Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC, in municipiul Sibiu.


Anunt de participare numarul 68727/14.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE ILUMINAT PUBLIC, in municipiul Sibiu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de intretinere a iluminatului public in municipiul Sibiu, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 907, 563.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 13.600 leigarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea notariala a asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.G. 34/2006.
Se vor prezenta documente care sa ateste (certificate eliberate de autoritatile competente) care sa ateste plata impozitelor si taxelor (la zi) la bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Certificatul de Inregistrare la Registrul Comertului, se va prezentanumai in original, iar ofertantul are obligatia de a solicita eliberarea acestuia, astfel incat data eliberarii safie cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul la 30.06.2008 (vizat de Directia Generala a Finantelor Publice);
balanta de verificare la 31.11.2008;
Lichiditate generala = activecirculante/datorii curente x 100 >100 %;
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu) / total pasiv X 100 sa fie > 30 %;
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu princip. serv.prestate in ultimii 3 ani.
Inf. privind exp. similarain ultimii 3 ani.Se prez. minim 2 ctr.ca exp. similara.
c) Recom. din partea a cel putin 2 benef.Recom. sa precizeze:
modul de indeplinire a oblig. ctr. pe parcursul derularii ctr;
au fost inregistrate neconf. care au condus la ref artiale, totale a serv. prestate
cazuri de accidente tehnice din cauza nerespect. param. de calit.
Recom. se prez. pt. ctr. solicit.la lit.b
Doc.emise de catre org.acred.care confirma certif. sistem.calit.:
ofertantul sa aiba implementat sist.de management al calitatii ISO 9001:2001 sau echiv.
sa detina certif. emise de org. independente care atesta resp. standardelor de protectei a mediului ISO 14001:2005 sau echiv.
sa detina certif. emise de org. independente care atesta respectarea standardelor de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2004 sau echiv.
Decl. privind utilajele, instalatiile, echi.tehnice de care dispune op.economic pt. indepl. coresp. a ctr.Ofertantul sa faca dovada ca detine in propr. sau are ctr.de inchiriere, pt.: min.2 utilaje de lucru la inaltime autopropulsate, prev. cu nacela pentru personal;
min.2 utilaje pentru defectoscopie linii electrice subterane (LES);
min.2 grupuri generatoare de peste 40kVA, prev. cu instalatii de anclansare automata in caz de disparitie a tensiunii pe sursa de baza
Atestate emise de ANRE, de tip A, B si F, care sa certif.capabilit. ofertantului pt.prestarea serv.de intretinere ilumin. public.
Decl. care contine inf. privind nr.mediu, in ultimi 3 ani, ale pers.angajat, asig. cu pers.de specialitate, autorizat cf. legii, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, a pers. resp. direct de indeplinirea ctr.(numele, functia, atributiile) .Declar. va fi insotita de C.V.-urile pers. direct resp. cu indeplinirea ctr.si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea ctr., semnate de pers. in cauza.Oblig. ctr.in desfasurare
Daca este cazul se va completa formularul cu subcontr. si specializarea acestora, insotit de acordurile de subcontr. sau ctr. de subcontractare.
Subcontract sa prezinte: Inf. generale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP in contul RO58TREZ57621360250XXXXX-Trezoreria Sibiu, CF 4270740sau la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, cam.203-sala de presa, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Albania, Tel.0269/208881, Email: [email protected], Fax: 0269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2008 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer