Licitatie Publica - Intretinere linii CF si aparate de cale in Portul Constanta
Anunt de participare (utilitati) numarul 135213/04.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic Reparatii, Tel. +40 241601242, In atentia: Florin CHIRILA, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ?Administratia Porturilor Maritime SA Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta , Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Administratiei Porturilor Maritime Constanta Incinta Port Gara Maritima cam 217, Tel. +40 241601138, Fax: +40 241601138
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinere linii CF si aparate de cale in Portul Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Liniile si aparatele de cale apartinand CN APM SA Constanta (aproximativ 30, 00 km cale ferata si 59 aparate de cale echivalente)
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de: intretinere ( inlocuire: aparat de cale , traverse de lemn , traverse de beton , pavele, sine ) si verificare ( linii si aparate de cale , instalatii de siguranta , rosturi de dilatatie la sinele de cale ferata)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Listele cu cantitati se regasesc in anexele din caietul de sarcini ( aproximativ 30, 00 km cale ferata si 59 aparate de cale)
Anexa1cuprinde lista cu devizele oferta din caietul de sarcini intretinere linii CF2012-2013
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare care se constituie este de 12.000lei echivalent a 2.760 euro.(1 euro = 4, 3478 lei);perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile;forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: art.86 alin.(1)din H.G.925/2006ordin de plata in contul autoritatii contractante nr RO61ABNA 1400264100079932 saunr RO25 INGB0004003177028911 confirmat de banca, sau scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate(se va prezenta in anexa traducerea legalizata si va fi prezentata in original), sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurariNota: Pentru participarea la procedura este obligatorie constituirea garantiei pentru participare.Daca plata se face prin ordin de plata, suma respectiva trebuie sa apara in contul CN APM SA(extrasul de cont din ziua anterioara).Comisia de evaluare va respinge oferta candidatului/ofertantului, in cadrul sedintei de deschidere, daca acesta nu face dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederileart 87(1) din HG 925/2006.- Autoritatea contractanta va elibera garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 88 dinHG 925/2006.Cuantumul din garantia de participare pe care autoritatea contractanta o va retine contestatorului in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 lit. b este de 4.200 lei+ 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea in lei fara TVA a contractului pe toata durata de valabilitate a acestuia).Modul de constituire: art.90 HG 925/2006 si HG 1045/2011. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autorit.contractante, eliberata de o banca din Romania, sau dupa caz o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau Instrument de garantare emis de o societate de asig.din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau Deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite(5% din valoarea in lei fara TVA a contractului).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Clasa de risc a lucrarii este 1A, conform O.M.T. nr. 290 / 13-04-2000
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea declaratiilor :
1. Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ( vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul). FORMULAR 12 A
2. Pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 (vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.) Formular 12 B
3. Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? Formularul 12 D
5. Sesolicitaprezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 12 C
6. Sesolicita prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006 ( conform Formularului 12E) completata depersoanelecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire
- Director General Andrei Aurelian Popa
- Director General Adjunct : Mihai Gheorghiade
- Director Economic : Mihaela Vasile
- Sef Serviciu Tehnic Reparatii Achizitii Publice : Florin Chirila- Responsabil achizitie : Suteu Mariana Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii:
- Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal , cu date actualizate , eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor , din care sa rezulteobiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii conform cod CPV solicitat
Persoane juridice straine
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documenteleprezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective .
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru comformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita, ca ofertantul sa prezinte Fisa de informatii generale. Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani a ofertantului va fi de minim800.000 lei( 1euro=4, 3478 lei) , echivalentul a 184.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani. Trebuie prezentat cel putin un contract de valoare minimaechivalentul a 100.000 EURO prin raportarea in lei la cursul de schimb lei/EURO din data semnarii contractului.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti. Se va prezenta copia contractului, procesul verbal de receptie.
Utilaje: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, detinute, inchiriate sau pusa la dispozitia sa.
Personal: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa detina RTE pentru lucrari de cai ferate.
Ofertantul trebuie sa detina autorizatie si agrement AFER pentru lucrari de intretinere.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificate ISO 9001, sau echivalent
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a mediului, respectiv detine certificate ISO 14001, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea 10/1995-Calitatea in ctii;OUG 195/2005-Protectia mediului aprobata de L256/2006;HG 272/1994-Controlul de stat in ctii;HG 273/1994-Reg.de receptiea lucr.si inst.in ctii;HG 2299/2004;Ordinul AFER 290/2000 MT;Ordinul 490/2000-tratarea defectelor feroviare criticein termen de garantie
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 11:00
Locul: Sediul CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise si a copiei actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toate lucrarile de intretinere din oferta se vor efectua de agentieconomici autorizati, dupa un PROGRAMintocmit de beneficiar, insusit de operatorul de dana si de manevra. Modalitatea de departajarea ofertelor clasate pe locul 1: in cazul in care cea mai mica valoare este ofertata de mai multi operatori economici, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la registratura CN APM SA CONSTANTA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizam ca termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ?Administratia Porturilor Maritime SA Constanta -Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port Constanta , Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601671, Fax: +40 241619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2012 11:53