Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE VARA


Anunt de participare numarul 45221/03.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel.0233212890, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0233215767, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE DRUMURI JUDETENE PE TIMP DE VARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: RETEAUA DE DRUMURI JUDETENE, JUD. NEAMT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTRETINERE DRUMURI JUDETENE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTRETINERE DRUMURI JUDETENE PE TRONSOANELE SI BORNELE KILOMETRICE CONFORM ANEXELOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 5, 612, 605RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare=40.000 lei si garantia de buna executie=5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, completare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- conformanexei din sectiunea formulare, - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la deschiderii ofertelor, eliberat de autritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local, Certificatunic de inregistrare emis de Oficiul registrului comertului (CUI)
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau Autorizatie de functionare sau altele echivalente, prin care se demonstreaza ca activeaza in domeniul profesional care face obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007, informatii privind cifra de afaceri- completarea formularului informatii generale din anexa formulare privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, Val. Minim = 6.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara-Completarea formularului tabel, din anexa de formulare, experienta similara prin care se solicita un contract similar in valoare minima 3.000.000 lei
Experienta similara pe categoriile de lucrari:
1. Intretinere imbracaminti asfaltice2. Intretinere drumuri pietruite3. Covoare bituminoase4. Siguranta circulatiei ,
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - Formular dotare tehnica anexat.
Dovada ca ofertantul detine spatii adecvate lucrarilor de constructii rutiere: statii sortare-concasare agregate, statii preparare betoane asfaltice.
1. Ofertantul/ofertantii vor face dovada detinerii in proprietate, inchiriere, concesiune etc spatii pentru depozitarea materialelor pentru interventii operative, locuri amenajate pentru parcare utilaje si mijloace auto de transport, cantoane, ateliere de intretinere si reparatii utilaje, 2. Ofertantul/ofertantii vor prezenta un plan de organizare a activitatii de intretinere si reparatii drumuri conform cerintelor de mai sus astfel incattransporturile de mixturi asfaltice sa respecte prevederile SR 174-2002, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii , Informatii privind subcontractantii, Standarde de asigurarea calitatii, Standarde de protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos, nr.6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str. stefan cel mare, nr.4, Localitatea: bacau, Cod postal: 600356, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun, nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel.0233 212890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2008 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer