Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere linii cai ferate SE Isalnita si SE Craiova II


Anunt de participare (utilitati) numarul 136526/13.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Birou Comert Exterior, Tel. +40 351403442, In atentia: Mircea Apostol, Email: [email protected], Fax: +40 251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinere linii cai ferate SE Isalnita si SE Craiova II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sucursala Electrocentrale Isalnita, str.Mihai Viteazul nr. 101, Isalnita, Jud Dolj si Sucursala Electrocentrale Craiova II, str.Bariera Valcii, nr 195, Craiova, Jud Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere linii cai ferate uzinale SE Isalnita si SE Craiova II, necesara pentru a aduce si a mentine linia in limitele tolerantelor admise, astfel ca circulatia sa se desfasoare in deplina siguranta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Intretinere linii cai ferate uzinale SE Isalnita conform caietului de sarcini
Lot 2 - Intretinere linii cai ferate uzinale SE Craiova II conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 336, 154.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In suma de 2200 RON pentru lot 1 si 1300 RON pentru lot 2;Valabilitate GP: minimum 60 zile de la data limita depunere oferteForma constituire GP: a) virament bancar sau instrument garantare emis de societate bancara/asigurari, in original (Formular 3). Original instrument garantare participare procedura se depune la sediu Achizitor, Birou Comert Exterior et. V, pana la termen limita depunere oferta din anunt de participare(AP)Nota: Garantie irevocabila. Instrument garantare prevede ca plata garantie se va executa: a.1) conditionat, dupa constatare culpa persoana garantata;a.2) neconditionat, la cerere beneficiar, pe baza declaratie privind culpa persoana garantata.b) ordin plata confirmat banca pana la termen limita depunere oferte, cont RO77RNCB0134041638010001 - BCR Suc Dolj.IMM constituie GP cuantum 50% valoare.Daca CNSC respinge contestatie ofertant, autoritate contractanta retine din GP 2146 RON pentru lot 1 si 1215 RON pentru lot 2 Cuantum GBEx: 10% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Prestator obligat sa deschida la Trezorerie, cont disponibil distinct la dispozitie Achizitor. Suma depusa mai mare 0, 5% pret contract. Achizitor alimenteaza cont din retineri succesive pana la suma GBEx. Achizitor instiinteaza Prestator varsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de Prestator, cu aviz scris Achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa Achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.Caz IMM, GBEx: 5% pret contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale CEN Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind: eligibilitate, neincadrare in situatii art. 69^1/180/181 OUG 34/2006;calitate participant procedura; participare cu oferta independenta; incadrare IMM.
1) daca uzeaza drept prevazut art. 11 (4) HGR 925/2006, prezentare declaratie proprie raspundere privind indeplinire criterii calificare, ofertant va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitare autoritate contractanta, in termen mai mare 3 zile lucratoare.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertant/candidat sau autoritati competente.3)Autoritatea contractanta are drept/obligatie descalifica operatori economici aflati in situatii art. 181/69^1, 180 OUG 34/2006 Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator emis de Oficiu Registrul Comertului, din care sa reiese ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse in limba romana de traducatori autorizati si legalizate.
In etapa evaluare oferte si inainte de transmitere comunicare rezultat procedura, AC isi rezerva drept solicitare ofertant clasat pe primul loc, prezentare pt. conformitate Certificat constator emis ONRC, original sau copie legalizata.Autorizatie prestator feroviar eliberata de Autoritate Feroviara Romana (AFER).Certificat/atestat/autorizatie ofertant emis de Autoritate Feroviara Romana (AFER).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Delaratie privind situatie economico-financiara - Fisa informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot2-Decl.ref.la echip.tehnice, instal. si la masurile aplicate in vederea calit.Cerinta minima: Ofert.tb.sa faca dovada detinerii urmat: scule(chei buloane orizont vertic, tirfoane, rangi, lopeti tipCFR, tarnacoape pentru burat, monorai pt.transp.manual pe sina, mat.si scule, clesti pt. sina clesti pt.traverse;dispoz.de masurat( tipar metrologat, pt.masurat ecartament si suprainaltare, subler pt.masurat uzura sine, sabloane, cale pentru masurat rosturi si funct.corecta a aparat.de cale, pt.stabilire jocuri intre ace si contraace si a modului de inchidere a acestora)echip.si utilaje neces. execut.lucrarilor: masina termica de bulonat si tirfonat, mas.termica de gaurit sina, mas. el.de gaurit traverse de lemn, polizor pt.debitat sina 400 mm, polizor de 230 mm, dotat cu discuri(taiere si polizor), aparat de sudura el.aparat pentru taiere cu flacaraoxiacetil, gen.electric.Masina auto, pentru transportat personal muncitor si materiale.
