Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere curenta pe timp de vara - plombari - a drumurilor judetene situate pe raza loc.Sincrai, Reghin, Sighisoara, Ganesti, Saulia,Gornesti,Miercurea Nirajului - judetul Mures


Anunt de participare numarul 43738/18.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel.0265-263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
judetul Mures
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: ing.Fabian Ana, Tel.0265-263211, Email: [email protected], Fax: 0265-268718
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
judetul Mures
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: ing.Fabian Ana, Tel.0265-263211, Email: [email protected], Fax: 0265-268718
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
judetul Mures
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: ing.Fabian Ana, Tel.0265-263211, Email: [email protected], Fax: 0265-268718
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere curenta pe timp de vara - plombari - a drumurilor judetene situate pe raza loc.Sincrai, Reghin, Sighisoara, Ganesti, Saulia, Gornesti, Miercurea Nirajului - judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene situate pe razele localitatilor Sincrai, Reghin, Sighisoara, Ganesti, Saulia, Gornesti, Miercurea Nirajului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 260, 468 si 3, 564, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere curenta pe timp de vara - plombari - pe drumurile judetene din judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volumul total minim de lucrari 23342 mp si volum total maxim de lucrari 66000 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 260, 468 si 3, 564, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Sincrai 4300 lei, Reghin 4500 lei, Sighisoara 4600 lei, Ganesti 7200 lei, Saulia 5500 lei, Gornesti 5100 lei, Miercurea Nirajului 4500lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea, - declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/ OUG nr.34/2006, - certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, -declaratia privind calitatea de participant la procedura, - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, - atestarea din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare pe 2004, 2005, 2006 si trim. I 2007) vizate si inregistrate de organele competente, balanta contabila la 28.02.2008, - cifra de afaceri medii anuale pe ultimii trei ani care trebuie sa fie de minimum pentru raza Sincrai 1284660 lei, Reghin 1352700lei, Sighisoara 1385100 lei, Ganesti 2153790lei, Saulia 1636200lei, Gornesti 1539000 lei, Miercurea Nirajului 1340550 lei , scrisoare de bonitate din care sa rezulte urmatorii indicatori economici: lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada ca a incheiat si a realizat in ultimii 5 ani cel mult trei contracte de lucrari similare, declaratia privind utilajele, - declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat, -declaratia privind conducerea propusa pentru executia lucrarii, - certificat ISO 9001:2000, declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti/ asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2186
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 28 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise si achitarea contravalorii documentatiei de atribuire la caseria CJ Mures.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2008 10:00
Locul: Consiliul Judetean Mures, camera 43.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Email: [email protected], Fax: 0265-267856, Adresa internet (URL): just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213-104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala: str.Pimariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel.0265-263211, Email: [email protected], Fax: 0265-268718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2008 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer