Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere multianuala-servicii de intretinere a iluminatului public la podurile DRDP Constanta


Anunt de participare numarul 64249/19.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala: str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Punct(e) de contact: serviciul achizitii publice, Tel.0241/581147, In atentia: Daniela Fratila, Email: [email protected], Fax: 0241/610525, Adresa internet (URL): www.drdpct.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala: str Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Punct(e) de contact: serviciul achizitii publice, Tel.0241/581147, In atentia: Daniela Fratila, Email: [email protected], Fax: 0241/610525, Adresa internet (URL): www.drdpct.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala: str Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Punct(e) de contact: serviciul achizitii publice, Tel.0241/581147, In atentia: Daniela Fratila, Email: [email protected], Fax: 0241/610525, Adresa internet (URL): www.drdpct.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere multianuala-servicii de intretinere a iluminatului public la podurile DRDP Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: podurile din administrarea DRDP Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 200, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere a iluminatului la podurile din administrarea DRDP Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul este sub incidenta art. 122 lit j/ OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5200 lei. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere care se va legaliza dupa adjudecare cf OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si la bugetul general consolidat, certificat de inregistrare(CUI si certificat constatator emis de ORC valabil la data deschiderii ofertei), informatii generale, declaratie privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe 2005, 2006, 2007 vizat si inregistrat la organele competente in original sau copie legalizata
cifra medie de afaceri pe 2005, 2006, 2007
solvabilitate patrimoniala mai mare decat 40% pentru anul 2007
lichiditate generala mai mare decat 100% pentru anul 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 6762500 lei/1920946 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara pe ultimii 3 ani, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, certificate emise de organisme independente si care atesta implementarea ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat sau are in derulare in ultimii 3 ani cel mult trei contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare si care au avut, cumulat, valoare egala sau mai mare decat 1352500 lei/384189 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria DRDP Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2008 12:00
Locul: sediul DRDP Constanta, str Traian FN, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maximum 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante cf 272/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic DRDP Constanta
Adresa postala: str. Traian FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Tel.0241/581147, Email: [email protected], Fax: 0241/584371
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2008 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer