelul dobanzii care insoteste cofinantarea asigurata de executant nu va depasi nivelul dobanzii de referinta a B.N.R. la minim 24 de luni plus comisioanele si spezele specifice, dar nu mai mari de 1, 2 %.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 - 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 272 raportate la prevederile art. 280 alin. 5 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA NAVODARI-DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT
Adresa postala: Navodari, Str. Dobrogei nr. 1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905700, Romania, Tel.0241-760353, Email: [email protected], Fax: 0241-761606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer