Licitatie Publica - intretinere drumuri judetene pe timp de iarna
Anunt de participare numarul 84212/11.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Botosani
Adresa postala: str. Victoriei nr.2, Localitatea: Botosani, Cod postal: 6800, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Gheorghian, Tel.0231510792, Email: [email protected], Fax: 0231510792, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
intretinere drumuri judetene pe timp de iarna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene aflate in administrarea DJDP Botosani.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in executia lucrarii de intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene aflate in administrarea DJDP Botosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Calculul estimativ al prezentului contract a avut in vedere 1231 de ore de actiune si asteptare care vor fi prestate in iarna 2009-2010 pe drumurile judetene aflate in administrarea DJDP Botosani.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 293, 933RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.11.2009 pana la 15.03.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 60000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare Formulare 7.2.2.12A ( declaratie privind eligibilitatea).- completare Formular 7.2.2.12B(declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006);
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor respectiv cerficate de la:
- D.G.F.P. Administratia financiara;
- Primaria unde are sediul principal;
- Primariile unde au filiale si puncte de lucru.- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita informatii cu privire la:
- Fisa de informatii generale( anexa nr.2).
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani, obligatoriu, minim 8.500.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratii cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani experienta similara, in care sa se regaseasca cel putin un contract de lucrari de deszapezire pe drumurile nationale si judetene in valoare minima de 1.400.000 lei, sau cel mult 3 contracte de servicii de deszapezire pe drumurile nationale si judetene in valoare minima de 2.100.000 lei. Se vor prezenta contractele de executie, procesele verbale de receptie finala si recomandari.(Formularul 7.2.2.12F siAnexa nr.3) .
b) obligatoriu ofertantul va avea in dotare proprie sau inchiriate utilajele specificate in fisa de date a achizitiei si caietul de sarcini(Formular 7.2.2.12H pentru fiecare baza).c) obligatoriu ofertantul va avea personal de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrarii(Formularul 7.2.2.12I si Anexa nr.4).g).Formularulnr. 12J-declaratie privind protectia muncii (respectarea Legii 319/2006 si Ordinul 508/933/2002).
h). obligatoriu ofertantul trebuie sa faca dovada certificarii urmatoarelor standarde: SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent, SR EN ISO 14001:2001 sau echivalent, SR EN ISO 18001:2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3636/06.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2009 11:00
Locul: DJDP BOTOSANI, COMPARTIMENTUL DE ACHIZITII PUBLICE, STR. VICTORIEI NR.2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti desemnati ai operatorilor economici care au depus oferte pentru aceasta procedura de achizitie publica.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici care vor dori sa participe la aceasta procedura de achizitie publica au dreptul de a demonstra initialindeplinirea criteriilor de calificare print-o declararatie pe proprie raspundere semnata de reprezentantii legali, in conformitate cu art.11 din HGR 834 din 2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a producerii unui act nelegal de catre autoritatea contractanta, operatorii economici care participa la aceasta procedura au dreptul de a depune contestatie.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitie publica din cadrul DJDP Botosani
Adresa postala: str. Victoriei nr.2, Botosani, Localitatea: botosani, Cod postal: 710355, Romania, Tel.0231510792, Email: [email protected], Fax: 0231510792
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 08:20