Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE CURENTA, REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI JUDETENE IN JUDETUL DAMBOVITA


Anunt de participare numarul 101657/08.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Adresa postala:  STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130105, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI STOICA, Tel. 0245612816, In atentia:  MIHAI STOICA, Email:  [email protected], Fax:  0245611389, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE CURENTA, REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI JUDETENE IN JUDETUL DAMBOVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 48, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul maxim de contracte subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului-cadru este de 10 contracte
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cantitatea sau scopul contractului ?executie (conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini)
I.reprofilare si intretinere drumuri pietruite
II.fundatii din balast si piatra sparta
III.santuri de pamant
IV.santuri dalate
V.podete tubulare
VI.imbracaminte asfaltica
VII.lucrari de estetica rutiera
VIII.siguranta circulatiei
IX.intretinere curenta pe timp de iarna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
45233290-8-Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
45316212-4-Instalare de semafoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea sau scopul contractului ?executie (conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini)
I.reprofilare si intretinere drumuri pietruite
II.fundatii din balast si piatra sparta
III.santuri de pamant
IV.santuri dalate
V.podete tubulare
VI.imbracaminte asfaltica
VII.lucrari de estetica rutiera
VIII.siguranta circulatiei
IX.intretinere curenta pe timp de iarna
Valoarea estimata fara TVA: 48, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 100000 lei si garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
- declaratii privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata la zi a obligatiilor fata de bugetul de stat (sau echivalent)- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata la zi a obligatiilorfata de bugetul local (sau echivalent)- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale
- Copii ale situatiilor financiare(bilantul contabil, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007), conform fisei de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) sa fie de cel putin egala cu24.000.000 lei, din care: - 21.000.000 lei ? pentru lucrari de drumuri- 3.000.000 lei ? pentru lucrari de siguranta circulatiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001, a sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001, a sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalente ale acestora emise de catre organisme stabilite in statele membre ale Uniunii Europene si rapoartele de audit, conform fisei de date.- Informatii generale privind angajatii
- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite asociati si specializarea acestora
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anicompletat si se va anexa lista completata. Se vor atasa cel putin doua recomandari din partea unor beneficiari, in original
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului: - Un specialist tehnic (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, sectia/specialitatea drumuri si poduri, cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta);
- Un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MLPAT in domeniul drumuri si poduri, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor;
- Un controlor calitate (CQ) atestat in domeniul drumuri si poduri de catre ISC, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor;Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani: - 5 (cinci) contracte executate si finalizate avand ca obiect reabilitari si modernizari de drumuri judetene, dintre care 2 (doua) sa aiba o valoare cumulata mai mare de 4.000.000 lei, fara TVA, conform fisei de date- cel putin un contract executat si finalizat avand ca obiect asigurarea Sigurantei Circulatiei pe drumurile judetene cu o valoare mai mare de 1.300.000 lei, fara TVA, conform fisei de date.Echipamente minime solicitate conform fisei de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere: conform fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 12:00
Locul: LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA, str. Lt. Stancu Ion nr.1, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1)membrii comisiei de evaluare;2)reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;3)observatorii desemnati de catre UCVAP;4)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos, nr.6 , sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  B-dul Independentei nr. 34, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130104, Romania, Tel. 0245/612344, Email:  [email protected], Fax:  0245/611893, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.255 si urmatoarele din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si celorlalte reglementari aplicabile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Adresa postala:  STR. LT. STANCU ION NR.1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130105, Romania, Tel. 0245/612816, Email:  [email protected], Fax:  0245/611389
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2010 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer