Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2010-2011


Anunt de participare numarul 106714/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Botosani
Adresa postala:  str. Victoriei nr.2, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  6800, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Gheorghian, Tel. 0231510792, Email:  [email protected], Fax:  0231510792, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene din judetul Botosani aflate in administrarea DJDP Botosani.
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in executia lucrarilor de deszapezire pe drumurile judetene din judetul Botosani in iarna 2010 -2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
14210000-6-Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul prevede executia lucrarilor de deszapezire pe drumurile judetene din judetul Botosani in iarna 2010 -2011, aflate in administrarea DJDP Botosani.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 868, 575RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 15.03.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 110000 lei, constituita cf documentatiei de atribuire, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare Formulare 7.2.2.12A - declaratie privind eligibilitateacompletare Formular 7.2.2.12B.- declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor respectiv cerficate de la:
- D.G.F.P. ? Administratia financiara- Primaria unde are sediul principal;
- Primariile unde au filiale si puncte de lucru.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale(informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani).
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani, obligatoriu, minim 11.700.000 lei.
- Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma facilitatile de credit neconsumat sau depozite bancare, pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarii pentru perioada impusa, in suma de: 500 000 lei. Accesul la aceasta suma se va face numai cu acceptul prealabil al autoritatii contractante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratii cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? experienta similara, in care sa se regaseasca cel putin un contract de deszapezire pe drumurile nationale si judetene in valoare minima de 1.900.000 lei. Se vor prezenta contractele de executie, procesele verbale de receptie finala si recomandari. Se vor prezenta contractele de executie si procesele verbale de receptie.b) obligatoriu ofertantul va avea in dotare proprie sau inchiriate utilajele completand formularul 7.2.2.12H (lista utilajelor si echipamentelor tehnice);
c) obligatoriu ofertantul va avea personal de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrarii.
d) declaratie ca in cazul atribuirii contractului de lucrari numarul de utilaje autovehicole si tipul acestora ramane neschimbat pe perioada de derulare a contractului, iar in cazul de defectiunii vor fi inlocuite in maximu 8 ore de la sesizare;
e) declaratie pe proprie raspundere ca autoutilajele ce urmeaza a fi utilizate pentru derularea contractului sunt dotate in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini;f) declaratie pe proprie raspundere ca utilajele ofertate nu fac obiectul unei alte oferte in cadrul unei alte proceduri de achizitie in perioada in perioada 01 noiembrie 2010 ? 15 martie 2011.
g) declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul isi asuma raspunderea respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii Formularulnr. 12J.
e) obligatoriu ofertantul trebuie sa faca dovada certificariiconform SR EN ISO 8000:2005 sau echivalent , SR EN ISO 9001:2005 sau echivalentSR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, SR EN ISO 18001:2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incheia aceasta procedura si se va desfasura intr-o singura runda. Criteriul de evaluare va fi pretul cel mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3052/24.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2010 11:00
Locul: DJDP Botosani, str. Victoriei nr. 2, Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea operatorilor economici sa participe la aceasta procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230216321, Email:  [email protected], Fax:  0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 2, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710335, Romania, Tel. 0231510792, Email:  [email protected], Fax:  0231510792
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 07:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer