Licitatie Publica - Intretinere curenta si reparatii periodice(plombari, burdusiri, covoare asfaltice, tratamente bituminoase) pe reteaua de drumuri judetene modernizate-zona Alesd-aflate in administrarea CJB in perioada 2011-2014
Anunt de participare numarul 115049/04.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: Filip Cheseli, Tel. 0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere curenta si reparatii periodice(plombari, burdusiri, covoare asfaltice, tratamente bituminoase) pe reteaua de drumuri judetene modernizate-zona Alesd-aflate in administrarea CJB in perioada 2011-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe reteaua de drumuri judetene modernizate-zona Alesd-aflate in administrarea CJB
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 12, 903, 225.81RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere curenta si reparatii periodice(plombari, burdusiri, covoare asfaltice, tratamente bituminoase) pe reteaua de drumuri judetene modernizate-zona Alesd-aflate in administrarea CJB in perioada 2011-2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233330-1-Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire atasata preyentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 903, 225.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 258064.52, repreyentand 2% din valoarea estimata fara TVA. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul Consiliului Judetean Bihor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare conform prevederilor art. 44 si 45 din OUG nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate ? conform anexei 2;
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 31.12.2010 sau o data ulterioara acesteia, se va prezenta: - Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 31.12.2010 sau o data ulterioara acesteia.
- Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 31.12.2010 sau o data ulterioara acesteia.
- Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul econoic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 conform anexei nr. 3;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
O declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
-In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata , in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele, respective Anexa nr.2, insotita de documentele justificatoare aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 11 indice 1din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). Dacaofertantul nu a inregistrat profit in vreunul dintre acesti ani, oferta sa va fi respinsa ca inacceptabila ;Pentru a fi calificat ofertantul trebuiesa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 6400000lei fara TVA (Anexa nr 4)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a lucrarilor (relevante) executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie.
Informatii privitoare la personalul tehnic si de conducere de care dispune.
O declaratie referitoare la instalatiile instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice (inclusiv laboratoare autorizate cu grad corespunzator lucrarilor min grad II) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata , in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180 din OUG nr.34/2006).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 11 indice 1din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica.- certificat de atestare SR EN ISO 9001:2001 / SR EN ISO 9001:2008;
- certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executate in ultimii 5 ani lucrari similare (coduri CPV; 45233200-1? Diverse lucrari de imbracare; 45233140-2-Lucrari de drumuri 45233330-1-Lucrari de fundatii pentru drumuri) in valoarede minim 3200000lei fara TVA. Pentru a face dovada indeplinirii acestui criteriu, ofertantul va prezenta un contract/contractein valoare minima de 3200000 lei fara TVA (valoarea cumulata de minim 3200000 lei fara TVA va fi realizata din cel mult 5 contracte similare). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptulca are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarii (Anexa nr.6);Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1204
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2011 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Bihor, din Oradea, Parcul Traian, nr. 5, jud. Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. 0259/441317, Email: [email protected], Fax: 0259/441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2011 11:42