Licitatie Publica - Intretinere curenta pe timp de vara (plombari) a drumurilor judetene de pe raza judetului Satu Mare
Anunt de participare numarul 97868/13.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Faur Marcel, Tel.0261-713693, int.133, In atentia: Faur Marcel, Fax: 0261-713589, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere curenta pe timp de vara (plombari) a drumurilor judetene de pe raza judetului Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Satu Mare, prezentata in Anexelenr. 1.1, 1.2, 1.3si1.4la Caietul de sarciniCodCPV: -45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 15, 564, 159.9RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere curenta pe timp de vara (plombari) a drumurilor judetene de pe raza judetului Satu Mare pe reteaua drumurilor judetene din judetul Satu Mare, prezentata in Anexelenr. 1.1, 1.2, 1.3si1.4la Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: 1.- cantitatile maxime estimate de lucrari, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor cadru, sunt prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la caietul de sarcini. 2.- cantitatile minime estimate de lucrari, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor cadru, sunt de 20 %din cantitatile maxime previzionate. 3.- cantitatile maxime estimate de lucrari, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, pe fiecare lot in parte, sunt prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la caietul de sarcini.4.- cantitatile minime estimate de lucrari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt cele aferente realizarii cantitatilor unitare (1 to) din cele prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 15, 564, 159.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiilor de part.: LotI: 15000 lei;LotII: 20000 lei;LotIII: 15000 lei;LotIV: 15000 lei;Gar.de buna exec.a contr.in cuantum de 10% din val.contr.subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractarea conf.art.44 si art.45 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.elig.-Form.12A, Decl.priv.neinc.in prev.art.181 din OUG 34/2006-Form.12B, Certif.de at.fis.priv. indepl.oblig.de pl.a imp., taxelor si contr.de as.soc.-in orig.sau in copie leg., Certif.priv.indepl.
oblig.exig.de pl.a imp.si taxelor loc.-in orig.sau in copie leg., pers.jur./fiz.straine, vor prez.doc. echiv.-l.rom.si leg., Decl.priv.calitatea de part.la pr.-Form.12C, Certif.const.emis de ORC-in orig.sau in copie legal., pers.fiz.rom.vor prez.Aut.de funct.-in copie legal., Pers.jur./fiz.str.-Doc.care dov.o forma de inreg.ca pers.jur./at.ori ap.din pdv prof.la o gr.legal const., in conf.cu leg.in vig.din tara de origine a of.-trad.in l.rom.si legal.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Form.C, cifra medie de af.pe ultimii 3 ani sa fie de minim: 3500000 lei Lot I, 4500000lei Lot II, 3500000 lei Lot III, 3500000 lei Lot IV, Bilantul Contabil din anii 2007, 2008, 2009-in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Form.12H-Lista dot.cu utilaje, Form.12 F-Lista princ.lucr.sim.ex.in ultimii 5 ani, Form.12 I-Decl.priv.ef.mediu anual al pers.ang.si al cadrelor de cond., Inf.priv.subcontr.-Form.12G, ISO 9001, ISO 14001, Form.12 M-Decl.priv.pr.muncii, sanatate si sec.in munca, Form.12 N-Decl.priv.as. si resp.princ.egalit.de sanse si nediscr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conf.cu prev.art.42 din HG nr.1660/2006, participa la pr.pt.inch.Ac.-cadru de lucr./4 lot.(zone)Intret.curenta-plomb.-a dr.jud.de pe raza jud.SM doar op.ec.inreg.in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2010 16:32