Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene, iarna 2008-2009


Anunt de participare numarul 60921/09.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-713692, int.146, In atentia: ing.Faur Marcel, Email: [email protected], Fax: 0261-713589, Adresa profilului cumparatorului: de pe www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene, iarna 2008-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Satu Mare, clasificate conform H.G.R. nr. 540/2000, prezentata inAnexa nr. 1 , la Caietul de sarcini;CodCPV: 90212000-6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 650, 320RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord- cadru de serviciiIntretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene, iarna 2008 - 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total serviciiA.1.- cantitatea maxima estimata de servicii, pe categorii , pe intreaga durata de derulare a acordului cadru, este prezentata in anexa nr. 2la caietul de sarcini.2.- cantitatea minima estimata de servicii, pe intreaga durata de derulare a acordului cadru, este cea corespunzatoare categoriei de servicii de asteptare platibila prestatorului in perioada/perioadele in care nu este necesar caacesta sa actioneaze cu activitati specifice de iarna, prezentata in anexa nr. 2la caietul de sarcini.B.1. - cantitatea maxima estimata de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, este de 20% dincantitatile maxime precizate in anexa nr. 2la caietul de sarcini.2. - cantitatea minima estimata de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, este de 20 %din cea corespunzatoare categoriei de servicii de asteptare platibila prestatorului in perioada/perioadele in care nu este necesar caacesta sa actioneaze cu activitati specifice de iarna, prezentata in anexa nr. 2la caietul de sarcini.C. - Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente :
Perioada( ani )Cantitatea estimata acontractelor subsecvente
din cantitatile maxime estimate pentru intregul acord-cadru
(%)
01.11.2008 30.11.2008 2001.12.2008 31.12.2008 20
01.01.2009 31.01.2009 20
01.02.2009 28.02.2009 20
01.03.2009 31.03.2009 20
Valoarea estimata fara TVA: 5, 650, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 28.250 leiCuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A. ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea SolicitatCerinta obligatorie: - prezentare formular 12A- din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 SolicitatCerinta obligatorie: - prezentare formular 12B - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, insotit de urmatoarele documente:
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si constributiilor de asigurari sociale, emis de Directia Generala a Finantelor Publice - in original sau in copie legalizata, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor;
Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal -in original sau in copie legalizata, emis cu max. 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor;( persoanele juridice/ fizice straine, vor prezenta documente echivalente, traduse in limba romana si legalizate)
Cerinte obligatorii:
- Se vor prezenta, urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare (p.f) - in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.- Lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor ce fac obiectul acordului-cadru de servicii -conform Formular 12H - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.( Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot disponibiliza un minim de utilaje /echipamente, conform anexei nr.3 la caietul de sarcini)2.- Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani conform Formular 12 E - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire , insotita de recomandarile beneficiarilor.(Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1(un) serviciu similar fizic cu serviciile ce fac obiectul achizitiei )3.- Lista cu personalul angajat conform Formular 12I - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, insotita de CV-urile personalului de conducere, precum si alpersonalului responsabil pentru indeplinirea contractului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
35/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 11:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal, sau prin reprezentant imputernicit.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer