Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere curenta a drumurilor judetene pe timp de iarna in perioada 01.11.2012 - 31.03.2013


Anunt de participare numarul 137791/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szabo; Agoston, Tel. +40 267311190, In atentia: INCZE Gyula, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere curentaa drumurilor judetene pe timp de iarna in perioada 01.11.2012 - 31.03.2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Pe drumurile judetene din judetul Covasna, conform caietului de sarcini.
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere curentaa drumurilor judetene pe timp de iarna in perioada 01.11.2012 - 31.03.2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prevenirea si combaterea inzapezirii si lunecusului pe drumurile judetene din judetul Covasna.Cantitatea totala 296, 15 km, care se imparte pe loturi dupa cum urmeaza: lotul nr. 185, 08 km, lotul nr. 295, 85 km, lotul nr. 362, 56 km,
lotul nr. 437, 76 km, lotul nr. 514, 90 km.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 654, 017.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul nr.1:6.600 lei, Lotul nr.2:9.450 lei, Lotul nr.3:6.550 lei, Lotul nr.4:3.500 lei, Lotul nr.5:2.800 lei (care se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. G1, in numerar, ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? conform art. 86 din H.G. 925/2006 actualizata). Plata garantiei se poate face in contul RO39TREZ2565006XXX000168 deschis la Trezoreria municipiului Sf. Gheorghe.Garantia de participare se va constitui numai in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data depunerii ofertelor).In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare (art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) urmatoarele sume: Lotul nr.1:4.430, 41 lei, Lotul nr.2:4.724, 19 lei, Lotul nr.3:4.433, 01 lei, Lotul nr.4:2.205, 17 lei, Lotul nr.5:1.858, 94 lei. 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui dupa cum urmeaza: - Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract- Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare si cuantumul garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul propriu (bugetul local) al judetului Covasna (Consiliului Judetean Covasna)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si depunerea declaratiei privind eligibilitatea (Formularul nr. G2). In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte sustinute de catre terti, fiecare sustinator are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei.Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. G3).Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. G4). In cazul in care exista subcontractanti/asociati atunci si acestia vor completa si depune acest formular. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: TAMAS Sandor ? Presedintele al Consiliului Judetean Covasna, KLARIK Laszlo; Attila ? Administrator Public, FERENCZ Ludovic ? director executiv, INCZE Gyula, VELENCEI Janos, MARTI Imre, PARA Zoltan, DEMETER Pal, SZABO; Agoston. Consilierii judeteni responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Henning Laszlo-Janos, Demeter Janos, Baka Matyas, Ambrus Jozsef, Demeter Laszlo, Tatar Marta-Eva, Kiss Tiberiu, Kovacs Odon, Bagoly Miklos Levente, Toth-Birtan Csaba, Dimeny Gyorgy, Farkas Gyorgy, Bodo Lajos, Molnar Endre, Nagy Zoltan, Fazakas Tibor, Fekete Carol, Csog Ignac, Fulop Csaba, Bandi Imre, Tulit Attila, Kulcsar-Terza Jozsef-Gyorgy, Benedek Barna Jozsef, Bartha Sandor, Calinic Sabin, Solomon Ioan, Bote Aurel, Agrigoroei Gica, Joas Stefan Leontin, Zarnescu Gheorghe).Completarea si depunerea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. G5).Completarea si depunerea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. G6).Completarea si depunerea declaratiei privind protectia mediului si protectia muncii (Formularul nr. G7).Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata cu stampila societatii. NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasitavor fi considerate neconforme. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sarezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. De la ofertantul clasat pe primul loc se va solicita inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ale operatorului economic
Bilantul contabil la 31.12.2011, inregistratde organele competente; copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se vor atasa:
[a] Contractele/precontractele de inchiriere sau angajamentele de punere la dispozitie, in cazul in careutilajele, echipamentele etc.nu sunt in proprietatea prestatorului;
[b] Declaratie ca in cazul atribuirii achizitiei numarul de autovehicule, utilaje, echipamente ofertat ramane neschimbat pe durata contractului, iar in cazul de defectiuni sa fie reparate sau inlocuite in maxim 8 ore.
Experienta similara
Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant:
[a] a unui inginer/subinginer de drumuri si poduri pentru coordonarea activitatilor
[b] a unui subinginer/maistru pe fiecare lot la care se depune oferta, care va fi responsabilul bazei de deszapezire aferent lotului.Pentru aceste persoane, ofertantii vor prezenta diplome, CV-uri, documente doveditoare ale calificarilorvalabile la data deschiderii ofertelor si/sau contracte de prestari servicii, daca nu sunt angajatii ofertantului.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Certificat valabil ISO 9001sau echivalent
Certificat valabil ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii admisi si inscrisi cu certificat valabil pe www.e-licitatie.ro vor fi invitati prin SEAP la imbunatatirea ofertelor financiare (pret) printr-o singura runda de licitatie electronica cu durata de o zi lucratoare. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nr de participanti inscrisi la licitatie. Pentru cerinte minime privind echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii se va consulta linkul https: //www.e-licitatie.ro: 8881/Public/Common/Static.aspx?f=TechnicalRequirement. Licitatia electronica va putea fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta (nu e cazul). Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamanetului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5199 / 22.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2012 11:00
Locul: P-ta Libertatii Nr. 4, Mun. Sf. Gheorghe, Jud. Covasna, 520008
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor ce depun oferta la procedura de achizitie publica
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa licitatia electronica doua sau mai multe oferte se afla la egalitate pe primul loc in ierarhia obtinuta dupa aplicarea criteriului de atribuire, avand acelasi pret/punctaj, se va solicita o noua propunere financiara de la acesti ofertanti in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului clasat pe primul loc in ierarhia obtinuta dupa acest proces de re-ofertare. Procesul de diferentiere (re-ofertare) se va repeta pana in momentul in care se poate stabili oferta castigatoare. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Atribuirea se va face conform art. 169 alin (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 2562din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel. +40 267311190, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer