Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere imbracaminte asfaltica pe DJ 248 F: DN15D(Negresti) - Limita judet Iasi, km 0+000-1+800(L=1,800km), judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 107279/03.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala:  Stefan cel Mare nr 79, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730168, Romania, Punct(e) de contact:  Petrica Manolachi, Tel. 0235361095, In atentia:  Chiosa Dragos, Email:  [email protected], Fax:  0235361091, Adresa internet (URL):  www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere imbracaminte asfaltica pe DJ 248 F: DN15D(Negresti) - Limita judet Iasi, km 0+000-1+800(L=1, 800km), judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Vaslui, drumul judetean DJ 248F
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea imbracamintii asfaltice pe drumul judetean DJ 248F km 0+000 - 1+800
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini din Documentatia de Atribuire publicata in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 1, 880, 993.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 30.000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
-Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat;
- Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident);
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie/Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat de inregistrare in scopuri de TVA;Persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale;
-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 2 ani incheiati (2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie mai mare sau egala cu3.700.000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
-Contractul de antrepriza pentru lucrarea prezentata ca similara.-Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru lucrarea prezentata ca similara.
-Recomandare/Document constatator din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara.-Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.
-Documentele privind inchirierea (contracte, conventii etc.) pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti (daca este cazul).
-Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de preparare mixturi asfaltice autorizata (daca este cazul).
-Contract/conventie/etc. de furnizare mixturi asfaltice pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca este cazul).
-Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract/conventie/etc. detine statie de preparare mixturi asfaltice autorizata (daca este cazul).
-Fisa tehnica a statiei de preparare mixturi asfaltice proprii sau cea a furnizorului de mixturi asfaltice.
-Documente privind autorizarea statiei de preparare mixturi asfaltice proprii sau cea a furnizorului de mixturi asfaltice.
-Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate.
-Contract de prestare / colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul).
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari.
-CV ? ul Responsabilului tehnic cu executia.
-Copia atestatului pentru Responsabilului tehnic cu executia.
-Declaratie de disponibilitate a Responsabilului tehnic cu executia.
-CV ? ul Responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
-Copia autorizatiei/deciziei Responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
-Declaratie de disponibilitate a Responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiectexecutia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse procedurii de atribuire (lucrari de construire/reabilitare/modernizare/reparare/ intretinere drumuri.-Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare (din dotare proprie/ contracte de inchiriere/conventii de inchiriere/ etc.) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In orice situatie acestea trebuie sa ramana angajate in aceasta lucrare pe toata durata de executie, functie de procesele tehnologice necesare, pana la receptia la terminarea lucrarilor.-Ofertantul va face dovada ca detine statie proprie de preparae a mixturilor asfaltice autorizata sau are contract/conventie/etc. cu un furnizor de mixturi asfaltice care detine statie proprie de preparare a mixturilor asfaltice autorizata.-Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract/conventie/etc. de prestare / colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari.-Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei : domeniul II ? Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, cu viza de valabilitate in termen, cu experinta relevanta pentru acest gen de lucrari.-Ofertantul terbuie sa dispuna de un Responsabil cu controlul tehnic de calitate : ?autorizat in domeniul lucrarii supuse licitatiei : domeniul 3 ? Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul 3.1. ? De interes national si judetean, cu viza de valabilitate in termen, cu experienta relevanta pentru acest gen de lucrari, sau?desemnat prin decizie/dispozitie interna, avand studii superioare in una din specialitatile CFDP/CCIA/CH/IC/IF, cu experienta relevanta pentru acest gen de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2010 11:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, cod postal 730168, mun. Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala:  str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Email:  [email protected], Fax:  0232/255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN VASLUI
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730168, Romania, Tel. 0235 361089, Email:  [email protected], Fax:  0235 361090, Adresa internet (URL):  www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2010 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer