Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE MULTIANUALA - INTERVENTIA OPERATIVA PENTRU REMEDIEREA FINISAJELOR DETERIORATE IN URMA UNOR ACCIDENTE si LUCRARI PENTRU MENTINEREA IN PERMANENTA A ASPECTULUI ARHITECTONIC A PASAJELOR : VICTORIEI , UNIRII , OBOR si MARASESTI


Anunt de participare numarul 95879/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN TAT, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE MULTIANUALA - INTERVENTIA OPERATIVA PENTRU REMEDIEREA FINISAJELOR DETERIORATE IN URMA UNOR ACCIDENTE si LUCRARI PENTRU MENTINEREA IN PERMANENTA A ASPECTULUI ARHITECTONIC APASAJELOR : VICTORIEI , UNIRII , OBOR si MARASESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 150, 000 si 8, 300, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTRETINERE MULTIANUALA - INTERVENTIA OPERATIVA PENTRU REMEDIEREA FINISAJELOR DETERIORATE IN URMA UNOR ACCIDENTE si LUCRARI PENTRU MENTINEREA IN PERMANENTA A ASPECTULUI ARHITECTONIC APASAJELOR : VICTORIEI , UNIRII , OBOR si MARASESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
90611000-3-Servicii de curatenie stradala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata pentru acordul cadru conform anexelor 1 si 2 la caietul de sarcini.
Cantitatea minima estimata pentru acordul cadru este de conform anexelor 1si 2 la caietul de sarcini
Numarul estimat de contracte subsecvente ce vor fi incheiate in perioada de derulare a acordului cadru: 2.
Cantitatile maxime estimate pentru cel mai mare contract subsecvent sunt valorile mentionate in anexele 1 si 2 la caietul de sarcini pentru 1 an de zile. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 5.150.000lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 150, 000 si 8, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 80.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din o.u.g. nr. 34/2006
declaratie privind calitatea de participant la procedura
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre statpentru persoane juridice/fizice romane
1. Certificat de inregistrare (CUI)
2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPENTRU PERSOANE JURIDICE/FIZICESTRAINE
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2009, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privindsituatia economico-financiara
obligatii contractuale - daca este cazul
bilant contabil
informatii privind cifra de afacerilichiditate generalasituatia financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat de catre autoritatile fiscaleDeclararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniCifra de afaceri medie anuala trebuie sa fieminim 10.000.000 RONIndicatorul de lichiditate generala trebuie sa fie minim sau egal cu 100% pentru calificarea ofertantuluiSe va prezenta gradul in care disponibilitatile financiare acopera platile scadente pentruultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiat 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind capacitatea tehnica
fisa experienta similara
recomandare
istoricul litigiilor
informatii privind dotarile specifice
resurse umane
informatii privind subcontractantii
standarde de asigurarea calitatii
standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a: a)cel putin 1 (un) contract de renovare pasaje rutiere prin placari cu granit , pereti cortina si modernizare instalatie de iluminat si statii de pompare in valoare de minim 5.000.000 lei fara TVA.b)Lucrari de placari cu granit 2000 mpc)Lucrari de placari cu tabla de aluminiu 4000 mpd)Lucrari de reparatii betoane cu mortare speciale 4000 mpe)Lucrari de montaj corpuri de iluminat pentru tuneluri si pasaje subterane 200 buc.Ofertantul va face dovada ca detine si se va angaja sa utilizeze pentru indeplinirea obiectului contractului un numar minim de: 1.Utilaj platforma ridicatoare cu nacela. -1 buc.2.Utilaj cu brat articulat cu perie rotativa pentru curatarea separatoarelor de sens, semnalisticii rutiere si a separatoarelor de sens.-2 buc.3.Cisterna cu lance de curatare cu jet de apa sub presiune de max. 50 bar-4 buc.4.Aparate de curatat cu jet de apa sub presiune de min. 100 bar.- 10 buc.Conditii minime: - ingineri subingineri)cu experienta similara(se vor prezenta copii ale diplomelor)- minim 1- inginer responsabil al sistemelor de mediu- minim 1- inginer responsabil al sistemelor de management de calitate- minim 1- inginer responsabil cu protectia muncii si siguranta circulatiei- minim 1Certificat ISO 9001 sau echivalentCertificat OHSAS 18001 sau echivalentCertificat AFERCertificat al Sistemului de manageriat al securitatii informatice SR ISO/CEI 27001:2006Certificat ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Metodologia de executie
25%
Descriere:
3.
Durata de mobilizare pentru interventie (exprimata in zile)
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2010 11:00
Locul: Administratia Strazilor - Str. Domnita Ancuta, Nr.1, Sector 1, Bucuresti - Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare precum si reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-319.51.80, Fax: 021-319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-313.81.70, Fax: 021-313.81.70
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2010 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer