Licitatie Publica - Intretinere periodica drumuri nationale - Tratamente bituminoase pe DN 28B KM 0+000-2+000 si DN 24C KM 0+000-10+000, KM 15+400-16+450
Anunt de participare numarul 77015/08.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: D.R.D.P. IASI, Tel.0232.214430, In atentia: ing. Manuela Popa, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere periodica drumuri nationale - Tratamente bituminoase pe DN 28B KM 0+000-2+000 si DN 24C KM 0+000-10+000, KM 15+400-16+450
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 28B KM 0+000-2+000 si DN 24C KM 0+000-10+000, KM 15+400-16+450
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie tratamente bituminoase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
95.388 mp
Valoarea estimata fara TVA: 789, 257.14RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitorul isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar lucrari similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 15.785 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara in original; garantie de buna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul Sectorial de Sprijinire a Transporturilor - imprumut BIRD 4842RO (SWAP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de inregistrare emise de ORC ce definesc constituirea sau statutul legal, locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii, insotite de Certificat constatator emis de ORC valabil la data deschiderii ofertelor; Rapoartele despre situatia financiara (bilantul contabil) pt ultimii 3 ani, declaratia de profit si pierderi, rapoarte ale auditorilor. Informatii referitoare la litigiile, curente sau petrecute in ultimii 3 ani, in care ofertantul este implicat, partile implicate si suma disputata; Certificate fiscale emise de autoritatile romane fiscale, care sa ateste plata taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale de catre ofertantii ramani, valabile la data deschiderii ofertelor;Declaratie ca ofertantul nu este asociat si nici n-a fost asociat in trecut, direct sau indirect, cu consultantul sau orice alta entitate care a elaborat proiectul tehnic, specificatiile tehnice sau alte documente pt proiect sau care a fost propus Manager de Proiect pt Contract.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada ca ofertantul detine lichiditati si/sau facilitati de creditare, exclusiv alte obligatii contractuale in derulare in valoare de cel putin 750.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 1.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara in executarea de lucrari similare; Informatii privind dotarea tehnica; Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate; Programul lucrarilor cu descrierea principalelor activitati, insotit de graficul de executie, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta in calitate de contractant principal in executia in ultimii 5 ani, a cel putin unei lucrari cu L=13 km sau S=95.800 mp de: covoare asfaltice/reciclari imbracaminti bituminoase/ranforsari sisteme rutiere executata pe un drum public/ tratamente bituminoase(pentru a respecta aceasta cerinta, lucrarile mentionate trebuie sa fie realizate in proportie de cel putin 70%); Dotare tehnica si cu personal de specialitate conf. doc. de licitatie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2009 13:00
Locul: sediu achizitor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisie de evaluare, reprezentanti ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str.Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232.217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str.Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232.217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri Iasi - Biroul Juridic
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.214430, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2009 09:40