Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE CURENTA, REPARATII SI REVIZII GENERALE PENTRU ASCENSOARE


Anunt de participare numarul 141952/14.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Robert RUSU, Tel. +40 213195858-3163/2628, In atentia: sectia achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213122725, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE CURENTA, REPARATII SI REVIZII GENERALE PENTRU ASCENSOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 604, 087.47RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite astfel: contract subsecvent 1 - 01.05.2013; contract subsecvent 2 - 03.01.2014.Valoare contractelor subsecvente: subsecvent 2013 - 546234, 19 lei; subsecvent 2014 - 57853, 28 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTRETINERE CURENTA, REPARATII SI REVIZII GENERALE PENTRU ASCENSOARE
Localitatile unde se solicita prestarea serviciului: Bucuresti, lotul 1; Mangalia, jud.
Constanta, lotul 2; Predeal, jud. Brasov/Sinaia, jud. Prahova, lotul 3;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei B (informatii privind loturile)
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 306603, 44 lei LOT 1; 233912, 90 lei LOT 2; 5717, 83 lei LOT 3.
Avand in vedere nivelul impus cifrei de afaceri - Sectiunea III.2.2) Capacitatea economica si financiara, autoritatea contractanta mentioneaza ca se solicita cifra de afaceri globala.
Valoarea estimata fara TVA: 604, 087.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea totala a garantiei de participare: 11650, 00 lei, calculata conform datelor inscrise in anexa B (informatii privind loturile). Garantia se poate constitui si in alta valuta, echivalenta leu/ alta valuta pentru garantia depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil in data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Cont: RO 05 TREZ 7005 005X XX00 7252 deschis la ATCPMB. Termen de depunere: cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), cu posibilitateaprelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul acesteia: 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurarI, care se prezinta in original, in cuantumul stabilit si pentru perioada de valabilitate a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: Prezentare Formular nr. III.2.1.a.1) din sectiunea Modele formulare.
b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.u.G. nr.34/ 2006 - Cerinta obligatorie: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OuG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform Formularului nr. III.2.1.a.2)
c) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.u.G. nr.34/ 2006 - Cerinta obligatorie: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OuG nr.34/2006, completata conform Formularului nr.III.2.1.a.3)d)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.u.G. nr.34/ 2006 -Cerinta obligatorie: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69'1 din OuG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform Formularului nr. III.2.1.a.4). Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Almasan Calin, Hanganu Neculai, Petre Dan, Stefan Cristina, Rusu Robert, Ungureanu Arina, Constantin Costel, Amoraritei Lucian, Bucur Florin.
e) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46, alin. (1) din OuG nr. 34/2006 - Cerinta obligatorie: Depunere declaratie completata conform Formularului nr. III.2.1.a.5)
f)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Cerinta obligatorie: f1).Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
f2).Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.
Certificatele solicitate mai sus trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a)Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar serviciilor fac obiectul procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
b)Autorizatie ISCIR - valabila la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul reparatii, intretinere si revizii tehnice la ascensoarele electrice si hidraulice de persoane si marfa. Se solicita prezentarea autorizatiei emisa de ISCIR in favoarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca ? Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani de activitate. Valorile minim indicate: 400000, 00 lei pentru lotul 1; 400000, 00 lei pentru lotul 2; 11000, 00 lei pentru lotul 3.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare formular III.2.2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic Ofertantul va face dovada faptului ca la momentul semnarii contractului (in situatia in care va fi declarat castigator ) va dispune de personal calificat astfel : a) ofertanti lotul 1 - minim 1 inginer RVTA autorizat ISCIR (se va prezenta in copie autorizatia) ; minim 5 muncitori calificati in meseria de electromecanic (se vor prezenta in copie documentele care atesta calificarea profesionala).
b) ofertanti lotul 2 - minim 1 inginer RVTA autorizat ISCIR (se va prezenta in copie autorizatia) ; minim 3 muncitori calificati in meseria de electromecanic (se vor prezenta in copie documentele care atesta calificarea profesionala).
c)ofertanti lotul 3 - minim 1 inginer RVTA autorizat ISCIR (se va prezenta in copie autorizatia) ; minim 1 muncitori calificati in meseria de electromecanic (se vor prezenta in copie documentele care atesta calificarea profesionala).
Lista serviciilor executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Indeplinirea conditiei de a fi prestat servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, in ultimii trei ani. Valoarile minim indicate: 230000, 00 lei pentru oferanti lot 1; 230000, 00 lei pentru ofertanti lot 2; 5500, 00 lei pentru ofertanti lot 3.Prestarea de servicii se va confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre clientul beneficiar? din care sa reiasa prestarea de servicii.
Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ? standard de asigurare a calitatii ISO 9001/ 2008
Se solicita sa prezinte un certificat ISO 9001/2008 emis de un organism national sau international acreditat care confirma sistemul de management al calitatii al firmelor ofertante sau orice alte documente prezentate de operatorul economic care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, valid la data deschiderii ofertelor pentru domeniul de activitate: reparatie, intretinere si revizii tehnice pentru ascensoarele electrice si hidraulice de persoane si marfa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare unei declaratii pe propria raspundere.Prezentare formular III.2.3.a.1)Prezentare certificat ISO 9001/ 2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc: daca preturile sunt egale atunci autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara mai mica decat pretul ofertei egale, in plic inchis.Operatorii economici trebuie sa transmita o oferta pentru intreg contractul ce face obiectul acestei Documentatii de Atribuire.Nu vor fi acceptate oferte pentru cantitati/volume incomplete.Asocierile formate din persoane fizice si/ sau persoane juridice pot prezenta o oferta comuna, cu conditia ca toate persoanele care participa in asociere sa indeplineasca cerinta de constituire conform legii in tarile lor si toti membrii au semnat un Acord de Asociere, cu numirea unuia dintre ei Lider.De asemenea.docum de calif prevazute la pct.lll.2.1.a), lll.2.1.b), vor fi prez de catre fiecare din membri asociatiei, iar docum prevaz la pct. III.2.3.a), III.2.3.b), vor fi prez pentru tot grupul asociat. Of tehn si of finan vor fi prez ca documente comune semnate de liderul asociatiei.Asocierile nu sunt obligate sa ia o anumita forma juridica in scopul de a-si prezenta ofertele. in cazul in care operatorul economic declarat castigator este o Asociere, atunci o astfel de asociere este obligatoriu sa fie legalizata inainte de semnarea contractului.In situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art.16, alin 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si garantia de buna executie.in cazul asocierilor, se va considera incadrarea in categoria IMM daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate.Analizarea de catre comisia de evaluare a documentelor, nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie de acceptare a acestora ca fiind autentice si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. Alte persoane de contact: Constantin Costel, telefon 021/319.58.58 int. 2628/ 2438.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac se raporteaza la valoarea estimata a fiecarui lot, conform prevederilor de la art. 256?2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7b, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195858-3107, Fax: +40 213122725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer