Licitatie Publica - ,,Intretinere curenta pe timp de iarna perioada 25.02.2013 - 31.03.2013, a D.N.-urilor din administrarea D.R.D.P. Timisoara, pe raza de activitate a S.D.N.Timisoara?
Anunt de participare numarul 141785/02.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 0213150126, Email: [email protected], Fax: +40 0213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Pregatire Documentatii Achizitii, Tel. +40 0256246631, In atentia: Cosmina ION, Email: [email protected], Fax: +40 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Pregatire Documentatii Achizitii, Tel. +40 0256246631, In atentia: Cosmina ION, Email: [email protected], Fax: +40 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Pregatire Documentatii Achizitii, Tel. +40 0256246631, In atentia: Cosmina ION, Email: [email protected], Fax: +40 0256246601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Intretinere curenta pe timp de iarna perioada 25.02.2013 - 31.03.2013, a D.N.-urilor din administrarea D.R.D.P. Timisoara, pe raza de activitate a S.D.N.Timisoara?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: D.N.-urile din administrarea D.R.D.P. Timisoara, pe raza de activitate a S.D.N. Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Intretinere curenta pe timp de iarna perioada 25.02.2013 - 31.03.2013, a D.N.-urilor din administrarea D.R.D.P. Timisoara, pe raza de activitate a S.D.N.Timisoara?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
44113910-7-Materiale de intretinere rutiera de iarna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Intretinere curenta pe timp de iarna perioada 25.02.2013 - 31.03.2013, a D.N.-urilor din administrarea D.R.D.P. Timisoara, pe raza de activitate a S.D.N.Timisoara? conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini si Anexelor la acesta.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 597, 251RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
35 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi eliberata in numele ofertantului si emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari in cuantum de 51.945 lei. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in euro. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 (pentru virament bancar-cont DRDP Timisoara: RO45RNCB0249008094080001;pentru instrument de garantare-conform Formularului B1/B2, in original). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezenta in original, insotita de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine/returna sume din garantia de participare conform art.278^1 din OUG 34/2006. OfertantiiIMM beneficiaza de 50% reducerea. Garantiei de participare va fi prezentata separat intr-un plic sigilat , nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. In cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara T.V.A. emisa de o societate bancara/soc.asigurari si completata cfm. Formularului nr. D1/D2 sau constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, se retine garantia de participare.Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract.Tb.sa fie irevocabila. Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50%din val. garant. de buna exec. vor depune docum. prin care dovedesc ca se incadreaza in preved.Legii nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la Bugetul de Stat pentru activitatea de intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.
Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.Cerinta nr. 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, semnat de catre reprezentantul legal.
Nota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 2 - Ofertantul va prezenta:
a) ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?- Formularul nr. 2, semnat de catre reprezentantul legal.
b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte:
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea certificatelor fiscale din care sa rezulte lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul?.
2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezentata in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Note: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b) Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.
c) Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.
d) Se vor aplica prevederile Ordinului M.T.I si infrastructurii nr.261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul de catre o instanta judecatoreasca.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 [neincadrarea in prevederile art. 181 litera a), c^1) si d)] semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 3 - Ofertantul va prezenta Formularul 3 - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010.Cerinta nr. 4 - Ofertantul va prezenta Formularul 4 ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare?. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director Regional - Ing. Ioan Ambrus, Director Economic - Ec. Costin Aurel Purceld, Director Adjunct Intretinere - Ing. Horatiu Simion, Specialist C.N.A.D.N.R. ? Ciprian Lemnaru, Sef Departament Juridic - C.J. Viviana Floca, Director Adjunct Investitii - ing. Nicoleta Pordea, Sef Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ec. Romana Cacoveanu, Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii - Ing. Cosmina Ion, Sef Serviciu Intretinere Drumuri ? Ing. Dumitru Buzatu, Sef Serviciu Exploatare Auto si Utilaje ? ing. Mariana Belc, Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Col. Mihaela Baloi, Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii - Analist Miriana Giurgiu, Serviciu Exploatare Auto si Utilaje ? Ramona Petrescu, Serviciu Intretinere Drumuri - Bogdan Mihaela, Sef birou Achizitii Directe - ing. Maria Lazie.
Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat, subcontractor, tert sustinator, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Nota: Se va prezenta Formularul 4 ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare? atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.
Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.Cerinta nr. 1 - Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", care sa contina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati de prestare aserviciilor solicitate prin prezenta Fisa de date.Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul", semnate si stampilate, insotite de traducerea autorizata si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei.Cerinta nr. 2 -Licenta de transport pentru autovehiculele care transporta material, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata.ATENTIE: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b) Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.
Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie in valoare de minim 5.194.500 Lei.Ofertantul va prezenta: a) ?Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala?;
b) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), inregistrate si vizate la organele competente, conform prevederilor legale in vigoare.In cazul in care pentru exercitiul financiar 2012, bilantul contabil si anexele nu au fost inregistrate la organele competente, operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
Cerinta nr. 1 - continuareBilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru pers. fizice/juridice romane in copie; pentru pers. fizice/juridice straine in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 1 - continuare
Nota:
a) Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).b) Ofertantii straini tip I.M.M. pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip I.M.M. din Romania.c) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de I.M.M. Sunt considerati ofertanti tip I.M.M. acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de I.M.M.
Tert sustinator
Art. 186 - OUG nr. 34/2006, cu modific si complet ulterioare: (1)Capacitatea economica si financiara a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformit cu preved. alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (Formularul nr. 5A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
Tert sustinator - continuare(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 -?Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala?.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta, pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), curs comunicat de BNR.Pentru Cerinta nr. 1 - continuarePentru Cerinta nr. 1 - continuareTert sustinatorOfertantul va prezenta Formularul nr. 5A ? ?Angajament ferm privind sustinerea financiara a ofertantului?.Tert sustinator - continuare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ?Experienta similara?Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei)cel mult 3 contracte de servicii similare cu cele supuse prezentei procedurii - servicii de deszapezire pe infrastructura de transport rutier, in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare insumata de minim 1.298.626lei fara TVA.
Cerinta nr. 1 - continuareOfertantul va prezenta certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume:
- Declaratie privind experienta similara a ofertantului in prestarea unor servicii similare in ultimii 3 ani.
- Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa reiasa prestarea de servicii similare.
- Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continad valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2?Echipamente?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) auto-utilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna, necesare pentru indeplinirea contractului si anume:
- utilaj multifunctional cu tractiune integrala - 26 buc.;
- ATB echipat cu lama si RSP(desz.+lunecus) - 15 buc.;
- Autofreza 5000 mc (deszapezire) - 2 buc.;
- Buldoexcavator 1, 2 mc (deszapezire) - 5 buc.;
- Incarcator frontal 2, 5 mc (deszapezire) - 5 buc.;
- Autoremorcher 26t (la cerere) - 1 buc.;
- Autoutilitara 5-7 loc (transport muncitori) - 7 buc.;
- Autogreder 160 CP (la cerere) - 1 buc.;
- Automacara 40t (la cerere) - 1 buc.;
- Statie preparare CaCl2 - 2 buc.
Cerinta nr. 2 - continuareCaracteristicile tehnice ale auto-utilajelor ce vor fi utilizate la activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna sunt cele prevazute in Tabelul 2 din ?Normativul privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice - Indicativ AND 525/2011", publicat in Monitorul Oficial nr. 84/2012.Ofertantul va prezenta:
-DECLARATIE privind dotarea cu auto-utilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna, necesare pentru indeplinirea contractului;
- LISTA privind auto-utilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna, de care dispune ofertantul, pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 2 - continuareDeclaratiaprivind dotarea cu auto-utilaje, echipamente specifice pentru activitatea de intretinere curenta pe timp de iarna, necesare pentru indeplinirea contractului, va cuprinde:
- marca si tip autovehicul, utilaj, echipament;
- numar inmatriculare, inregistrare, inventar;
- titlu de detinere;
- formula rotilor;
- caracteristici conform normative pentru lama zapada, plug, turbofreza zapada, perie, raspanditor material antiderapant, instalatie preumectare, cupa, sarcina carlig automacara;
- valoare inventar daca se include in structura tarifului cheltuieli cu amortizarea.
Dotari minime necesare pentru auto-utilaje: - GPS si cu softul aferent cu obligativitatea ca beneficiarul sa aiba acces la acesta.
Cerinta nr. 2 - continuare
Nota:
Autoritatea contractanta solicita ofertantului declarat castigator, ca la data semnarii contractului sa prezinte in copie , ,conform cu originalul? urmatoarele documente: Carte de identitate; certificat de inmatriculare cu anexa ITP valabila; licenta de transport - daca prestatorul va efectua transport materiale; P.V de verificare a instalatiei de ridicat, emis de organisme abilitate (automacara), sub sanctiunea nesemnarii contractului de catre autoritatea contractanta, in cazul nerespectarii acestora.
Cerinta nr. 3 , ,Personal"Ofertantul va asigura urmatorul personal cheie:
Manager de contract:
Studii: - sa detina diploma de inginer /inginer colegiu.Experienta profesionala
- experienta profesionala in calitate de Coordonator de servicii sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in servicii pe infrastructura de transport rutier.Ofertantul va prezenta Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, respectiv:
- , ,Declaratie privind personalul responsabil in indeplinirea contractului";
- , ,Declaratie de disponibilitate";
- "Curriculum Vitae" pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului;
- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul", ale diplomelor obtinute.
Cerinta nr. 3- continuareOfertantul va asigura urmatorul personal minim:
Inginer mecanic - responsabil cu autoutilajele:
Studii - licentiat al unei Facultati tehnice de profil;
- detine diploma de inginer/inginer colegiu.
Experienta profesionala specifica- Experienta profesionala in calitate de Inginer mecanic - responsabil cu autoutilajele sau in pozitii similare. Ofertantul va prezenta Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, respectiv:
- , ,Declaratie privind personalul responsabil in indeplinirea contractului";
- , ,Declaratie de disponibilitate";
- "Curriculum Vitae" pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului;
- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul", ale diplomelor obtinute.
Cerinta nr.3 - continuare
Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca dispune de personalul necesar realizarii contractului.
Informatii suplimentare
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.
Tert sustinator
Art.190-OUG 34/2006, cu modific si complet ulterioare
(1) Capacit.tehnica si profesionala a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, side o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza capacit tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conform cu preved alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (Formular nr. 5B si anexa aferenta acestuia Anexa 1), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat/ofertant resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustin tehnica si profes nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).
Tert sustinator - continuare(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
Informatii privind subcontractantii: In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si anexa aferenta acestuia.
Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta ?Informatii despre Asociere? si ?Acord de asociere?.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 1In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta: a) Declaratie privind standardele de asigurare a calitatii;
b) Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Cerinta nr. 2In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta: a) Declaratie privind standardele de protectie a mediului;
b) Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2013 12:00
Locul: str. Coriolan Baran nr. 18, Timisoara, sala de sedinte din cadrul D.R.D.P. Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia.de atribuire se descarca de la ?Documentatie si clarificari? din anunt de participare din SEAP sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htmNota: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN CADRUL DRDP TIMISOARA
Adresa postala: str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300238, Romania, Tel. +40 256246617, Email: [email protected], Fax: +40 256246632, Adresa internet (URL): www.drdptm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2013 16:23