Licitatie Publica - Intretinere drumuri pietruite, judetul Bistrita Nasaud
Anunt de participare numarul 44231/21.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], Fax: 0263214750
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere drumuri pietruite, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumuri juudetene pietruite din judetul Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Interetinerea curenta a drumurilor pietruite din judetul Bistrita Nasaud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati de lucrari- 6 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 521, 048RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea de lucrari suplimentare cf. art 122 lit j din OUG 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare totala de 15000 ron; adica 1-5500 ron; 2-1300 ron;3-3800 ron; 4-1800 ron;5-2100;6-500. Garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere autentificat la notariat, prezentat inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006-Certificate constatatoarprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei- Certificat constatator emis de Registru Comertului dupa 25.02.2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara-Bilantul contabil pentru anul 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solvabilitate egala sau mai mare de 30% Lichiditate egala sau mai mare de 100% Cifra medie de afaceri minim 3.500.000 ron pentru oferta totala, respectiv lot1- 1.300.000 ron; lot2- 300.000 ron; lot 3- 900.000 ron; lot 4- 400.000 ron; Lot 5-500.000 ron; lot 6-100.000 ron;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani o lucrare similara- Fisa privind experienta similara- Declaratie privind personalul tehnic - asigurarea unui responsabil tehnic cu executia si unui controlor de calitate atestat cu legitimatiile vizate la zi-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , dotari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.000.000 ron si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare, respectiv lot1- 370.000 ron; lot 2- 85.000 ron;lot 3- 260.000 ron; lot 4- 110.000 ron; lot 5-145.000 ron; lot 6-30.000 ron;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2008 10:00
Locul: La sediul Consiliului Judetean, P-ta petru Rares, nr. 1-2, loc Bistrita, Jud. Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator poate participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Consiliului Judetean
Adresa postala: P-ta Petru Rares Nr. 1-2, Cam 2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0263/231474, Fax: 0263/214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 08:51