Licitatie Publica - intretinere drumuri judetene pe timp de iarna
Anunt de participare numarul 34029/26.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Botosani
Adresa postala: str. Victoriei nr.2, Localitatea: Botosani, Cod postal: 6800, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Gheorghian, Tel.0231510792, Email: [email protected], Fax: 0231510792
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
intretinere drumuri judetene pe timp de iarna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene aflate in administrarea DJDP Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitate de deszapezire si intretinere a drumurilor judetene pe timp de iarna, efectuate pe drumurile judetene aflate in administrarea DJDP Botosani in perioada 15.11.2007 - 15.11.2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere drumuri judetene pe timp de iarna pe toate drumurile judetene aflate in administrarea DJDP Botosani.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 654, 518RON
II.2.2) Optiuni
Da
Negociere in conditiile art.122lit.j din OUG 34/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 3 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 12 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare va fi de 53000lei si va fi constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular A, cazier judiciar al conducatorului unitatii, formular B, confirmarea platii taxelor si impozitelor catre bugetul de stat la data de 31.08.2007, respectiv certificate de la Administratia Finanaciara si Directia de Taxe si Impozite, certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca operatorul economic desfasoara activitati de intretinere a drumurilor si nu sunt inscrise mentiuni referitoare la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, documente care dovedesc o forma de inregistrare/aparteneneta la un grup profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2004, 31.12.2005, 31.12.2006;
cifra de afaceri pe anii 2004, 2005, 2006 (minim 7950000lei/an);
scrisoare de bonitate bancara care sa ateste accesul la resurse financiare, linii de credit, numerar, etc.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu lucrari similare executate in ultimii 3 ani- formular C3;
Lista cu utilaje aflate in dotare proprie sau inchiriate (contract de colaborare), conform documentatiei de atribuire a contractului- formular E;
Obligatoriu va avea personal de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari
Sistem de asigurare a calitatii(SREN9001/2001, SRE ISO 14001/2005 si OHSAS 18001/2004).
Declaratie pe proprie raspundere ca nr. de utilaje si tipul acestora ramane neschimbat pe perioada contractului si ca vor fi inlocuite in maxim 8 ore de la sesizare utilajele defecte.
Declaratie pe proprie raspundere ca autoutilajele folosite sunt in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, precum si faptul ca utilajele ofertate nu fac obiectul unei alte oferte in perioada 15.11.2007 -15.11.2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2995/17.09.2007.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face in numerar la casieria DJDP Botosani sau prin virament bancar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 10:00
Locul: Sediul DJDP Botosani, str. Victoriei nr.2, Botosani.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de operatorii economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DJDP Botosani, compartimentul achizitiei publice
Adresa postala: str. Victoriei nr.2, Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710335, Romania, Tel.0231510792, Email: [email protected], Fax: 0231510792
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 14:21