Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere multianuala de vara si iarna pe drumurile judetene, aflate in administrarea Consiliului Judetean Harghita


Anunt de participare numarul 89277/22.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere multianuala de vara si iarna pe drumurile judetene, aflate in administrarea Consiliului Judetean Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 194, 758RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere multianuala de vara si iarna pe drumurile judetene, aflate in administrarea Consiliului Judetean Harghita, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere multianuala de vara si iarna pe drumurile judetene:
Lot 1: zona Ciuc
Lot 2: zona Gheorgheni
Lot 3: zona Odorheiu Secuiesc
Lot 4: zona Cristuru Secuiesc
Valoarea estimata fara TVA: 8, 194, 758RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1. 24.500 leiLot 2. 20.500 leiLot 3. 22.000 leiPentru Lot 4. 15.000 leiGarantie de bina executie: 8% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea: Formularului nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea; Formularului nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006
- se solicita certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor.
Cerinta minima de calificare:
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.
Ofertantii care nu si-au indeplinit obligatia de plata a impozitelor, vor fi exclusi din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Se solicita:
prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei (in original sau copie legalizata).Cerinta minima obligatorie: printre domeniile de activitate ale ofertantului sa figureze si domeniile de activitate aferente obiectului contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 3 - Fisa de informatii generale continand informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Lot 1. 2.400.000 leiPentru Lot 2. 2.000.000 leiPentru Lot 3. 2.200.000 leiPentru Lot 4. -1.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Completarea Formularului nr. 4 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Prezentarea a cel putin a cate 1 (unei) recomandaridin partea unui beneficiar sau a unui document constatator privind indeplinirea contractului, eliberat de o autoritate contractanta, pentru lucrari similare de aceeasi natura ca valoare si complexitate cel putin egale cu valorile prevazute in prezenta documentatie.
Se solicita Completarea Formularului nr. 6 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita Completarea Formularului nr. 5 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor: a) parc auto- 6 buc. autobasculanta care pot fi dotate cu lama in timpul iernii- 3 buc. transportator pentru muncitori- 2 buc. autospeciale 4x4 cu lama (plug) si autofreza- 3 buc auto cu raspanditor si lamab) parc utilaje- 1 buc. autogreder- 1 buc. buldoexcavator- 3 buc. cilindru compactor- 1 buc. utilaj pentru cosit- 1 buc. autofreza sau incarcator frontal 3 mc cu lamapentru fiecare zona, fara suprapunerea parcului auto i a utilajelor.c) statie de mixturi asfaltice sau contract de furnizare cu proprietarul unei asemenea staii, cu autorizatie de functionare si autorizaie de mediu.d) cariera i balastiera autorizata sau contract de furnizare cu proprietarul unei cariere autorizate i contract de furnizare cu proprietarul unei balastiere autorizatee) laborator de incercari minim gradul I sau contract cu un laborator de incercari minim gradul I.Vor fi prezentate acte prin care se dovedeste ca mijloacele tehnice enumerate mai sus sunt in proprietatea ofertantului.In cazul in care echipamentele tehnice nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, ofertantul trebuie sa nominalizeze proprietarul acestora si sa prezinte contractul incheiat in acest sens.In cazul in care ofertantul nu dispune de statie de preparat mixturi asfaltice sau statie de betoane, vor fi prezentate contracte de furnizare asfalt/beton.Cerinta minima obligatorie (forta de munca de executie): - asigurarea minima cu personal: 45 muncitori si 6 cadre de conducere din care cel putin : - 1inginer drumuri si poduri- 4 maistri si/sau tehnicieni cu experienta relevanta in domeniul constructiilorpentru fiecare lot in parte, fara suprapunerea acestora in cazul ofertelor depuse pentru mai multe loturi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, P-ta Libertatii nr.5, camera 333
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030038, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gh. Doja nr. 4, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios al CJ Harghita
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207709
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2009 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer