Licitatie Publica - Intretinere drumuri pietruite pe DJ 245: DN 24 (Barlad) - Drujesti - Bacani - Vulpaseni - Ghicani - Alexandru Vlahuta - Buda - Morareni - Floresti - Oprisita (DN 2F), km. 42+000-46+555, km. 34+705-42+000 (11,850 km.), judetul Vaslui
Anunt de participare numarul 68769/13.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Vaslui
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361088, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.consiliu.vaslui.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere drumuri pietruite pe DJ 245: DN 24 (Barlad) - Drujesti - Bacani - Vulpaseni - Ghicani - Alexandru Vlahuta - Buda - Morareni - Floresti - Oprisita (DN 2F), km. 42+000-46+555, km. 34+705-42+000 (11, 850 km.), judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Vaslui, drumul judetean DJ 245
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari ce urmeaza a fi atribuit, consta in executia lucrarii Intretinere drumuri pietruite pe DJ 245: DN 24 (Barlad) - Drujesti - Bacani - Vulpaseni - Ghicani - Alexandru Vlahuta - Buda - Morareni - Floresti - Oprisita (DN 2F), km. 42+000-46+555, km. 34+705-42+000 (11, 850 km.), judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere drumuri pietruite pe DJ 245: DN 24 (Barlad) - Drujesti - Bacani - Vulpaseni - Ghicani - Alexandru Vlahuta - Buda - Morareni - Floresti - Oprisita (DN 2F), km. 42+000-46+555, km. 34+705-42+000 (11, 850 km.), judetul Vaslui.
Valoarea estimata fara TVA: 252, 101RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 5.042 leiGarantie de buna executie - 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie; Certificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, privind atestarea tehnica pentru executia de lucrari de drumuri; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (daca este platitor de TVA); - persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare si apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit - persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 756.303 lei (RON) sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani.
- lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare de 100%, conform bilantului la 31.12.2007.
- solvabilitatea patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100) trebuie sa fie mai mare de 30%, conform bilantului la 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei.
- Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii supuse licitatiei.
- Ofertantul terbuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achitata la casierie, sau in contul RO72TREZ65621360250XXXXX deschis la Trezoreria Vaslui, cod fiscal 3394171
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2008 13:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui - str. Stefan cel Mare, nr.79, cod postal: 730168, judetul Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicite de ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, judetul Iasi, ROMINIA, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, ROMINIA, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Vaslui - Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235 361 095, Email: [email protected], Fax: 0235 361 091, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2008 15:09