Lista cu personalului angajat cu carte munca/contract colaborare/angajament care urmeaza a fi efectiv
alocat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Cerinta minima: Picher autorizat AFER care va avea autorizatie pentru executarea functiei de picher, fisa medicala si aviz psihologic valabile, conform Ordin MLPTL 447/2007;Personal cu experinta intretinere linii CF (dovedita cu CV asumat de ofertant) sau calificat (dovada diploma calificare).Nota: Pentru picherul autorizat AFER, in cazul in care termenul de valabilitate al autorizatiei va expira pe parcursul derularii serviciului de intretine, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere conform careia picherul va face in timp util demersurile necesare reautorizarii.
Declaratie referitoare la partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Lista principalelor servicii intretinere linii CFU prestate din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre un client privat.Nota: In cazul clientilor privati cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o justificare/confirmare, va demonstra prestarea serviciilor CFU, printr-o declaratie.Cerinta minima: prestatorul a mai efectuat lucrari de intretinere similare in valoare de cel putin 107314 RON pentru lot 1, respectiv 60764 RON pentru lot 2, insotite de recomandari/document constatator/proces verbal de receptie ?conform cu originalul? de la beneficiari.
Lot1-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile si la masurile aplicate in vederea calitatii.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor dotatii: masina electrica de strans buloane verticale; masina electrica de strans tirfoane; masina electrica de gaurit traverse de lemn; masina electrica de taiat sina;masina electrica de gaurit sina;masina (polizor) pentru debitat sina; polizor unghiular de ?230 mm, dotat cu discuri de taiere si discuri de polizat; aparat de sudura electric; aparat pentru taiere cu flacara oxiacetilenica; grup electrogen de forta (generator electric); masini termice pentru: strans buloane verticale, strans tirfoane, gaurit traverse lemn, taiat sina, gaurit sina, etc.; tipar (metrologat)pentru masurat ecartament si suprainaltare.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens. Cerinta minima: Ofertant sa fie omologat tehnic feroviar pentru servicii, conform Ordonanta 60/2004 privind reglementari referitor construire, intretinere, reparare si exploatare cai ferate, altele decat ale CFR SA
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificare sistem calitate ofertant de un organism certificare acreditat in tara sau in strainatate, standard de calitate aplicat, SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca mai multe oferte aflate pe primul loc contin acelasi pret, AC solicita clarificari prin SEAP pentru incarcare electronica de catre ofertanti de documente cu noi preturi.Deschidere oferte in SEAP la data si ora mentionate in AP.Comisia verifica documente calificare si propuneri tehnice depuse in SEAP.Daca AC solicita documente, vor fi transmise in SEAP, conform art. 19 (2), 17 (3) HG 1660/2006.Dupa finalizare evaluare calificare si tehnica, sistemul permite AC acces propuneri financiare ofertanti admisibili si clasament.Stabilire oferta castigatoare, conform art. 24 HG 1660/2006.Daca AC solicita prezentare documente (ex. Formular 2, Anexa 4 si Anexa 5 la Formular 5), se transmit conform art. 17 (3) HG 1660/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in 5 zile incepand cu zi urmatoare luare la cunostinta, in conditii OUG 34/2006, despre act autoritate contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 351403362, Email: [email protected], Fax: +40 351449550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer