Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere drumuri asfaltate sector Sebis


Anunt de participare numarul 82948/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere drumuri asfaltate sector Sebis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sector Sebis - judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executia lucrarile de intretinere drumuri asfaltate ce se vor realiza pe raza sectorului SEBIS, conform Caietuluide Sarcini siListelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executia lucrarile de intretinere drumuri asfaltate ce se vor realiza pe raza sectorului SEBIS, conform Caietuluide Sarcini siListelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 415, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare 10.000 lei, garantia de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA, care se va constitui inainte de semnarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-sume defalcate din TVA-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea-formularul 12A, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181. din OUG nr. 34/2006, actualizata -formularul 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, Declaratia privind calitatea de participant la procedura-formularul 12C, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului prezentat in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilinregistrat si vizat de catre organele competente, insotit de contul de profit si pierdereladatade 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2006, 2007, 2008)sa fie de minim: 4.200.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Experienta similara, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -formularul nr. 12 F, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, personalultehnic responsabil cu executia (RTE), personalulresponsabil cu asigurea calitatii (CQ) formularul 12 I;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari - formular 12 H;declaratie pe propria raspundere privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national, declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora formularul 12 G;ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani(2004, 2005, 2006, 2007, 2008) cel putin o lucrare similara in valoare minima de: 420.000 lei, Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente: -ofertantul sa faca dovada ca detine minim o statie autorizata de preparare a mixturilor, -unelte specifice pentru decaparea imbracamintii bituminoase-utilaj special (CAT=container pentru asfalt termostat) pentru transportul mixturii-utilaj de asternere mixtura asfaltica-rulou compactor autopropulsat dotat cu instalasie de stropire cu apa, pentru compactare- detinerea sau existenta unui contract de colaborare pentru un laborator autorizat de grad II;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-initierea licitatiei electronice: 21.08.2009, -licitatia electronica propriu-zisa 26.08.2009 -27.08.2009, ora deschiderii- inchiderii licitatiei va fi anuntata in SEAP;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2009 09:00
Locul: sediul CJA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatntii ofertantilor vor prezenta imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In cursul lunii august 2009, Consiliul Judetean Arad isi va muta sediul pe str. Corneliu Coposu FN, astfel ca operatorii economici vor verifica pe site-ul: www.e-licitatie.ro > Anunturi > Anunturi de participare > Documentatie si clarificari, locatia unde isi vor depune ofertasi unde se va desfasura procedura de licitatie.In cazul aparitiei unor situatii neprevazute, cantitatile de lucrari si durata contractului se pot suplimenta conform reglementarilor in vigoare, in limita fondurilor alocate cu aceasta destinatie.In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd.Gen.V.Milea, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd.Revolutiei, nr.75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Fax: 0257212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer