Licitatie Publica - Intretinere multianuala iarna si vara, jud. Constanta, 2008-2011
Anunt de participare numarul 47314/22.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia regionala de drumuri si poduri Constanta
Adresa postala: str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Punct(e) de contact: serviciul achizitii publice, Tel.0241/581147, In atentia: Fratila Daniela, Email: [email protected], Fax: 0241/610525, Adresa internet (URL): www.drdpct.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia regionala de drumuri si poduri Constanta
Adresa postala: str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Punct(e) de contact: serviciul achizitii publice, Tel.0241/581147, In atentia: Fratila Daniela, Email: [email protected], Fax: 0241/610525, Adresa internet (URL): www.drdpct.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia regionala de drumuri si poduri Constanta
Adresa postala: str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Punct(e) de contact: serviciul achizitii publice, Tel.0241/581147, In atentia: Fratila Daniela, Email: [email protected], Fax: 0241/610525, Adresa internet (URL): www.drdpct.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere multianuala iarna si vara, jud. Constanta, 2008-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: drumurile nationale din administrarea DRDP Constanta pentru jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 179, 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent/an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intretinere multianuala iarna si vara a drumurilor nationale de pe raza jud. Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
36934000-7-Marcaje (Rev.1)
45233139-3-Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.1)
74613000-9-Servicii de paza (Rev.1)
74730000-5-Servicii de curatenie specializate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 179, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul este sub incidenta art. 122 lit. j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 3.588.000 lei adica 981.723 euroIMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat, transferuri curente pentru infrastructura curenta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere care se va legaliza dupa adjudecarea contractului cf. OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia de eligibilitate, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local si la bugetul general consolidat, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (CUI si certificat constatator emis de ORC valabil la data deschiderii ofertei), informatii generale, declaratie privind calitatea de participant, certificat de inregistrare fiscala emis de ANAF - DGFP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile pe 2005, 2006, 2007 vizate si inregistrate la organele competente si balanta pe 2007 vizata de expert contabil autorizat in original sau copie legalizata
cifra medie de afaceri pe 2005, 2006, 2007
IMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
lichiditate generala > 100% pentru anul 2007; solvabilitate patrimoniala > 40% pentru anul 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri sa fie egala sau mai mare decat 426.972.000 lei adica 116.824.997 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind experienta similara pe ultimii 3/5 ani, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), certificate emise de organisme independente care atesta implementarea sistemelor: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat sau are in derulare in ultimii 3/5 ani cel putin cate un contract de: - lucrari de intretinere a autostrazilor sau drumurilor nationale sau drumurilor judetene;
- contract de servicii de deszapezire; - contract de servicii de paza si protectie;
- contract de marcaje; - contract de salubrizare, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat 70.450.380 lei adica 19.276.125 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S236-287057 din 07.12.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 09:00
Locul: DRDP Constanta, str. Traian FN, Constanta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor: reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300484, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Constanta
Adresa postala: str, Traian nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maximum 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante, cf art. 272 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic DRDP Constanta
Adresa postala: str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Tel.0241/581147, Email: [email protected], Fax: 0241/584371
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 10:50