Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere drum asfaltat DJ 229 km 23+705 km 37+800, Intersectie Izvoarele - Mihai Bravu


Anunt de participare numarul 76514/30.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere drum asfaltat DJ 229 km 23+705 km 37+800, Intersectie Izvoarele - Mihai Bravu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 229 km 23+705 km 37+800, Intersectie Izvoarele - Mihai Bravu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de Intretinere drum asfaltat DJ 229 km 23+705 km 37+800, Intersectie Izvoarele - Mihai Bravu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de Intretinere drum asfaltat DJ 229 km 23+705 km 37+800, Intersectie Izvoarele - Mihai Bravu . Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari noi similare, in limita a 50% din valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit si in limita alocatiilor bugetare . Cantitatile contractate sunt specificate in Caietul de sarcini parte integranta din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 596, 638.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea .Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular 12B
-Prezentarea datelor de identificare ale firmei (adresa, cod postal, nr. tel/fax, nr.cont deschis la Trezorerie)
-Certificat de Atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 900.000 euro.
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: bilantul contabil din ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 900.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba cel putin 2 lucrari similare de drumuri si a carei valoare sa fie de cel putin 180.000 euro.1.Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. (Formular 12H)
2. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.(Formular 12I)
Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.
Asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.
3. - Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor (certificat SR EN ISO seria 9001 sau alte certificate echivalente).
4.Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001/2004 sau sa detina alte certificate echivalente.
5.Certificat care sa ateste respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001/1999 sau alte certificate echivalente.completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cel putin 2 lucrari similare de drumuri si a carei valoare sa fie de cel putin 180.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei (lei)
90%
Descriere:
2.
Durata de executie (luni calendaristice)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4276
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Tulcea, str.Pacii, nr.20, cam.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul ofertantului sau o persoana imputernicita de acesta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 06.05.2009, ora 09.00, impreuna cu reprezentantii achizitorului. Informatii suplimentare se pot obtine de la dir.ex.D.L.P. ing. Nicu Mihai, tel. 0240-511960 int. 3295 sautel. mobil 0748-035889 sau ing. Moise Sava, telefon 511960 int.3166.Plata se va efectua astfel: pana la suma de 700.000 lei, inclusiv TVA se va achita in anul 2009, iar restul de pana la 1.200.000 lei, inclusiv TVA se va achita pe parcursul anului 2010.Daca antreprenorul, din motive tehnice, termina lucrarea intr-un timp mai scurt decat perioada prevazuta in oferta, plata se va face in functie de alocatiile bugetare.Nu se accepta prezentarea ulterior sedintei de deschidere a ofertelor a documentelor care sunt solicitate pentru demonstrarea situatiei personale a ofertantului, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, a situatiei economice si financiare, a capacitatii tehnice si/sau profesionale, a standardelor de asigurare a calitatii si de protectie a mediului, care lipsesc din oferta la sedinta de deschidere.Ofertele care nu indeplinesc una dincerintele minime de calificare si/sau selectie stabilite prin documentatia de atribuire se considera inacceptabile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea - Directia Contencios Juridic si Administratie Publica Locala
Adresa postala: Str.Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2009 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer