Licitatie Publica - INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC, in municipiul Sibiu.
Anunt de participare numarul 89318/23.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC, in municipiul Sibiu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Sibiu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
supraveghere, control, verificare si urmarire functionare corecta instalatii iluminat;
conectare deconectare (aprindere stingere) si supraveghere instalatii iluminat (festivitati, exercitii protectie civila, etc.)
realizare instalatii iluminat temporar ocazionate de evenimente, festivitati;
masuratori luminozitate, sarcini, tensiuni;
echilibrari consum faze;
verificare si reglare comanda aprindere iluminat public;
identificare si izolare tronson defect instalatii iluminat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 841, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 8500 leiGarantia de buna executie: 10%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea notariala a asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.G. 34/2006.
Se vor prezenta documente (certificate eliberate de autoritatile competente, valabile la data deschiderii ofertelor) care sa atesteplata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local. Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 10 zile fata de data deschiderii ofertelor.
Pt persoanele fizice, autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul la 30.06.2009 (vizat de D.G.F.P.);
balanta de verificare la 30.09.2009;
Cifra de afaceri > 1.600.000, 00 lei;
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Princip. serv. prestate in ultimii 3 ani. Inf. priv.exp.similara in ultimii 3 ani. Minim 2ctr, care au avut ca obiect prestarea unor serv. sim. celor care fac obiectul prezentei proceduri, din care unul sa aiba o valoare = cu 150.000 euro fara TVA.PV de receptie, aferente ctr.reprezentand exp.sim.Recom.din partea a cel putin 2 benef.Recom.se vor prezenta pt.ctr.solicitate ca exp. sim.Docum.emise de org.acreditate: ISO 9001:2001 sau echiv.ISO 14001:2005 sau echiv.OHSAS 18001:2004 sau echiv.Declaratie priv.utilajele, instalatiile, echip.tehnice de care dispune op.economic pt. indeplinirea coresp.a ctr.Dovada ca detine in proprietate sau are ctr.de inchiriere, pt.minim 2 utilaje de lucru la inaltime autopropulsate, prevazute cu nacela pt.personal
minim 2 utilaje pt.defectoscopie linii electrice subteraneminim 2 grupuri generatoare de peste 40kVA, prev.cu instalatii de anclansare automata in caz de disparitie a tensiunii pe sursa de bazaAtestate emise ANRE, de tip A, B si F, care sa certifice capabilitatea ofertantului.Inf.priv.nr mediu, in ultimii 3 ani, al pers. angajat, nr.si pregatirea cadrelor de conducere, C.V.-urile cadrelor de conducere.Declaratie care contine inf.priv.pers.propuse pt indeplinirea ctr (numele, functia, atributiile).C.V.-urile acestora, ctr.de munca sau de colaborare, copii dupa cartile de muncaCertif.de atestare, autorizatii si/sau orice alte docum.edif.din care sa reiese specializarea acestora.
Nr.minim de pers: 10 Electricieni, 2 Electricieni autorizati ANRE grad II B, 2 conducatori formatie autorizati ANRE grad III B, 1 responsabil direct cu indeplinirea ctr.atestat ANRE grad IV Blista cu oblig.ctr.in desfasurare, daca este cazul. Lista va contine cel putin: nr.si data ctr, durata si valoarea ctr, obiectul ctr, benef.Subcontractantii vor prezenta: Acorduri de subcontractare;Inf. generale.Daca este cazul asociatul(i) vor prezenta docum. solicitate la cap.IV CRITERII DE CALIFICARE, ca si liderul
Ctr./conventia de asociere cu precizarea: liderului, oblig.fiecarui membru si procentul care revine fiecaruia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2009 11:00
Locul: Sediulautoritatii contractante, cam.203-sala de presa, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269.217.724, Email: [email protected], Fax: 0269.217.702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investii
Adresa postala: Str.Samuel Brukenthal, r.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269/208880, Email: [email protected], Fax: 0269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2009 15:32