Licitatie Publica - Intretinere multianuala Autostrada A1, Bucuresti Pitesti si Centura Pitesti
Anunt de participare numarul 87211/26.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN DONA MARIA, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere multianuala Autostrada A1, Bucuresti Pitesti si Centura Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Autostrada A1, Bucuresti Pitesti si Centura Pitesti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 134, 875, 780.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului cadru: 3;Valorile maxime estimate vor fi: pt. 2009 - 5.406.476, 67lei;pt. 2010 - 67.966.013, 72 lei;pt. 2011 - 47.435.135, 57 lei;pt. 2012 - 14.068.154, 20 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
44113900-4-Materiale de intretinere rutiera (Rev.2)
44113910-7-Materiale de intretinere rutiera de iarna (Rev.2)
79713000-5-Servicii de paza (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
Numarul de contracte subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului cadru: 3;Valorile maxime estimate vor fi: pt. 2009 - 5.406.476, 67lei;pt. 2010 - 67.966.013, 72 lei;pt. 2011 - 47.435.135, 57 lei;pt. 2012 - 14.068.154, 20 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 134, 875, 780.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 2400000 lei sau echivalent euro, respectiv 568101 euro;garantia de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie pe propria raspundere- semnata (si stampilata ) de reprezentantul sau legal ca la data de 31.08.2009 si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare ( CUI ); Certificat constatator emis de ORC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) care sa fie egala sau mai mare cu120.000.000 lei, respectiv28.405.056euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;Lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani. recomandari pentru lucrari/servicii similare, in original, sau copie legalizata . Formular in care sa specifica ca ofertantul a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, cel putin un contract de servicii avand ca obiect:
- servcii de deszapezire a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 12.500.000 lei fara T.V.A, respectiv 2.958.860euro fara T.V.A.;
- servicii de paza si protectie a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 3.500.000 lei fara T.V.A, respectiv 828.480 euro fara T.V.A.;
- servicii de salubrizare a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 100.000 lei fara T.V.A, respectiv 23.670euro, fara T.V.A.;
in care sa specifica ca ofertantul a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani, cel putin un contract de lucrari avand ca obiect:
- lucrari de intretinere curenta a autostrazilor sau drumurilor nationale a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 14.000.000 lei fara T.V.A, respectiv 3.313.923 euro, fara T.V.A.;
- lucrari de intretinere periodica a autostrazilor sau drumurilor nationale a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 20.000.000 lei fara T.V.A, respectiv 4.734.176 euro, fara T.V.A.;
- lucrari de marcaje a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 3.500.000 lei fara T.V.A, respectiv 828.480 euro fara T.V.A.
Informatii privind dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului. Informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea standardelor de asigurarea calitatii( ISO 9001 )Declaratie pe propria raspundere privind respectarea standardelor de protectiei mediului ( ISO 14001 )Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare se va completa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S145-212377 din 31.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2009 11:00
Locul: Sediul CNADNR- Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, etj.8, Sala de consiliu, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP- UCVAP si alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor ( max. doua pers.).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5 , sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195183, Email: [email protected], Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213150126, Email: [email protected], Fax: 0213120984
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2009 17:04