Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere, reparare si modernizare a tramei stradale a municipiului Constanta pentru anii 2012, 2013, 2014


Anunt de participare numarul 131673/22.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONFORT URBAN S.R.L.
Adresa postala: Piata ovidiu nr.9, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900745, Romania, Punct(e) de contact: Lucia Andrei, Tel. 0241/614973, Email: [email protected], Fax: 0241/672299, Adresa internet (URL): www.conforturban-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere, reparare si modernizare a tramei stradale a municipiului Constanta pentru anii 2012, 2013, 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
A.C.doreste ca prin contractul ce va fi incheiat sa realizeze lucrari de intretinere, reparare si modernizare a tramei stradale a mun. Constanta, inclusiv marcajele rutiere orizontale si verticale aferente, cat si prestarea serviciilor de proiectare a Documentatiilor tehnice si a detaliilor de executie aferente acestor lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AC doreste sa incheie contr. de lucrari pentru reparare, intretinere si modernizare trama stradala(inclusiv proiectarea si realizarea marcajelor rutiere aferente) a unei suprafete de 650000 mp carosabil si 220000 mp trotuare.
Valoarea estimata fara TVA: 182, 630, 607RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant.gar.de part.3.255.000 lei.Per.de val.a gar.part.va fi cel putin 90 zile.Cuant.gar.de buna ex.=1, 70 % din val.contr.si se va const.conf. H.G.925/2006. resp.art.90 al.(1).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si cofinantarea din partea antreprenorului in procent de 70%, confornm HCLM 205/2011.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta :1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- cf.Ord. ANRMAPnr. 314/20102.Decl. privind calitatea de participant la procedura3.Decl. pvnd neincadrarea in situatiile prevazute deart. 180 din OUG 34/2006
4.Decl.pvd neincadrarea in situatiile prev. deart. 181/O.U.G. 34/2006.Pt pers.jurid. /fizice straine : doc.care atesta lipsa datoriilor catre bugetul de stat in tara de origine
5.Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului.Pt. Pers.Jur./fizice straine: doc. care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers. juridica sau de inreg./atestare la organisme legal constituite, in conf. cu preved. legale din tara in care este stabilit of., cat si certif. de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri)valabil pt 2010.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
1.Bilanturi contabile(copie)sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani incheiati?inregistrate si vizate de organele fiscale(2008, 2009, 2010).2.Formularul B2 -Fisa de informatii generale. 3.Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P.-D.F.P.?Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general si Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare deschiderii ofertelor.4.Pt pers. juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organele competente din tara de origine a op-lui ec.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
i)Cifra de afaceri pt. 2008, 2009 si 2010, sa fie mai mare sau egala cu 309000000 lei fara TVA pentru constructor sau echiv. in ? la cursul de schimb al Bancii Central Europene/fiecare an.Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economicii)Ofertantul tb sa demonst. ca are acces la solutii de finantare si sa prezinte o ofertaangajanta, irevocabila si neconditionata de achizitie a biletelor la ordin, emisa de o institutie financiara din Rom sau similara, care sa fi realizat in ultimii 5 ani contr. de achizitie de bilete la ordin, pentru o valoare de cel putin 30 milioane Euro, pentru o perioada de 30 de luni de la semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucr. de drumuri/lucr. de marcaje exec. in ultimii 5 ani, 2.Lista principalelor serv. de proiectare prestate in ultimii 3 ani, 3.Listapvd utilajele, instalatiile, echipamentele th. de care dispune op. ec. pt. indeplinirea corespunzatoare a contr., 4.Form.B11 dr./mr.: recomandari pt lucr. similare, insoteste?Decl. pvd lista princip. lucr. exec. in ultimii 5 ani?.5.Form. B1 pr.: recomandari pt serv. de proiectare similare declarate, insoteste ?Decl. pvd lista principalelor serv. de proiectare realizate in ultimii 3 ani?6.Decl.pvd util. si echipam.tehnologice,
7.Decl.ref. laechipam. th. si la masurile aplicate in ved. asigurarii calitatiiserv.de proiect.
i). Decl. pvd efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani+ copii diplome .ii). Personal propus pt exec. contractului, inclusiv CV-uri.iii)Form. de experienta similara. iv)Lista pers. direct responsabile cu indeplinirea contr-lui, insotita de Form.S-Decl. pvd disponibilitatea pe toata perioada derul.contr.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se sol. prezentarea dupa caz a unui contr. care sa indeplineaca pe fiecare obiectiv in parte(lucr., pr., marcaje) valorile min. de mai jos sau a mai multor contracte-din care unul poate fi in derulare-a caror valoare cumulata sa respecte conditiile impuse pentru fiecare obiectiv(lucr., pr., marc).Unor contr. de lucr. de drumuri cu o val. cumulata de cel putin 146000000 lei fara TVA;Unorcontr. de proiect. drumuri cu o val. cel putin =500000 LEI fara TVA;Unor contr. de lucr. similare de realiz. marcaje rut. care tb. sa fi avut o val.cumulata de cel putin 5000000 lei fara TVA ;Asigurarea personal. pt indeplinirea contr. de: 1.lucrari: manager proiect, sef de santier, RTE , responsabil AQ, responsabil CQ, inginer cantitati-absolventi de studii sup.de specialitate =ing.constr. 2.proiectare: proiectant specialitatea drum.?ing.;verificator de proiecte(altul decit personalul implicat in elaborarea proiectului)atestat pt cerintele A4, B2, D. 3.marcaje: ing. absolvent de st.sup.de special.(ing.c-tii)Dovada detinerii echipamentelor, utilajelor, mijloacelor fixe, ptindeplinirea contractului de : *lucrari: Statie de produs asfalt cu capacitatea de productie de minim 120 to/h, -Utilaje terasiere, -Instalatie de pulverizat emulsie, -Utlj.de asternere mixtura asf.-2 buc., -Mas. de taiat rosturi, -Rulou compactor-3 buc.lis, -Rulou compactor -2 buc. pneumatice, -Cisterna apa, -Perie mecanica, -Lab.de gr. III, -min.1 aparat de nivelment topo., -Min. o statie totala pt.masur.topo., -Min. 1set de indicat.rut. cf. prev.Ord.MT/MI nr.1124/411/2000 *proiectare: Sist.de calcul: min.2 buc, -Echipamente periferice de editare: min.2 buc;
-Software/progr. de desenare/proiect. conceptuala*marcaje: Masini de marcaj cu vopsea tip: -clasica, -termoplast, -tip Bicomponent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2012 12:00
Locul: SC CONFORT URBAN SRL, CONSTANTA, PTA OVIDIU NR. 9, ET II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, prin reprezentantii sai, care vor prezenta un document din care sa reiasa ca sunt imputerniciti in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii ce se incadr. in categ. Intreprinderilor Mici si Mijlocii, vor beneficia de preved. Legii nr. 346/2004(cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM-urilor).Conform OUG 34/06, art.186, alin.(1), capacit. ec. si financ. a of-lui poate fi sustinuta, pt indeplinirea unui contr., si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor jurid. existente intre of. si pers. respectiva.Doc-le prezentate de pers. jur./fizice straine vor fiprezentateintraducerelegalizata in limba romana.Doc-le solicitate se pot prezenta in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Continuare la cerintele de calific: Experienta similara se confirma pentru lucre finalizate prin prezentarea de: * contract/e *recomandare/recomandari * proces verbal de receptie la terminarea lucrarilorExperienta similara se confirma pt lucr. in derulare prin prezent. de: * contract/e * proces verbal de receptie pe obiectiv (strada/tronson) *recomandare/recomandari din partea benef.Experienta similara se confirma pt proiectare prin prezentarea: *contract/e *Unei liste a princip. serv. de pr. realizate in ultimii 3 ani* Cel putin a unei recomandari din partea unui client beneficiar
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Ppersoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Confort Urban SRL
Adresa postala: Piata Ovidiu nr. 9, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900475, Romania, Tel. 0241672299, Email: [email protected], Fax: 0241672299, Adresa internet (URL): www.conforturban-ct.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2011 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer