Licitatie Publica - Intretinere curenta a drumurilor judetene pe timp de iarna in perioada 01.01.-15.03.2010
Anunt de participare numarul 88789/20.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ADMINISTRARE A DRUMURILOR JUDETENE
Adresa postala: str. Kossuth Lajos, nr. 10, ,Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520009, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae-Gheorghe Marin, Tel.0267312167, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0267312167, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere curenta a drumurilor judetene pe timp de iarna in perioada 01.01.-15.03.2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Pe drumurile judetene din judetul Covasna.
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Deszapezirea si combaterea lunecusului pe drumurile judetene cuprinse in patru loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 : Drumuri: viabilitate III - 24, 6 km, viabilitateIV - 4 kmLot 2 : Drumuri: viabilitate II - 73, 0 km, viabilitate III - 23, 0 km, viabilitate IV - 1 kmLot 3 : Drumuri: viabilitate II - 56, 0 km, viabilitate III - 8, 0 kmLot 4 : Drumuri: viabilitate II - 40, 1 km, viabilitate III - 24, 0 km, viabilitate IV - 19 km
Valoarea estimata fara TVA: 961, 687RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optam pentru achizitionarea de noi servicii similare conform art.122 lit j) din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2010 pana la 15.03.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lot 1:2.500 lei, Lot 2:3.800 lei, Lot 3:2.600 lei, Lot 4:600 lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile alocate Directiei, din bugetul local al Consiliului Judetean Covasna
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii: privind eligibilitatea , privind neincadrarea in prevederile art. 181, privind calitatea de participant la procedura Certificate: fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat .Pentru persoane juridice/fizice romane certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului autorizatie de functionare/altele echivalente. Pentru persoane juridice /fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantulcontabil din data de 31.12.2008, informatii generale ale operatorului economic (tel. fax. etc.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, fisa experienta similara, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe doar ofertantii inregistrati in SEAP conform art.42 si art.44 alin(2) din HG nr. 1660/2006, si art 165 alin(2) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor daca este cazul.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel.4 (021) 3104641, Email: [email protected], Fax: 4 (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, ,Localitatea: mun.Brasov, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0268-413 741, Fax: 0268-475 146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Administrare aDrumurilorJudetene
Adresa postala: str. Kossuth Lajos, Nr. 10, ,Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520009, Romania, Tel.0267 312 167, Fax: 0267 312 167
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2009 15:45