Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE, REAMENAJARE, PLANTARI IN PARCURI, SCUARURI, PLATBANDE SI ANSAMBLURI LOCUINTE DIN SECTORUL 2 GRUPATE IN 5 PACHETE DISTINCTE


Anunt de participare numarul 62714/02.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE, REAMENAJARE, PLANTARI IN PARCURI, SCUARURI, PLATBANDE SI ANSAMBLURI LOCUINTE DIN SECTORUL 2 GRUPATE IN 5 PACHETE DISTINCTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: SECTOR 2 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 215, 935, 480 si 278, 943, 261RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia 5 acorduri-cadru (pentru fiecare pachet/lot) cu cate un singur operator economic, pentru o durata de maxim 38 luni(2008 2 luni; 2009 12 luni; 2010 12 luni; 2011 12 luni), contractele de achizitie publica subsecvente acordului-cadru urmand a fi incheiate pentru cate un exercitiu bugetar anual.Valoarea contractelor se ragaseste in Anexa B ( loturi )
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare si intretinere de spatii verzi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ZONA 1:556.648 mp = Sos. Stefan cel Mare Mihai Bravu Pasaj Obor si Pasaj Muncii, inclusiv ) Sos. Colentina (limita str. Turmelor) Ziduri Mosi - Ferdinand I Avrig Calea Calarasilor ; ZONA 2 :583.994 mp = Sos. Stefan cel Mare (exclusiv) Sos. Colentina (exclusiv), D-na Ghica inclusiv (intre Sos. Petricani Colentina ), Sos. Petricani, sos. Pipera, limita Calea Floreasca; ZONA 3 :605.036 mp = Sos. Mihai Bravu Avrig FerdinandI Baicului Sos. Pantelimon Chisinau Basarabia; ZONA 4 :654.565 mp = B-dul Chisinau, inclusiv sos. Pantelimon zona Fintinica Pod Fundeni Biruintei Vergului; ZONA 5 :550.579 mp = Sos. Colentina Fabrica de Gheata Gherghitei limita com. Voluntari Dobroiesti-calea ferata- Electronicii Heliade intre Vii- Terasa D-na Ghica (intre Sos. Colentina Rauseni)
Valoarea estimata fara TVA: intre 215, 935, 480 si 278, 943, 261RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, Pachet/lot1 400.000 lei; Pachet/lot2 400.000 lei; Pachet/lot3 450.000 lei; Pachet/lot4 550.000 lei; Pachet/lot5 350.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractant, conform art. 44, 45/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Acord cadru pentru fiecare pachet cu un singur operator economic. Autoritatea contractanta va incheia 5 acorduri-cadru (pentru fiecare pachet/lot) cu cate un singur operator economic, pentru o durata de maxim 38 luni, contractele subsecvente acordului-cadru se incheiate pentru un exercitiu bugetar.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (original)-Formular 12A; Declaratie privind incadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2005 (original)-Formular 12B; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original)-Formular 12C; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat: Certificatul de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice)(original), Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice (emis de Primarie-Directia de Impozite si Taxe Locale)(original); Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu ( emis de Administratia Fondului pentru Mediu )(original); Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului (original);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare (Formular nr.10); Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ( Formular nr.12 E); Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007) : Pachet/lot 1 minim 16.000.000 lei , respectiv 4.519.774 euro ; Pachet/lot 2 minim 18.000.000 lei , respectiv 5.084.746 euro ; Pachet/lot 3 minim 18.000.000 lei , respectiv 5.084.746 euro ; Pachet/lot 4 minim 19.000.000 lei , respectiv 5.367.232 euro ; Pachet/lot 5 minim 14.000.000 lei , respectiv 3.954.802 euro (1 euro = 3, 54 lei ); Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2006 si 31.12.2007 (copie legalizata)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf.generale: Formular B2;ISO 9001 sau echivalent(amenajari sau intretinere de spatii verzi);ISO 14001 sau echivalent(amenajari sau intretinere de spatii verzi);OHSAS 18001 sau echivalent(amenajari sau intretinere de spatii verzi);Autorizatie pentru comercializare material dendrologic;Contract de depozitare gunoi pe durata a minim un an;Documente ce atesta detinerea in proprietate a minim 5 ha teren, inclusiv prin prezentarea unui contract de inchiriere pe intreaga perioada a acordului cadru cu o persoana fizica sau juridical;Lista subcontractanti-Formular 12 G; Fisa/fise de informatii privind experienta similara de amenajari sau intretinere de spatii verzi, in ultimii 3 ani -Formular B3. (recomandarea din partea beneficiarului, procesul verbal de receptie si contractul de prestarii de servicii( copii); Experienta similara: pachet/lot 1: maxim 3 contracte similare de minim 5.000.000 lei(fara tva); pachet/lot 2: maxim 3 contracte similare de minim 5.500.000 lei(fara tva); pachet/lot 3: maxim 3 contracte similare de minim 6.000.000 lei(fara tva); pachet/lot 4: maxim 3 contracte similare de minim 7.000.000 lei(fara tva); pachet/lot 5: maxim 3 contracte similare de minim 4.500.000 lei(fara tva); 3 recomandari; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe-Formular 12H;dotari minime: Platforma de lucru ridicatoare, telescopica inaltime platforma minim 14 m: 1; Autospeciala basculanta: 2; Autospeciala cisterna: 4; Tractor: 5; Motocoasa: 6; Motocultor: 4; Ferastrau mecanic (tip drujba): 12; Incarcator frontal: 1; Ferastrau mecanic telescopic: 2; Utilaj multifunctional pentru activitati profesionale: 2; Tocator crengi: 1; Autoutilitare transport persoane si materiale: 11; Declaratie personal angajat Formular 12I;Personal minim : Inginer horticol / agronom: 3; Inginer silvicultor: 2; Tehnician agronom/horticol: 1; Tehnician silvic: 1; Muncitori calificati floricultori/arboricultori: 15; Muncitori calificati alpinisti: 5; Muncitori necalificati: 50; Conducatori auto si mecanici utilaje: 20; Arhitect peisagist: 2;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: 10 RON LA CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 12:00
Locul: SOSEAUA ELECTRONICII NR.44 SECTOR 2 , BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICARE OFERTANT POATE PARTICIPA LA DESCHIDERE, PRIN IMPUTERNICITI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641; 3404642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL - 10 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC ADP SECTOR 2
Adresa postala: SOS. ELECTRONICII NR.44, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 023254, Romania, Tel.2527789/221, Fax: 2527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer