Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere curenta pe timp de vara- plombari a drumurilor judetene din judetul Mures - Lot Ganesti


Anunt de participare numarul 97781/09.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel.0265-263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere curenta pe timp de vara- plombari a drumurilor judetene din judetul Mures - Lot Ganesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene din judetul Mures, grupate pelotulGanesti
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 496, 188 si 612, 717RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere curenta pe timp de vara - plombari - pe drumurile judetene din judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-suprafata minima 1 strat 5800 mp, suprafata maxima 1 strat 7500 mp
-suprafata minima 2 straturi 4650 mp, suprafata maxima 2 straturi 5550 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 496, 188 si 612, 717RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 8000 lei si de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat, Declaratia privind calitateade participant la procedura, Certificat de inregistrare si constatator emise deO.R.C, Autorizatie de functionare, Atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri si poduri, Adeverinta de membru al A.P.D.P, Cazierul judiciar al persoanei ce semneaza oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de "informatii generale" cu declararea cifrei de afaceri pe anii 2007, 2008, 2009, Rezultatul exercitiilor financiare pe 3 ani (2007, 2008, 2009) vizate si inregistrate de organele competente, din care sa rezulte activitate profitabila,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra deafaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)minimum 999000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani (2005 - 2009), Certificarea de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv, Copia contractului adus ca referinta, Procesul - verbal de receptie in copie, (la terminarea lucrarilor si cea finala, daca este cazul, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, acord de asociere sau de subcontractare.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat cu contract individual, pe perioada nedeterminata si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Decl.privind personalul de conducere strict necesar pt indeplinirea contractului (pers de conducere, de executie, responsabilul tehnic cu executia, responsabilul autorizat sa desfasoare activitatea de control de calitate, CV-uri, declaratii de disponibilitate, certificat ISO 9001, ISO-14001, OHSAS 18001 mpreuna cu anexele, Decl ref la cond de munca si protectie amuncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- un contract similar de plombari pe drumuri nationale, judetene sau comunale cu ovaloare egala sau mai mare decat 496000 lei. Dotari minime solicitate: -masina de frezat/freza mecanica cu banda transportoare minim 2 buc.;
-instalatie de curatat sub presiune minim 2 buc;
-perie mecanica - minim 2 buc.;
-mai mecanic minim 2 buc.-cilindru compactor minim 2 buc.;
-mijloace de transport specifice transportului de mixtura asfaltica cu masa totala maxima autorizata de 16 t dotate obligatoriu cuprelate -minim 4 buc;
-raspanditor pentru emulsia bituminoasa cationica minim 2 buc.;
-mijloacele de transporta materialului decapat;
-statie de preparat asfalt sau contract cu un furnizor de asfalt;
-statie de preparat emulsie sau contract cu un furnizor de emulsie;
-laborator de grad II, autorizat;Distanta maxima de transport de la locul de preparare a mixturii asfaltice la punctul de lucru sa fie de maxim50 km.Personal solicitat: -Sef santier specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, angajat cu norma intreaga a ofertantului vechimea minima in aceasta functie: 5 ani;
-Sef punct de lucru - tehnician, subinginer , ingcu specialitatea de constructii rutiere, drumuri si poduri, angajat cu norma intreaga a ofertantului vechimea minima in aceasta functie: 5 ani-Responsabil tehnic cu executia domeniul Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele Vechimea minima 5 ani.-Responsabil cu controlul tehnic de calitate indomeniul drumuri, poduri de interes national si judetean- vechimea minima 5 ani;
-un responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii" (SSM);
-Pers specializat in managementul de mediu -vechimea minima 1 an.-pers calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor-minim 3 asfaltatori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5071 din 9 aprilie 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Mures, Tirgu Mures, str. Primariei nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-260323, Email: [email protected], Fax: 0265-267856, Adresa internet (URL): just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel.0265-263211, Email: [email protected], Fax: 0265-268718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2010 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer